![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben op zoek naar een nieuwe discman, m'n oude (Grundig CDP 180, voor de geinteresseerden) bevalt me niet meer.
Ik wil een goede, shockproof discman onder de 200 euro, het liefst onder 150 euro. Ik zat bv.aan de Sony D-350 te denken. En zijn mp3- of MD-spelers iets? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
www.mp3spelers.nl
Hebben ze heel leuke MP3 spelers voor 150 euro ![]() iRiver iMP150 Zilver prijs: € 144,- ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
die zijn voor cd-r's met mp3tjes erop neem ik aan? en zouden mp3-spelers met flash-cards (of iets dergelijks) het ook met mijn zeer verouderde pc (ik neem aan dat je via een kabel je pc met de mp3speler verbindt) goed doen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (btw het is bijna zeker dat ik die iRiver ga kopen) |
![]() |
|
Nou, als je de firmware up kan daten, dat betekent dat je evt. bugs d'r uit kunt halen, maar ook, dat je bijv. andere soorten media bestanden af zou kunnen spelen. Maar dat firmware updaten zou ik sowieso niet zomaar doen, en daarvoor zou ik hem ook niet kopen. Maar 144 euro vind ik zeker niet te duur voor die speler. Hij is wel niet een van de kleinste, iRivir, heeft een nog veel plattere, geheel met een magnesium behuizing, super ligt, en super plat, maar ook vrij prijzig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik heb ook al van de SlimX gelezen. btw heb je 'm zelf ook? |
![]() |
|
Waarom zou je in Godsnaam een dure discman kopen als een MP3 speler even duur is?
En nee, zelf heb ik niet eens een MP3 speler, mijn moeder heeft toevallig wel die speler van 144 euro, en ik vind dat gewoon een mooi apparaat voor niet zo heel veel geld (het is toch wel een hoop trouwens). Een MP3 speler heeft gewoon zo veel voordelen in vergelijking met een gewone CD speler...
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-09-2002 om 20:44. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Algemene schoolzaken |
Radio/ Muziek Enquete Gesologica | 40 | 07-02-2004 14:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Software & Hardware |
[Audio] Draadloze koptelefoons mleen | 27 | 25-06-2003 20:50 | |
De Kantine |
willen jullie alsjeblieft deze vragenlijst voor me invullen.. Joyce | 50 | 04-01-2003 08:22 |