Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hete lava gevuld met liefde,dromen en hoop.. De weg naar deze lava is heet maar zal ooit belopen moeten worden.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
OOk houdt het gordijn de mensen tegen,,mensen die bang zijn voor de toekomst. Voor deze weg sta je niet alleen,meer mensen laten het scherpe zand achter hun om nooit meer terug te keren...pak de hand van de gene naast je,samen zullen jullie de hete lava betreden,samen beginnen jullie aan een leven gezuivert van pijn...nog maar een paar stappen verwijdert. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De moed die je ooit had om naar sommigen toe te lopen leverde je slechts wegrennende dromen op, of een uitgestrekte hand die een dolk van ijs verborg en de hoop zinkt weg, verlaat je blote voeten en kleurt de grond bloedrood... Wormen kronkelen zich er omhoog en gillend ren je weer verder, weg van het pad, weg van de schimmen, zoekend naar een ravijn dat alles kan bevatten.. Aan het ravijn gekomen staar je naar nog verder naar buiten... Staren daar aan de andere kant van het ravijn groene ogen terug? Weerkaatst de donder zijn geluid in een snik en imiteert de bliksem een traan? Slechts een paar stappen van vertrouwen over een ravijn van wanhoop...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Prince of Persia Warrior Within. Eye of Sauron | 41 | 08-09-2005 10:47 | |