Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2002, 20:58
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline

En dan niet als je ergens last van hebt, maar gewoon 'voor de lol'. Omdat je er wat jonger uit wilt zien. Of je hebt een b-cup maar zo mogen wel wat groter (wat eindigt in een overdreven cup DD).
Of je bent gewoon niet blij met je figuur maar je hebt geen tijd (lees: lui) om te sporten en daarom maar een lipposuctie neemt.
En daarna denkt: "goh, dit en dat kan ook nog wel beter, laat ik daar ook maar wat aan doen".

Persoonlijk vind ik het ontzettende geldverspilling en het word nog lelijk ook.
(Bij Vanessa in ieder geval en de bovenstaande mevrouw).
Oud 02-09-2002, 21:05
S
S is offline
Citaat:
Aurelia AutumnRain schreef:

En dan niet als je ergens last van hebt, maar gewoon 'voor de lol'. Omdat je er wat jonger uit wilt zien. Of je hebt een b-cup maar zo mogen wel wat groter (wat eindigt in een overdreven cup DD).
Of je bent gewoon niet blij met je figuur maar je hebt geen tijd (lees: lui) om te sporten en daarom maar een lipposuctie neemt.
En daarna denkt: "goh, dit en dat kan ook nog wel beter, laat ik daar ook maar wat aan doen".

Persoonlijk vind ik het ontzettende geldverspilling en het word nog lelijk ook.
(Bij Vanessa in ieder geval en de bovenstaande mevrouw).
IK heb er niks op tegen als een meisje haar borsten laat vergroten of verkleinen. Of facelifts, dat is ook niet erg.

Maar wanneer het een soort van obsessie is, je MOET EN ZAL er jong uit blijven zien, dan vind ik het echt ontzettend, ontzettend lelijk.

Neem nou bijvoorbeeld Vanessa. Ze was vroeger echt geen lelijke vrouw. Nu... Nu is ze volgespoten met die producten van haar. Lippen, wenkbrauwen, oren, neusvleugels, oogbollen , noem maar op.

Dát vind ik te ver gaan.
Er was laatst ook een programma over op TV.

Lolo Ferrari bijvoorbeeld. Die was echt niet mooi, maar die had tieten als skippieballen (letterlijk). Daardoor werd ze ook bekend.

Ik vind die overdreven plastische chirurgie zoals gedaan bij Vanessa, Ferrari of een aantal Jacksons dus écht niét mooi.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 21:09
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Citaat:
S schreef:

IK heb er niks op tegen als een meisje haar borsten laat vergroten of verkleinen. Of facelifts, dat is ook niet erg.
Dat bedoelde ik dus niet...
Als een meisje een f cup heeft, dan is het (meestal) wel logisch dat ze er wat aan laat doen. Of andersom met een hele kleine cup.
En hier en daar een paar rimpeltjes weghalen.

Echt dat extreme dus, dat bedoelde ik meer...
Oud 02-09-2002, 21:12
S
S is offline
Citaat:

Als een meisje een f cup heeft, dan is het (meestal) wel logisch dat ze er wat aan laat doen. Of andersom met een hele kleine cup.

Oke, denk de eerste twee regels van mijn posts weg en je hebt het gewenste resultaat ...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 21:24
Chelsea
Chelsea is offline
cher is ook aardig verminkt
Oud 02-09-2002, 21:32
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
S schreef:
of een aantal Jacksons dus écht niét mooi.
rofl
Oud 02-09-2002, 21:43
muckymouse
muckymouse is offline
ik zou ook wel grotere borsten willen, maarja waar haal je als middenklasse mens t geld vandaan
Oud 02-09-2002, 22:47
Avelon
Avelon is offline
Citaat:

