Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2002, 16:07
jij
jij is offline
hai!

mn vriend en ik zijn 29sept 1 jaar samen, maar omdak dat weekend weg moet (familie.. ) vieren we het de 21ste (ouders weg) .kga voor 'm koken enz ma kweet niet echt goed wat ik moet kopen. kweet dat een stomme vraag is om aan anderen te stellen maja kheb precies niet echt originele ideetjes kan iemand me missch helpen met tips? kheb al aan een piercing ged8 (hij wil er 1 in zn lip, zo'n fluostaafje - hoeveel kost dat eigenlijk?) maar das nu ook ni bepaald een superromantisch kadootje...

greetz
*boddah*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2002, 16:12
Gothic
Gothic is offline
pannenkoeken?
Oud 14-09-2002, 16:13
jij
jij is offline
Citaat:
Gothic schreef:
pannenkoeken?
oooooooooohjaaaaaaaaa!!!

hm
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 16:15
Verwijderd
licht eraan wat ie lekker vind he?

mijn vriend die houdt meer van schnitsel,dus ik zou dan voor hem schnitsel maken, als ie van biefstuk hield biefstuk, met een lekker sausje, iets lekkers met aardappelen,gekookt,puree,oid, en dan wat lekkere groenten.

en als toetje ijs met lekker sausje.

De rest zou ik de tafel versieren met kaarsjes en dergelijke.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 16:17
jij
jij is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
licht eraan wat ie lekker vind he?

mijn vriend die houdt meer van schnitsel,dus ik zou dan voor hem schnitsel maken, als ie van biefstuk hield biefstuk, met een lekker sausje, iets lekkers met aardappelen,gekookt,puree,oid, en dan wat lekkere groenten.

en als toetje ijs met lekker sausje.

De rest zou ik de tafel versieren met kaarsjes en dergelijke.

ok goeie ideeen enz ma dat bedoelde ik ni echt.. kweet al wat ik ga koken ik bedoelde wat ik kan geven als kadootje ! snap je. sorry voor de onduidelijkheid!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 16:22
Verwijderd
nee klopt, ik zag t verkeerd doordat die pannenkoeken, ik zat niet op te letten sorry.

zo' n piercing zoals jij zei is dacht ik 10-20euro, veel meer zijn er wel maar ik denk ook wel voor dat geld.

wat heb je em allemaal al gegeven?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 16:27
jij
jij is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
nee klopt, ik zag t verkeerd doordat die pannenkoeken, ik zat niet op te letten sorry.

zo' n piercing zoals jij zei is dacht ik 10-20euro, veel meer zijn er wel maar ik denk ook wel voor dat geld.

wat heb je em allemaal al gegeven?
tis ni de piercing zelf, hij moet ook nog geschoten worde; dus dan zal da wel duurder zijn zeker?

hmmm heb 'm 't afgelopen jaar al wat gegeven, knuffeltjes, poster, heeeeeeeeel veel kaartjes&briefjes, cd, cassetjes met "onze" nummers op, klokje, mn beertje van toen ik 5 was, fotos, euhmmmmgoh kweet niet goed meer echt vanalles wat, daarom ist nu ook zo moeilijk
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 16:32
Verwijderd
ja laten zetten is veel duurder,zeker 45 euro dat is iig voor een navelpiercing,hoeveel t bij de tong is weet ik niet,zal wel niet zo heel veel verschillen denk ik.

Anders koop je een armbandje met zo' n plaatje erin, en laat je jou naam en aan de achterkant jullie datum erin graveren, ik weet niet of hij daar de type voor is.

Iets anders weet ik zo op dit moment ook niet.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 16:36
jij
jij is offline
mja hij is daar niet echt et type voor idd (moeilijk geval hoor )
ben nog ni zeker ivm piercing in lip ma alsie et echt wil, dan wordt het misschien dat

bedankt he!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 16:43
jij
jij is offline
jah heb net met 'm over piercing gepraat, tegen datie beslist
ok heb dus nieuwe ideeën nodig..
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 16:59
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou denk ik, als ik en mn vriend een jaar gaan een ring voor ons beiden kopen ofzo, gewoon een simpele, geen gekke dingen, en dan aan de binnenkant elkaars naam en de datum op welke jullie verkering kregen.. bijvoorbeeld.
Verder zou ik hem iets geven wat hem aan jou doet denken..
maar wat voor dingen heb je hem al ooit eens gegeven??
Of koop die cd die hij al zo lang wilde hebben..
Of gewoon een lekkere parfum..

btw; zo'n piercing laten zetten zal je inderdaad een hoop geld kosten.. maar ik geloof dat dat idee al van de baan was..?
Oud 14-09-2002, 17:01
jij
jij is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
Ik zou denk ik, als ik en mn vriend een jaar gaan een ring voor ons beiden kopen ofzo, gewoon een simpele, geen gekke dingen, en dan aan de binnenkant elkaars naam en de datum op welke jullie verkering kregen.. bijvoorbeeld.
Verder zou ik hem iets geven wat hem aan jou doet denken..
maar wat voor dingen heb je hem al ooit eens gegeven??
Of koop die cd die hij al zo lang wilde hebben..
Of gewoon een lekkere parfum..

btw; zo'n piercing laten zetten zal je inderdaad een hoop geld kosten.. maar ik geloof dat dat idee al van de baan was..?
ja ongeveer.
heb al 2 cds liggen voor hem die ik die dag ga geven (tzijn wel gekopieerden ma so what hij weet ervan) andere dingen die'k al kocht staan hierboven wel ergens. hij is niet echt voor parfum&juwelen (alle voor mannen dan) dusja.. ma tis wel een goed idee van die ringen!
thx

mei
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 20:09
jij
jij is offline
niemand nog ideetjes?????
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 12:29
Cassidy
Cassidy is offline
hier zal ie dan ook wel niet t type voor zijn maar t is maar een ideetje: dagje/weekendje weg? bijv pretpark, biosje +etentje (ja i know je kookt zelf al) met zn 2tjes naar saunaatje, naar een of ander mooi zwembad, ehmmmmm of misschien dat dr binnenkort (of over paar maand ofzo) nog een concert ofzo is waar hij supergraag heen wil, dan kun je die kaartjes nu al geven?

ik weet niet of je dr wat mee kan
zijn wel dure cadeautjes
Oud 15-09-2002, 21:42
jij
jij is offline
oh daar is ie wel et type voor, en we hadden heel erg graag een weekendje weggeweest, ma tging helaas nie.

die tickets vo concert (coldplay 3 nov in vorst!) lijken me wel een heel leuk idee, ga ik ff over nadenken..
we hebben intussen nog gepraat over die piercing, en kzou er eventueel de helft in betalen (€30) dus das ook redelijk duur, zeker alsk er tickets wil bijgeven - heb wel al 3 cdtjes klaarliggen diek voorhem hem samengesteld...en verder..ahja eigenlijk keuze zat, ma kan moeilijk beslissen

bedankt e!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten