*zoekt een punt waar te beginnen*
Ok, mijn oom was een paar jaar geleden getrouwd, met een vrouw, ze hadden drie kinderen en alles leek echt super goed te gaan. Een van die kinderen is net zo oud als ik ben.
Maar toen bleek dus dat hij eigenlijk al heel lang wist (vanaf zijn 15de geloof ik) dat hij om jongen viel. Hij kon het niet langer verbergen, voelde zich een bedrieger en is toen met mijn vader (zijn broer dus) gaan praten. Nou, uiteindelijk is mijn oom dus van die vrouw gescheiden, en gek genoeg wilde ze ook meteen niets meer met hem te maken hebben (die kant van de familie is heel erg gelovig). Ze was dus meteen foetsie, en mijn oom bleef alleen achter met de kinderen. Twee jaar later kregen we bericht dat hij een vriend had, al een tijdje, en dat ze gingen samenwonen. Ik heb heel veel met mijn nichtje hierover gepraat, ze vond het eerst heel spannend. Vooral wat andere mensen er van zouden vinden, niet zo zeer hoe het thuis zou zijn. Ze vond die vriend van haar vader ook heel cool en aardig, dus daar had ze helemaal geen problemen mee. Mja, ze schaamt zich er nu ook helemaal niet meer voor, ze laat zich zo vaak mogelijk door beide mannen ophalen van school etc