Advertentie | |
|
![]() |
|
deze is echt vet!!!
ik heb dat ook weleens... maar ik koop die krant toch vaak. wow, der zit echt een mooi ritme en rijm in enzow, maar hij verwoord ook zo mooi een soort speciaal een beetje melancholisch-maar-je-kunt-er-toch-niets-aan-doen-ook-al-zou-je-het-nog-zo-graag-willen gevoel. ja, echt goed!!! UP
||
![]() |
Citaat:
Tnx ![]()
||
Citaat:
niet mee eens. punt 3. nooit medelijden met een ander hebben? ga je lekker een relatie in. het staat leuk op papier. Maar praktisch onuitvoerbaar
|
![]() |
God, ik zeg toch al, hij zwalkt door zijn gedachten, om lachen of niet op reageren want door er serieus op in te gaan zet je jezelf voor aap
![]() Nee ik heb nog niets begrepen van jouw woorden, ik heb mijn moed nog lang niet bij elkaar geraapt. Wij verklaren de stellingen van Kant nader ergens over veel klokslagen, meneer Meijwes, ik heb de aantekeningen, u dient die van volgende week te regelen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Daklozenkrant is creatieve scholier-loos... Z! Amsterdam | 4 | 12-04-2011 13:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Het welverdiende kaartje duivelaartje | 28 | 30-07-2004 17:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Het welverdiende kaartje. Ieke | 0 | 04-06-2004 23:07 | |
De Kantine |
Help jij zwervers? Phileine | 91 | 25-06-2003 14:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Een mooie dag. oeski | 2 | 30-03-2003 20:11 | |
De Kantine |
de daklozenkrant.. Verwijderd | 57 | 02-06-2002 23:31 |