ik denk eigenlijk dat iedereen wel tegen dat hele extreme is
ik denk dat je wel een discussie kan voeren over het normale plastisch chirurgie. vroeger was ik er ook enorm tegen. ik heb liever dat mensen blij met zichzelf zijn dan dat mensen denken dat ze het nodig hebben. je moet kijken waar je de grens trekt denk ik. mensen vinden het normaal dat je na een ongeluk jezelf weer reconstrueert naar voor het ongeluk. maar "aangeboren lelijkheid", daar mag eingelijk niets aangedaan worden. je moet maar blij zijn met je kleine borsten, met je dunne lippen, met je stevige bouw of waar je dan ook mee zit.
als je er echt blijer van wordt moet je er gewoon wat aan doen. de vraag is dan alleen of je er echt blijer van wordt. maar ja smaken verschillen. velen haten "siliconentieten" anderen zijn er heel erg blij mee.
Oud 02-09-2002, 23:21
xsten
xsten is offline
Iedereen moet dat lekker zelf weten vind ik. Wanneer het niet nodig is wegens psychische/lichamelijke moet je het toch zelf betalen, maar vind ik het niet echt nodig. Ik ben blij dat klachten zo opgelost kunnen worden maar het kan ook te ver gaan.....
Zoals deze mevr. Jocelyne Wildenstein:
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 01:46
Verwijderd
Citaat:
xsten schreef:
Iedereen moet dat lekker zelf weten vind ik. Wanneer het niet nodig is wegens psychische/lichamelijke moet je het toch zelf betalen, maar vind ik het niet echt nodig. Ik ben blij dat klachten zo opgelost kunnen worden maar het kan ook te ver gaan.....
*hele enge foto*
BAH.
Ik heb helemaal niets tegen gewone plastische chrurgie, maar dit vind ik je reinste verminking.

Zou ze die ogen nou zelf zo gewild hebben of was ze al zo toen ze geboren werd?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 01:51
Stevill
Stevill is offline
plastische chirurgie zou verboden moeten worden
wat heb je eraan als je je eigen lichaam niet eens kunt respecteren en je dat wel kunt met een deels nep lichaam waar heb je je gedachten dan?
Oud 03-09-2002, 06:34
Verwijderd
ik zou nooit plastische chirurgie ondergaan, terwijl ik het niet echt nodig heb. Kijk, ik kan me heel goed voorstellen dat wanneer een meisje nauwelijks cup AA heeft, ze haar borsten laat vergroten, of een meisje met cup F die daar veel last van heeft, en haar borsten wil laten verkleinen. Ook wanneer iemand heel erg veel is afgevallen, en allemaal van die losse "flubbers"huid heeft, kan ik het begrijpen als ze haar huid strak laat trekken. Of bijvoorbeeld een liposuctie wanneer dieeten en sporten echt niet helpt.
Maar als iemand al een cup C ofzo hebt, vind ik het belachelijk wanneer die haar borsten laat vergroten. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar er zitten zoveel risico's aan verbonden, dat ik dat er nooit voor over zou hebben. Verder heb ik er ook niks op tegen wanneer iemand een paar rimpeltjes weg laat laseren uit zijn/haar gezicht, maar dat extreme vind ik echt super lelijk. In 9 van de 10 gevallen zie je meteen wanneer iemand plastische chirurgie heeft ondergaan (bijvoorbeeld wanneer je je lippen op hebt laten spuiten )
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 09:45
Verwijderd
dat overdreven plastische chirurgie is echt nutteloos... die mensen die zijn nooooooit tevreden met zichzelf
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 13:25
Quiana
Quiana is offline
Ik vind plastische chirugie vrij onnozel, na een tijdje kan alles weer verzakken, kan je weer opnieuw beginnen..
Ik vind een vrouw van 50 zonder rimpels etc. ook vrij nep, rimpels vind ik wel mooi (met mate dan he)
Ook denk ik dat je je eigen lichaam moet leren accepteren, er zal altijd wel iets zijn wat je niet mooi vind, tja, probeer t te accepteren...
Als iemand borstverkleining doet om psychische/lichamelijke redenen, snap ik dat wel, het is ook niet fijn als een jongen alleen maar naar je borsten kijkt (hallo, mijn gezicht zit 10cm hoger!!)
Als je plastische chirugie uitvoert puur om het mooie gedeelte, vind ik t niet kunnen eigenlijk..
Oud 03-09-2002, 13:45
Denise84
Denise84 is offline
als het heel goed te zien is, zoals opgespoten lippen, strakgetrokken gezichten enz. dan vind ik het zeker ook heel lelijk! Overdreven borstvergroting vind ik ook verschrikkelijk. Maar ik kan me best voorstellen dat mensen hun borsten (beperkt) laten vergroten of verkleinen en lipposuctie vind ik ook niet zo'n gek idee. Daar wil ik niet mee zeggen dat ik het zelf zou doen, maar dat ik het zeker helemaal nooit zal doen kan ik ook niet met zekerheid zeggen.
Oud 03-09-2002, 14:16
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

BAH.
Ik heb helemaal niets tegen gewone plastische chrurgie, maar dit vind ik je reinste verminking.

