Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De HD580 is d'r uit gekieperd door Sennheiser omdat-ie zo gruwelijk dicht bij de prestaties van de veel duurdere HD600 zat; die verkochten ze amper ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
http://www.akg.com/akg_structuretree...nguage,EN.html
$624 http://www.akg.com/akg_structuretree...nguage,EN.html $318 Laatst gewijzigd op 22-06-2003 om 17:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het beste wat je kan doen is je sennheiser openmaken, en een goede kabel direct aan het speakertje solderen.. Dan heb je niet dat rotte pluggetje.. Wel zorgen dat je niet teveel vermogen erin pompt, want dan verbrand het speakertje.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou, als er geen garantie meer op zit, bijvoorbeeld... Ook is het geen garantie dat het met een nieuw snoertje over is.. Eventueel moeten de interne contacten dan ook vervangen worden.. dan ben je'm ook weer een tijd kwijt, en binnen de kortste keren is het weer zover..
En dan kan je zelf ook je kabel kiezen, misschien vind je het snoertje wel iets te kort, of te lang.. Eigen keuze qua plug is ook fijn, geen verlooppluggen naar 6,35 mm..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zie je d'r al fietsen? ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
leptop. mepsteen | 2 | 03-09-2007 19:07 | |
Software & Hardware |
Keuze laptop: acer aspire 5672 WLMI versus aspire 1694 Verwijderd | 18 | 23-06-2006 18:02 | |
Software & Hardware |
[Audio] Draadloze koptelefoon, Verwijderd | 14 | 19-02-2006 18:55 | |
Software & Hardware |
[Advies] Asus of Medion Laptop? IjSbLoKiE | 48 | 25-12-2004 14:33 |