Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2002, 12:21
Herrie
Herrie is offline
Ik ben vorige week op vakantie geweest in Roemenië, girl (18) van Internet in real life ontmoet nadat ik 2 maanden met r had gemaild en een uurtje of 15 met r aan de phone had gezeten

Ze had me bij haar thuis uitgenodigd (woont op zichzelf )

De 10 dagen waren super. Ze is zo mooi, lief (zo kan ik nog wel een uur doorgaan).

Ze vindt mij de liefste en gevoeligste jongen die ze ooit ontmoet heeft

Maar natuurlijk kan het weer niet allemaal perfect zijn

Ze heeft vorig jaar een Amerikaan leren kennen (48) via een vriend van hem. In die tijd werkte die Amerikaan op de Amerikaanse ambassade in Boekarest (Roemenië).

Ze hebben toen veel met elkaar opgetrokken, omdat ze veel gezamelijke interesses hadden e.d. Nu weet ik dat zij niets voor hem voelt, maar dat hij helemaal verliefd op haar is.

Ze hebben samen veel leuke dingen gedaan, bijv. op vakantie naar exotische bestemmingen, heeft hij betaald (Hij bulkt dus van het geld).

Nu zit hij weer in de VS, maar hij belt haar nog vaak en stuurt haar ook elke maand geld

Nu wil hij haar in de VS laten studeren en dit voor haar betalen.

Ik heb haar dus om opheldering gevraagd voor de hele situatie....

Ik kreeg de volgende verklaring van haar:
"Die Amerikaan bulkt van het geld (3 villa's, 3 grote auto's, hele wereld al een aantal keer rondgereisd)." "Hij heeft kanker en niet zo lang meer te leven..." "Hij heeft in zijn leven veel fout gedaan, maar probeert nu toch nog iets goed te maken". "Hij wil mij een beter leven geven". "Ik wil zelfstandig worden, zodat ik m'n eigen geld kan gaan verdienen, doordat hij m'n universiteit wil betalen krijg ik die mogelijkheid en hij heeft toch geld zat dus hij kan het missen".

Het klinkt allemaal heel geloofwaardig en ik denk dat het voor haar ook een goede kans is, maar het zit me toch echt niet lekker Als het pure liefdadigheid zou zijn, dan zou ik er geen problemen mee hebben, maar ik weet dat hij gevoelens voor haar heeft.

Ik heb er wel met haar over gepraat, maar zij zegt dat het voor haar het leven wat makkelijker maakt (voorheen moest ze elke Roemeense Lei 10x omdraaien om rond te kunnen komen, nu gaat dat makkelijker...). Ze zegt ook: "Als hij het aan mij wil geven, waarom dan niet...."

Stel ik me nu aan dat ik me hier zo ongemakkelijk over voel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2002, 12:33
Gekke Doos
Gekke Doos is offline
ik zou dr vergeten als ik jou was....

en wanneer begrijpe mensuh nou eens dat relaties op afstand niet werke?? dat doet alleen maar pijn! mis je je lieffie de hele tijd om vervolgens erachter te kome dat ie je alleen maar aan het lijntje houdt
Oud 24-10-2002, 12:53
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Gekke Doos schreef:

en wanneer begrijpe mensuh nou eens dat relaties op afstand niet werke?? dat doet alleen maar pijn! mis je je lieffie de hele tijd om vervolgens erachter te kome dat ie je alleen maar aan het lijntje houdt
Voor ons beiden is de afstand geen probleem. Ik heb een druk leven en dus geen tijd voor een g/f naast de deur ATM.

Vergeten kan ik altijd nog, maar hoe moet ik met deze situatie omgaan ?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 13:01
Gekke Doos
Gekke Doos is offline
niet eens tijd voor een meisjuh???

good luck
Oud 24-10-2002, 13:13
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Gekke Doos schreef:
niet eens tijd voor een meisjuh???

good luck
I know... Maar 40-50 uur per week werken en ook nog ff HBO ernaast in de avonduurtjes
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 13:19
Gekke Doos
Gekke Doos is offline
50 uur

ander werk zoeken dan maar?
Oud 24-10-2002, 13:42
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Gekke Doos schreef:
50 uur

ander werk zoeken dan maar?
Ik heb maar 25 vrije dagen per jaar, aangezien ik er wel meer wil hebben werk ik meestal een uurtje of 45-50 per week zodat ik wat extra uurtjes heb zodat ik wat meer vrij kan nemen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 14:17
Gekke Doos
Gekke Doos is offline
hardwerkende mannen zijn

maar tis jammer als het werk voor hun lieffie gaat
Oud 25-10-2002, 11:20
moenbase
moenbase is offline
Ze zegt dat ze zelfstandig wil worden, maar hoe kan zij dat zijn als ze steeds geld krijgt toegestuurd en alles maar voor niets voor 'krijgt'.
Oud 25-10-2002, 11:33
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Ze zegt dat ze zelfstandig wil worden, maar hoe kan zij dat zijn als ze steeds geld krijgt toegestuurd en alles maar voor niets voor 'krijgt'.
Ja zeg ik dus ook... Zelf kan ze haar studie never nooit niet betalen, dus op zich is het wel een goede oplossing voor haar....

Toch zit het mij niet lekker
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 13:04
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Nou, inderdaad!

Ik zou nooit geld aannemen van zo'n man. Ik zou me er zelf niet eens lekker over voelen.

Hij probeert hiermee dus eigenlijk gewoon haar liefde te kopen?!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 13:57
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Nou, inderdaad!

Ik zou nooit geld aannemen van zo'n man. Ik zou me er zelf niet eens lekker over voelen.

Hij probeert hiermee dus eigenlijk gewoon haar liefde te kopen?!
Hij wil haar helpen (maar heeft ook bijbedoelingen), zij voelt zich er ook niet lekker bij...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 18:18
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Gekke Doos schreef:

Jammer dat dat bij jou zo ging, maar dat betekend niet dat het bij niemand werkt hoor...
Oud 26-10-2002, 18:20
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Hij wil haar helpen (maar heeft ook bijbedoelingen), zij voelt zich er ook niet lekker bij...
Het is misschien niet echt goed om zomaar dat geld aan te nemen, maar haar doel is wel goed. Als ze echt gewoon dit doet om op eigen benen te kunnen staan sjah... dan vind ik het best kunnen...

Sjah, verder moet je gewoon aan dat meisje zelf vragen hoe ze het nu ziet tussen jullie...
Oud 26-10-2002, 18:39
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
miekmuis schreef:
Het is misschien niet echt goed om zomaar dat geld aan te nemen, maar haar doel is wel goed. Als ze echt gewoon dit doet om op eigen benen te kunnen staan sjah... dan vind ik het best kunnen...

Sjah, verder moet je gewoon aan dat meisje zelf vragen hoe ze het nu ziet tussen jullie...
Ik weet dat ze mij erg leuk vindt en de liefste jongen die ze kent..... Ze wil alleen maar zelfstandig kunnen worden.....

Misschien moet ik het me niet zo aantrekken, maar ik heb haar liever hier in Europa dan in Amerika...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten