Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2002, 10:35
Nefratete
Nefratete is offline
Hallo allemaal.

hebben jullie ook wel eens dat je fantaseerd over sex met je eigen geslacht? Ik fantaseer er wel eens over dat ik sex met een meisje heb, hoewel ik een vriend heb en sexueel gezien niets tekort kom. Hij weet wel dat ik ook interesse heb in vrouwen, maar dat ik er ook wel eens over fantaseer niet. Noem je dit nou ook bisexueel, of gewoon hetro terwijl je open staat voor het andere??

Liefs, Nefra
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 10:51
rabecca
rabecca is offline
Ik heb daarook best last van jah
Ik droom er ook heel vaak over en als ik het een keer met mezelf doe () dan fantaseer ik niet over een jongen heel raar dat vind ik echt niet opwindend
Terwijl ik sex met een jongen weer wel heel opwindend vind..
ben een beetje in war maar jah zal wel bij de leeftijd horen.
Ik kan me namelijk niet voor stellen dat ik verliefd op een meisje zou worden maar ik zou daar in tegen wel een wat met een meisje willen doen... (op sexgebied)
Oud 26-09-2002, 00:44
Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Nou, eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik eerlijk gezegd vrij behoorlijk over mn nek ga (figuurlijk) als ik fantaseer over eender welke seks met een andere man. Het lijkt me vies, het is onnatuurlijk (kom op nou, van poepsteken komen geen kids en geen genenoverdracht eh!) en ik zal het in de voorlopige toekomst niet doen ook. Vrouwen met vrouwen vind ik op de één of andere manier wél okee, maar dat zal wel komen omdat ik dat zelf toch nooit zal meemaken. Het idee staat me gewoon niet aan (:

*Cerberus Rvo, die zijn uitgang liever niet tot ingang bombardeert*
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 10:33
Nefratete
Nefratete is offline
Citaat:
Cerberus Rvo schreef:
Nou, eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik eerlijk gezegd vrij behoorlijk over mn nek ga (figuurlijk) als ik fantaseer over eender welke seks met een andere man. Het lijkt me vies, het is onnatuurlijk (kom op nou, van poepsteken komen geen kids en geen genenoverdracht eh!) en ik zal het in de voorlopige toekomst niet doen ook. Vrouwen met vrouwen vind ik op de één of andere manier wél okee, maar dat zal wel komen omdat ik dat zelf toch nooit zal meemaken. Het idee staat me gewoon niet aan (:

*Cerberus Rvo, die zijn uitgang liever niet tot ingang bombardeert*
Okee, daar kan ik me ook wel weer wat bij voorstellen. Als jongen zijnde is dat, denk ik, toch iets anders. Net als rabecca vind ik het niet opwindend om over mannen te fantaseren, terwijl ik sex met mannen juist wel weer super vind.......really weird.....

kiss, Nefra

Regels voor berichten