Zou ze die ogen nou zelf zo gewild hebben of was ze al zo toen ze geboren werd?
Die ogen wilde ze omdat haar man zo van katten en tijgers enzo hield (ja daar is ze alweer van gescheiden heb het ook maar op tv gezien hoor)
Oud 03-09-2002, 14:21
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
ik zou ook wel grotere borsten willen, maarja waar haal je als middenklasse mens t geld vandaan
Een keer minder op vakantie?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 14:27
Verwijderd
Citaat:
rabecca schreef:

Die ogen wilde ze omdat haar man zo van katten en tijgers enzo hield (ja daar is ze alweer van gescheiden heb het ook maar op tv gezien hoor)
waarom namen ze dan in gods glorie niet gewoon een kat ofzo..
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 15:06
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

waarom namen ze dan in gods glorie niet gewoon een kat ofzo..
Tis niet zo lekker shaggen met een kat denk ik
Oud 03-09-2002, 15:10
*Novah*
*Novah* is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
als het heel goed te zien is, zoals opgespoten lippen, strakgetrokken gezichten enz. dan vind ik het zeker ook heel lelijk! Overdreven borstvergroting vind ik ook verschrikkelijk. Maar ik kan me best voorstellen dat mensen hun borsten (beperkt) laten vergroten of verkleinen en lipposuctie vind ik ook niet zo'n gek idee. Daar wil ik niet mee zeggen dat ik het zelf zou doen, maar dat ik het zeker helemaal nooit zal doen kan ik ook niet met zekerheid zeggen.
hier sluit ik me bij aan
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 15:12
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Sommige dingen vind ik echt triest en overdreven, maar als je bijv. heel kleine borsten hebt, en daar heel ongelukkig mee bent (als je ermee getreiterd word, mensen op je afknappen oid) en je hebt er het geld voor.. Waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 16:05
shanli
shanli is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Sommige dingen vind ik echt triest en overdreven, maar als je bijv. heel kleine borsten hebt, en daar heel ongelukkig mee bent (als je ermee getreiterd word, mensen op je afknappen oid) en je hebt er het geld voor.. Waarom niet?
Oud 03-09-2002, 16:10
Mystique
Mystique is offline
Een beteje plastische chirurgie vind ik ok. Ik kan me heel goed voorstellen dat vrouwen van hun rimpels afwillen of geen a-cup willen hebben. je voelt je erdoor stukken beter en voegt heel wat toe aan je levensgeluk en das onbetaalbaar.
Je hebt alleen mensen die het zwaar overdrijven (pamela met ee-cup ofzo en Micheals neus ) en dan denk ik 'waar zijn we nu helemaal mee bezig'. Ik ga er ook geen ribben uitslopen als Cher om slanker te worden. Kortom dat vind ik wel wat ver gaan en overdreven. En vaak zijn ze later niet blij met het resultaat. Micheal heeft volgens mij ook al tig keer zijn neus laten doen dat ie er nu maar spontaan afvalt. Ziek hoor.
Oud 03-09-2002, 16:12
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
xsten schreef:
Dat mens wilde ik ook nog noemen maar wist haar naam niet. Dat mens is gewoon een freak!!
Oud 03-09-2002, 16:44
martijn1985
martijn1985 is offline
Ik heb helemaal niets met plastische chirurgie. Blijf lekker van je lijf af, als je nergens last van hebt. Ik heb niets tegen het herstellen van brandwonden of littekens; of bortsvergrotingen/verkleiningen als je er (lichamelijk of psychisch) last van hebt. Maar ga niet aan jezelf lopen klooien als je er alleen maar beter uit wilt zien.
Oud 03-09-2002, 16:58
Paulaah
Paulaah is offline
Nou, als je erzelf beter en zelfverzekerder gaat van voelen vind ik er nix mis mee...
Maja je kunt het natuurlijk ook overdrijven..
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 17:05
Esmée
Esmée is offline
Aaah dat mens helemaal bovenaan, die Marije nog-wat, vind ik zooo'n vreselijke vrouw En nog niet eens in de eerste plaats om haar mislukte kop

Ik heb persoonlijk weinig tegen op plastische chirurgie, moet iedereen zelf weten. Je kan het ook heel subtiel doen, zo lang het niet in de richting van mevrouw Marije of Vanessa of dat andere mens hierboven (en zo zijn er nog meer van die vrouwen) gaat moet iedereen dat lekker zelf bepalen... Geldverspilling vind ik een zwak argument want als je je laat opereren sta je daar wel helemaal achter en heb je dat geld er dus graag voor over.
Oud 03-09-2002, 19:09
Verwijderd
ik vind plastische chrirugie wel mogen, in sommige gevallen zelfs goed, ik ken een aan tal mensen met borstverkleining, waaronder mijn buurvrouw en een vriendin van me, die hadden zowel lichamelijke als geestelijke klachten, en die zij door zo'n ingreep ervan af.

Maar wat ik gelezen had dat plastische chirugie en verslaving kan zijn,kan wel kloppen,ben je van de een af wil vind je wel weer een andere... elke keer dingen doen vind ik overdreven, maar bepaalde kleinere operaties vind ik wel kunnen
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 17:33
Sommetje
Sommetje is offline
Voor de lol lijkt het mee een slechte zaak. Als het een medische noodzaak heeft wel natuurlijk. Psychische problemen worden niet door plastische chirugie opgelost.
Oud 06-09-2002, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Sommetje schreef:
Psychische problemen worden niet door plastische chirugie opgelost.
Ik denk dat het soms wel kan, in de flair oid stond laatst een verhaal van een meisje, dat ergerde zich enorm aan haar neus, ze was super onzeker enz. Nadat ze het had laten veranderen voelde ze zich veel beter en sterker ed. Nou ken ik haar natuurlijk niet en weet ik dus niet of het waar is, maar ik kan me er wel iets (heel veel) bij voorstellen.

Wanneer het een medische oorzaak heeft vind ik het helemaal moeten kunnen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 18:22
S@nne :)
S@nne :) is offline
Citaat:
Micia schreef:
dat overdreven plastische chirurgie is echt nutteloos... die mensen die zijn nooooooit tevreden met zichzelf
Pezies!! Helemaal mee eens! Wat schiet je ermee op! Meestal zie je er alleen maar mislukter uit! Zo nep! Maar dat hoeft natuurlijk niet bij iedereen, voor het gval dat iemand gaat zeuruhhh!!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 20:21
yvonnaah
yvonnaah is offline
Citaat:
heeeee ik had haar gezien over plastische chirurgische ingreep bij de nachtsuite!!!!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 22:32
Ninnoc
Ninnoc is offline
tja ik zie het probleem niet zo, ik krijg later een onderkin en als ik net zon figuur als mijn ma krijg en ik heb geld alaat ik daar dus echt wel wat aan doen he. zolang t geen obsessie wordt en je geen overdreven dingen doet (rimpelloos gezicht op je 65ste) is er toch nix aant handje
Oud 07-09-2002, 13:02
KazzZ
KazzZ is offline
Citaat:

dat mens zat in een aflevering van Meneer Dröge wat een dom wijf! en zo lelijk

maar goed.. ik vind het alleen kunnen als iemand echt iets afwijkends heeft, zoals een gigantische neus enzo, of bijna geen borsten, of juist te groot.. dan is het nog nuttig. Maar van die mensen die zich helemaal strak laten trekken, das zo lelijk!
Oud 07-09-2002, 14:12
Breg
Breg is offline
ik zou best wel een wat kleinere neus willen hebben, maar ik zou m denk ik toch nooit veranderen, ben veel te bang dat het mislukt en ik eindig emt een soort michael jackson-neus ofzo.
Oud 07-09-2002, 14:42
Roos
Roos is offline
Tja waarom niet, dat moet iedereen zelf weten.
Natuurlijk ziet het er in sommige gevallen niet uit, maar goed, het is hun hoofd

