Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het kan zijn dat jullie hier dromen over gekregen hebben. Dan kunnen die dromen informatie hebben over wat je het beste kunt doen. Die kun je posten: hier of op www.whiteshadow.nl of op www.jotin.nl Dan kan ik ze proberen uit te leggen.
Verder zouden jullie als je dat wilt ook zelf naar een paragnost kunnen gaan. Voor het geval je er geen weet of niet kunt betalen, heb ik wel een adresje. Stuur dan een mail naar pe@whiteshadow.nl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En aura's zie ik ook wellis (denk ik weet niet hoe ze er precies uitzien) maar als de leraar een verhaal verteld van +- 30 mins en ik kijk alleen naar zn hoofd.. (alles om me heen word dan vaagjes) dan zie ik echt duidelijk een soort randje om hem heen. (als in die iconen van jezus) dan kijk ik weer 'normaal' en dan is t weg .. ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoe krijg ik geld terug voor 'gratis' toestel? Verwijderd | 19 | 25-07-2016 00:10 | |
Software & Hardware |
Hoe zet ik alles terug in normale stand? Mellissa.Kuran | 3 | 06-03-2015 23:18 | |
Liefde & Relatie |
help!! wat moet ik doen hoe krijg ik haar terug?? gammo96 | 5 | 10-01-2015 22:40 | |
Werk, Geld & Recht |
hoe krijg ik het terug? ~*kar*~ | 20 | 22-06-2006 15:10 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
hoe krijg ik mijn [table] wer goed @ GR? Verwijderd | 8 | 20-06-2004 19:36 | |
Software & Hardware |
Hoe krijg ik het 'Mijn Documenten' terug op mijn bureaublad? Verwijderd | 5 | 25-05-2003 15:09 |