![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriend vindt het volgens mij wel heel lekker
![]() Het ligt dus wel aan m'n gevoel, maar het standje is op zich, ondanks dat het behoorlijk afstandelijk en onpersoonlijk is, wel heel lekker! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Een meisje kan veel met dr heupen , dus even een tikje omhoog met kont en omlaag met buik lost je probleem al aardig op ![]()
|
![]() |
mmm echt onpersoonlijk vind ik het toch niet als hij bijvoorbeeld klaarkomt dan kan het meisje iets omhoog gaan mer dr lichaam en hij iets naar beneden met zijn boven lichaam...
En ik wist me wel zo te draaien dat ik hem toch kon zoenen ![]() en voor zover ik weet vond hij het ook wel lekker alleen hij kwam dan vaak heel snel al... das wat minder maar ja.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |