Advertentie | |
|
![]() |
|
tja dan houdt het op ben ik bang.. Want als die ouders weten dat jij met hun zoon omgaat, en 'meer' zou willen van m, dan zullen ze je toch angstvallig benaderen denk ik zo, en dan is het nog maar de vraag of ze je eigenlijk wel willen ontmoeten..
Misschien dat als 'gewone vriendin' van hun zoon het wel kan.. maarja.. Wel jammer dat die cultuur zo anders is en dat die ouders perse een islamitisch meisje willen voor hem..
|
wat een flauwekul.
Zijn ouders willen dat hij een islamitisch meisje neemt, dat slaat nou nergens op. Ze moeten zich aanpassen, waarom wonen ze anders in Nederland toch, en dan kun je als turkse jongen makkelijk verliefd worden op een nederlands meisje, ook logisch toch, is ook te verwachten,hij moet het zelf weten toch wie hij neemt.
|
Ik ben zelf ook turks.. dus weet hoe het is. Mijn ouders hebben liever ook dat ik met een turkse jongen ga trouwen enzo.. en dat ik een turkse vriend krijg. Maar daar moet je gewoon schijt aan hebben. Als ik een ned jongen of surinaams of weet ik veel wat voor een echt leuk vind, en hij mij ook.. dan zou me echt niks van mijn ouders aantrekken. Want ik vind het nergens op slaan dat je alleen maar met mensen uit hetzelfde land mag hebben.
Je ouders zullen er wel aan moeten wennen, en dat zullen ze ook wel doen. Als ze echt van je houden dan... dan willen ze toch dat JIJ gelukkig bent? Ik zou er gewoon voor gaan! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De ouders moeten er denk ik eerst een beetje aan wennen. |
Advertentie |
|
![]() |