Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik wilde ff zeggen dat ik 't een heel mooi gedichtje vind, al is de werkelijkheid vaak lang niet even mooi als het gedichtje!!!
Ik werk zelf met demente mensen en ik weet hoe moeilijk het inderdaad voor de familie is.. Alleen vind ik het jammer dat er vaak vergeten lijkt te worden hoe moeilijk het voor de mensen zelf is... Veel mensen denken dat die alles wat ze meemaken vergeten en dus helemaal niet beseffen dat ze ziek zijn. Dat is misschien wel zo, maar feit is wel dat deze mensen elke morgen in een 'vreemd' bed wakker worden, dat ze elke dag met 'vreemde' mensen (zien elke dag dezelfde) in een woonkamer zitten, elke dag door een 'vreemde' naar het toilet geholpen worden en bij een 'vreemde' moeten blijven eten. Dit is echt heel triest natuurlijk.... Maar gelukkig staan er ook veel mooie dingen tegenover, dat maakt het werk leuk om te blijven doen...
||
![]() |
Citaat:
prachtig dat je over zoiets moelijks zoiets prachtigs kan schrijven ik heb veel respect voor die mensen want als ik zo zou zijn zou ik morgen al een einde er aan gemaakt hebben xxx sylvana
||
Citaat:
xxx
|
![]() |
|
|