Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hmmm heb 'm 't afgelopen jaar al wat gegeven, knuffeltjes, poster, heeeeeeeeel veel kaartjes&briefjes, cd, cassetjes met "onze" nummers op, klokje, mn beertje van toen ik 5 was, fotos, euhmmmmgoh kweet niet goed meer ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja laten zetten is veel duurder,zeker 45 euro dat is iig voor een navelpiercing,hoeveel t bij de tong is weet ik niet,zal wel niet zo heel veel verschillen denk ik.
Anders koop je een armbandje met zo' n plaatje erin, en laat je jou naam en aan de achterkant jullie datum erin graveren, ik weet niet of hij daar de type voor is. Iets anders weet ik zo op dit moment ook niet. |
![]() |
|
Ik zou denk ik, als ik en mn vriend een jaar gaan een ring voor ons beiden kopen ofzo, gewoon een simpele, geen gekke dingen, en dan aan de binnenkant elkaars naam en de datum op welke jullie verkering kregen.. bijvoorbeeld.
Verder zou ik hem iets geven wat hem aan jou doet denken.. maar wat voor dingen heb je hem al ooit eens gegeven?? Of koop die cd die hij al zo lang wilde hebben.. Of gewoon een lekkere parfum.. btw; zo'n piercing laten zetten zal je inderdaad een hoop geld kosten.. maar ik geloof dat dat idee al van de baan was..?
||
![]() |
Citaat:
heb al 2 cds liggen voor hem die ik die dag ga geven (tzijn wel gekopieerden ma so what hij weet ervan) andere dingen die'k al kocht staan hierboven wel ergens. hij is niet echt voor parfum&juwelen (alle voor mannen dan) dusja.. ma tis wel een goed idee van die ringen! ![]() thx mei |
![]() |
|
![]() |
hier zal ie dan ook wel niet t type voor zijn maar t is maar een ideetje: dagje/weekendje weg? bijv pretpark, biosje +etentje (ja i know je kookt zelf al) met zn 2tjes naar saunaatje, naar een of ander mooi zwembad, ehmmmmm of misschien dat dr binnenkort (of over paar maand ofzo) nog een concert ofzo is waar hij supergraag heen wil, dan kun je die kaartjes nu al geven?
ik weet niet of je dr wat mee kan zijn wel dure cadeautjes ![]()
|
![]() |
oh daar is ie wel et type voor, en we hadden heel erg graag een weekendje weggeweest, ma tging helaas nie.
die tickets vo concert (coldplay 3 nov in vorst!) lijken me wel een heel leuk idee, ga ik ff over nadenken.. ![]() we hebben intussen nog gepraat over die piercing, en kzou er eventueel de helft in betalen (€30) dus das ook redelijk duur, zeker alsk er tickets wil bijgeven ![]() ![]() ![]() bedankt e! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nu doen? Krekker | 37 | 17-12-2006 23:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Mijn muze Verwijderd | 0 | 14-11-2004 17:03 | |
Liefde & Relatie |
Ik schaam me hier eigenlijk best wel voor... Yab-Yum | 14 | 30-12-2003 18:32 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier nu weer mee? Herrie | 14 | 26-10-2002 18:39 | |
Liefde & Relatie |
raar verhaal; wat moet ik doen? ~- Anakin -~ | 4 | 29-09-2002 12:42 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen.... Verwijderd | 9 | 09-06-2002 08:46 |