Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als je gebruik maakt van een oppervalk dat zich aanpast aan de omgeving = lucht; wolken of een strak blauwe lucht zul je voor een gevechtsvliegtuig ook als een groot voordeel hebben. Een viegtuig als een soort van kameleon dus.
Je kan niet kapotschieten wat niet te onderscheiden is, helaas gaat dit niet op voor raketwapens. Een zwart gat helpt ook niet want deze trekt alleen maar de raketten met een noodvaart aan, dan hoeft er niet eens meer gericht te worden.
||
Citaat:
mijn vader zegt meestal iets van soms lijken het wel fotonen te zijn en dan weer golven. (hij weet er genoeg van). Maarja, we zien wel he? ![]()
|
als er 4 ruimtelijke dimensies zijn erg simpel. Gewoon je vliegtuig een millimeter in die 4e dimensie verplaatsen en hij is weg. Als je systeem uit zet valt hij terug (en ik hoop dat die vierde dimensie dan ook 9,81 m/s² is en niet 1000 m/s² ofzo)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #85 deel 2 Verwijderd | 500 | 24-05-2011 18:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wilders wil Iran bombarderen Martiño | 126 | 03-07-2007 23:28 | |
Games |
Command & Conquer: Tiberium Wars Verwijderd | 245 | 12-05-2007 22:43 | |
Games |
Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay Allochthony | 13 | 03-01-2005 11:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stealth Fighter - F117 Frondish | 29 | 06-12-2003 13:16 | |
Software & Hardware |
[Outlook Express] Op de achtergrond laten uitvoeren BlueSkyraider | 5 | 06-11-2002 22:31 |