Ik zou zelf op het moment absoluut geen plastische chirurgie willen gebruiken, ben tevreden, maar als ik bijvoorbeeld hele erge flaporen had of een kromme neus, zou ik het zeker wel in overweging nemen.
Oud 07-09-2002, 20:04
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
wallflower schreef:
omdat je dan blijkbaar niet tevreden met jezelf kan zijn, zoals je bent. tevredenheid komt van binnenuit. als je die borsten hebt vergroot vind je heus wel weer wat anders om over te klagen...
(dat is niet mijn argument maar dat zou je kunnen bedenken als argument)
Oud 08-09-2002, 02:59
Rhinus
Rhinus is offline
Overtollig ooglid laten veranderen, dat vin ik ok. De rest vind ik zielig. Je owrd ouwer. Nou en? Dat is mooi. Er is niks zo geil als een ouwe vrouw! Oke, dat lieg ik, een jonge vrouw met superborsten is mooier.. Maar dat boeit nu even niet, Ouwer worden is mooi. Verzet je niet. Ga mee, 't is echt mooi..

Haren verven vind ik trouwens net zo dom en imbicilig als liposuctie.. Maar ik ben dan ook een mafkees.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 10:07
UnUsual
UnUsual is offline
trouwens denk ik dat die mensjes die jullie nu laten zien gewoon te veel geld hebben en uit gekkigheid niet meer weten wat ze daarmee moeten doen. plastische chirurgie is dan een optie, en volgens mij werkt het ook serieus verslavend.
Oud 08-09-2002, 11:41
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Citaat:
UnUsual schreef:
trouwens denk ik dat die mensjes die jullie nu laten zien gewoon te veel geld hebben en uit gekkigheid niet meer weten wat ze daarmee moeten doen. plastische chirurgie is dan een optie, en volgens mij werkt het ook serieus verslavend.
Na, niet zozeer verslavend denk ik. Het is preference drift. Als je het hebt, wil je weer meer en beter. En het is ook reference drift, je vindt altijd wel een ander mooier dan jij, je vindt van jezelf altijd dat je nog wel mooier kan en dan doe je dat, als je toch geld over hebt
Ik vind dat mensen gewoon gemaakt zijn zoals ze zijn en laat je lichaam nou gewoon een beetje met rust
Oud 08-09-2002, 11:49
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
Smiley_Knorretje schreef:

Na, niet zozeer verslavend denk ik. Het is preference drift. Als je het hebt, wil je weer meer en beter. En het is ook reference drift, je vindt altijd wel een ander mooier dan jij, je vindt van jezelf altijd dat je nog wel mooier kan en dan doe je dat, als je toch geld over hebt
Ik vind dat mensen gewoon gemaakt zijn zoals ze zijn en laat je lichaam nou gewoon een beetje met rust
dat is dus mijn definitie van verslavend
Oud 08-09-2002, 13:10
BELLEKE
BELLEKE is offline
k zou t wel doen.. Als k ergens echt niet niet tevreden mee zou zijn.. alleen is het resultaat inderdaad ook niet altijd prachtig..
x
Oud 08-09-2002, 15:32
feline
feline is offline
Citaat:
xsten schreef:

Dit was die vrouw die er uit wilde zien als een panter, vandaar die ogen.

Tsja, dat hele overdreven is natuurlijk verschrikkelijk lelijk. Hier en daar een tiet gelift of rimpeltje weggehaald is wel oke. Het probleem is denk ik dat als je eenmaal daaraan begint, het einde zoek is. Iets teveel silliconen in je lip, kunnen je al belachelijk maken. Maar waar ligt nou de grens ?
Oud 08-09-2002, 16:08
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
feline schreef:

Maar waar ligt nou de grens ?
tjaa zolang het er nog natuurlijk uitziet en het niet opvalt dat ze wat hebben veranderd, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 15:23
nogmaals
nogmaals is offline
[QUOTE]martijn1985 schreef:
Ik heb helemaal niets met plastische chirurgie. Blijf lekker van je lijf af, als je nergens last van hebt. Ik heb niets tegen het herstellen van brandwonden of littekens; of bortsvergrotingen/verkleiningen als je er (lichamelijk of psychisch) last van hebt. Maar ga niet aan jezelf lopen klooien als je er alleen maar beter uit wilt zien. [/QUOTE
inderdaad
Oud 09-09-2002, 15:39
Ska-nne
Ska-nne is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Overtollig ooglid laten veranderen, dat vin ik ok. De rest vind ik zielig. Je owrd ouwer. Nou en? Dat is mooi. Er is niks zo geil als een ouwe vrouw! Oke, dat lieg ik, een jonge vrouw met superborsten is mooier.. Maar dat boeit nu even niet, Ouwer worden is mooi. Verzet je niet. Ga mee, 't is echt mooi..

Haren verven vind ik trouwens net zo dom en imbicilig als liposuctie.. Maar ik ben dan ook een mafkees.
Ik vind ook inderdaad dat je moet accepteren dat je ouder word, en dat het ook mooi is. Je leven tekent je gewoon en dat moet je kunnen laten zien en niet wegdrukken door faceliftst ofzoiets dergelijks.

Borstvergroting vind ik ook niks trouwens, je ziet het altijd en dat vind ik echt lelijk.
Oud 09-09-2002, 17:35
~louise~
~louise~ is offline
Ik heb er niks op tegen, maar zou er zelf niks aandoen.

Als je eenmaal bent begonnen, is er geen houden meer aan. Als je eenmaal je gezicht hebt strakgetrokken, moet je ook gelijk je ogen doen, en daarna je rimpels rond je mond, om de verhouding te behouden....
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 20:45
Roxy
Roxy is offline
mwah ik heb in mijn hoofd gewoon een plaatje van een beetje een gemiddeld mens, als je gaat opereren om naar dat gemiddelde te gaan.. bijvoorbeeld een cup a naar een c ofzow dan vink dat prima of van een dd naar een c

maar als je juist van dat gemiddelde af gaat dan vink het fout, dus van die cup c naar de f toe... dan vink dat gewoon een obsessie...
Oud 10-09-2002, 18:15
Stefjuh...
Stefjuh... is offline
Tis eigelijk nogal opvallen da die mense me miljoene euro's er soms nogal volgespote bijlope... volges mij vervele die mensjes zich en wille ze es iet anders... in feite "kope" ze dan ee ander lichaam... vindik eerlijk gezegd nogal belachelijk... ik eb niets tege kleine ingreepjes zoals borstvergrotinge en van die dinge, maar als ge daar ee mit van in de 50 ziet lope me ee f-cup en met volgespote lippe die er probeert "cool" uit te zien moe ik toch ff gaan kotse int dichtstnabijzijnde vuilbakske ...
ge begrijpt mij dus wel...
maar als ge slim zijt dan kunde tbest wel voor plastische chirurg studere want dan zulde veel geld verdiene denk ik zo...

sluuuuuuuuuuuuuuuuu!!!
-Stefjuh...-
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 19:01
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
BELLEKE schreef:
k zou t wel doen.. Als k ergens echt niet niet tevreden mee zou zijn.. alleen is het resultaat inderdaad ook niet altijd prachtig..
x
Ja inderdaad, volgens mij zou ik daar superbang voor zijn. Ik heb wel eens foto's gezien van mislukte operaties.. nou dan ben je helemaaaal niet blij hoor. Maar ik kan me best voorstellen dat mensen het laten doen, zeker als het psychisch invloed heeft op de persoon. Maar wat ik echt vreselijk vind, zijn opgespoten lippen. Bv die Kelly van Big Brother (oke, dat is misschien een verhaal apart) die heeft haar lippen (hoe noem je dat?) laten vergroten en dat zie je zo ontzettend goed, dat is echt heel erg nep. Kijk, dan vind ik het wel overdreven.

Ik ken ook mensen die een stuk vel tussen hun ogen en hun wenkbrauwen hebben laten weghalen, is dat ook plastische chirurgie? Dat vind ik eigenlijk ook alleen maar een schoonheidsideaal, want kun je daar echt last van hebben?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten