Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb vet veel video's van kinderen voor kinderen en ik wou er vroeger ook aan mee doen, alleen moest je dan in de buurt van Hilversum wonen en daar woon ik dus niet
![]() Ik heb niet echt een lievelings liedje maar ik vond mijn vader is een ster altijd heel erg mooi en stuntelkampioen (lijk ik namelijk wel een beetje op). ![]()
|
owww mijn mam kocht die cd's vaak ja.. maar eigenlijk is me er niet veel meer van bijgebleve..
![]() Als ik sommige nummers hoor, kan ik ze misschien nog wel mee zingen, maar zou zo uit het hoofd niet veel titels meer kunnen noemen.. Keek dat trouwens ook altijd op tv.. ![]()
||
Citaat:
en ik wil een kangoeroe en op een onbewoond eiland en groen is ook wel een leuk liedje kon ze vroeger allemaal meezingen. ![]()
||
Citaat:
als er 1 ding is waar ik een tyfushekel aan heb dan is het kinderen voor kinderen....irritante kutliedjes, allemaal van die lelijke trollen die het zingen...gatverdamme vroeger vond ik wel geinig geloof ik...
|
moeders wil is wet ofzo? heet dat nummer zo? nja, ze gingen iig een soort van foodfight houden
![]() ![]() en wawawawaanzinnig gedroomd, 1 been op de stoep, onderweg, ik wil een kangoeroe ik wil een kangoeroeeeeeee toevallig nog een keer in een melige bui op een vrijdagnacht al m'n kinderen-voor-kinderenceedees zitten luisteren ![]() |
![]() |
|
|