Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2003, 12:02
Phreeck
Phreeck is offline
Ik snap tog iets niet. Ik hoor heel veel verhalen over dat homo's toch met meisjes naar bed zijn geweest, en er eigenlijk niets aan vinden. De meesten zijn nog klaargekomen ook. Maar ik heb me altijd afgevraagd hoe een homo nou opgewonden kan worden van een meisje
Kan aan mij liggen, maar ook als iemand homo is en kinderen krijgt...
Hoe zit dit???
Oud 19-09-2003, 13:24
Verwijderd
Nou ja, niet alleen de persoon bij je maakt je opgewonden natuurlijk, maar ook je eigen fantasie en wat er bij je gedaan wordt (of wat je bij een ander doet, als je tenminste geen afkeer van je partner hebt). Ik val absoluut niet op meisjes, maar ik heb zo'n vermoeden dat als ik wat met een meisje zou doen, dat dat best lekker zou kunnen zijn. Het is voor mijn gevoel dan alleen meer zelfbevrediging dan sex...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 13:26
Exhumed
Exhumed is offline
Meisjes vallen op homo's.. dan doen ze gewoon als of, om populair te worden bij de vrouwen
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 13:31
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Phreeck schreef op 19-09-2003 @ 13:02:
Ik snap tog iets niet. Ik hoor heel veel verhalen over dat homo's toch met meisjes naar bed zijn geweest, en er eigenlijk niets aan vinden. De meesten zijn nog klaargekomen ook. Maar ik heb me altijd afgevraagd hoe een homo nou opgewonden kan worden van een meisje
Hoe zit dit???
Juist Ik snap dat ook niet helemaal. Zou niet echt opgewonden kunnen raken van een meisje. Maar misschien als ik mijn ogen dicht zou doen, en heel hard zou denken dat het een hele knappe jongen is, dat het dan wel lukt.

Maar ja...ik heb dan ook nog nooit sex met een meisje gehad, en ik word daar ook helemaal niet opgewonden van.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:15
AuForm
AuForm is offline
Sexuele opwinding staat los van gevoelens. Mensen die een intieme relatie hebben met een schaap (het gebeurt) bijvoorbeeld, zijn ook geen schaaposexuelen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 16:33
Roos
Roos is offline
Tuurlijk kunnen homo's opgewonden raken van meisjes... dat kunnen hetero meiden toch ook?
Oud 19-09-2003, 19:05
Exhumed
Exhumed is offline
Citaat:
Roos schreef op 19-09-2003 @ 17:33:
Tuurlijk kunnen homo's opgewonden raken van meisjes... dat kunnen hetero meiden toch ook?
Maar lesbische meisjes weer niet.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 19:52
Beurin Teun
Beurin Teun is offline
Oud 19-09-2003, 20:30
Boeing 747-400
Citaat:
Roos schreef op 19-09-2003 @ 17:33:
Nou sorry hoor, ik niet
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 20:55
Roos
Roos is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 19-09-2003 @ 21:30:
Nou sorry hoor, ik niet
Lezen, aapje!
Ik zeg toch niet alle homo's!
Oud 20-09-2003, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Hoe zit dit???
kom op...

ik heb wel eens met meisjes gezoend... en 1 keer vond ik dat best opwindend... en ik zou best wel een keer een one night stand willen hebben met een meisje... of ik nou klaarkom of niet, dat probleem zie ik later wel... ik heb altijd nog 2 handen en een tong...

Ik ken wel een paar homo's die nog nooit seks hebben gehad met een meisje. En dat vind ik best wel stom! Het is toch verschikkelijk om bij voorbaat dingen uit te sluiten omdat het idee je tegen staat. Ik wil er wel eens een keer over mee kunnen praten...

Afgelopen zomer ben ik op vakantie geweest naar Mallorca en mijn bedoeling was ook om met een meisje te neuken. Ik had al condooms gekocht enzo. Maar het grote probleem was: ik zat op het verkeerde deel van het eiland, waar je dus helemaal niet uit kon gaan. Maar ik ga binnenkort wel eens naar een trashy skihut
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 21:15
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 21:11
Boeing 747-400
Citaat:
Roos schreef op 19-09-2003 @ 21:55:
Lezen, aapje!
Ik zeg toch niet alle homo's!
Maar ik ben ook geen aapje
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 21:14
Boeing 747-400
Citaat:
bertbart schreef op 20-09-2003 @ 19:13:
Ik ken wel een paar homo's die nog nooit seks hebben gehad met een meisje. En dat vind ik best wel stom! Het is toch verschikkelijk om bij voorbaat dingen uit te sluiten omdat het idee je tegen staat. Ik wil er wel eens een keer over mee kunnen praten...
Tsja, waarom zou ik dat moeten uitproberen dan? Ik kan gewoon niet verliefd worden op een meisje...en ik ben nu verliefd op een hele lieve jongen. Waarom moet ik dan ook nog eens sex met een meisje hebben? Ik zou het echt niet kunnen... Daar heb ik vroeger vaak genoeg over proberen te fantaseren, omdat ik het van mezelf niet accepteerde, maar dat is nooit gelukt. Je kan toch ook niet van iedere hetero verwachten dat hij een keertje sex heeft met iemand van het eigen geslacht om het 'uit te proberen'
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 21:33
Verwijderd
Dat snap ik ook niet helemaal bertbart... Bovendien zijn er mensen die alléén seks willen hebben met iemand van wie ze écht houden.

Het kan zijn dat een homo zich in eerste instantie hetero voelt of niet wil weten dat hij homo is omdat homo's soms belachelijk worden gemaakt en de omgeving geschokt kan reageren.
Als een homo seks met een meisje heeft en zich ook aangetrokken voelt tot sommige meisjes is hij trouwens imo niet homo maar biseksueel. Ik ben dan ook van mening dat óók bertbart eigenlijk een beetje biseksueel is.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 21:36
Koit
Koit is offline
Bertbart, je vind het flauw om van tevoren iets uit te sluiten.
Nou heb ik nog nooit iets met een meisje uitgevreten, en ik wil me daar ook niet aan wagen omdat ik niet opgewonden raak van vrouwen! Dus stel dan zou het zelfs leuk zijn, omdat het misschien fysiek goed voelt. Maar het is gewoon niet leuk als je niets voelt als je naar het meisje kijkt!

Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik een keer met een meisje gezoend heb, maar daar zat een verhaal achter! We wilden weten of meisjes heel anders dan jongens zouden zoenen, dus ik wilde dat wel uitproberen. Dat was dus echt NIKS, maar dat kan ook aan dat ene meisje gelegen hebben.
Oud 21-09-2003, 21:40
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
toch denk ik dat er wel IETS van een voortplanting drift in je instinct overblijft. Mensen willen nageslacht..
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 21:41
Deathflower
Deathflower is offline
Citaat:
perseus schreef op 21-09-2003 @ 22:33:
Als een homo seks met een meisje heeft en zich ook aangetrokken voelt tot sommige meisjes is hij trouwens imo niet homo maar biseksueel. Ik ben dan ook van mening dat óók bertbart eigenlijk een beetje biseksueel is.
zich aangetrokken voelen tot en verliefd zijn op zijn 2 verschillende dingen, ik vind dat je nog steeds homo bent als je je alleen aangetrokken voelt door iemand van het andere geslacht.
een hetero kan zich ook aangetrokken voelen door iemand van hetzelfde geslacht, in dit geval vind ik dus ook niet dat diegene opeens biseksueel is, dat heeft te maken met verliefd zijn op, niet met aangetrokken voelen door
Oud 21-09-2003, 21:43
Koit
Koit is offline
No way Shoarmaschaap!

Ten eerste voel ik niet die drang tot voortplanting, om dat met een vrouw te gaan doen...
Ten tweede voel ik niet de drang tot nageslacht, kan kinderen niet uitstaan
Oud 21-09-2003, 22:26
Boeing 747-400
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 21-09-2003 @ 22:40:
toch denk ik dat er wel IETS van een voortplanting drift in je instinct overblijft. Mensen willen nageslacht..
Ik voel niet de behoefte aan sex met een meisje... Dus ook geen sex voor voortplanting ofzo. Misschien moeilijk voor jou te begrijpen, maar het is net zo moeilijk voor mij om te begrijpen dat jij sex met een meisje lekker vindt...

Oh ja, en er zijn btw ook genoeg hetero mannen/vrouwen die geen kinderen willen
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 22:30
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 21-09-2003 @ 21:14:
Je kan toch ook niet van iedere hetero verwachten dat hij een keertje sex heeft met iemand van het eigen geslacht om het 'uit te proberen'
Verwachten niet, maar om eerlijk te zijn, ik zou wel es met een meisje willen zoenen (alleen zoenen), gewoon, om te kijken hoe dat is.
Probeer alles en behoud het goede!
Oud 22-09-2003, 08:32
Boeing 747-400
Citaat:
Qimm schreef op 21-09-2003 @ 23:30:
Verwachten niet, maar om eerlijk te zijn, ik zou wel es met een meisje willen zoenen (alleen zoenen), gewoon, om te kijken hoe dat is.
Probeer alles en behoud het goede!
Ja ok, jij zou het wel eens willen proberen...maar ik heb de behoefte helemaal niet om dat te proberen! Er zullen genoeg rondlopen die het wel hebben, maar ook een heleboel die de behoefte niet hebben. Op zich vind ik er ook niets mis mee hoor, zolang je jezelf er maar prettig bij voelt Alleen moeten mensen mij dan niet raar gaan vinden omdat ik nog nooit iets met een meisje gehad heb!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 09:49
Phreeck
Phreeck is offline
Hmm Nou is het misschien een goede zaak om vast te stellen wanneer iemand Hetero of Homo of Bi is...
Ik vond altijd dat als je je aangetrokken voelde tot iemand van jezelfde geslacht, je homoseksueel was, en als je je aangetrokken voelt tot iemand van het andere geslacht hetero. En tot beiden: bi.

Maar dat je opgewonden raakt van fantasie.. okej maar je moet (als jongen) nog altijd je penis in dat gaatje stoppen... moet je dan denken dat dat een anus is ofzo???
(ik ben echt serieus trouwens... )
Oud 22-09-2003, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 21-09-2003 @ 22:14:
Tsja, waarom zou ik dat moeten uitproberen dan? Ik kan gewoon niet verliefd worden op een meisje...en ik ben nu verliefd op een hele lieve jongen. Waarom moet ik dan ook nog eens sex met een meisje hebben? Ik zou het echt niet kunnen... Daar heb ik vroeger vaak genoeg over proberen te fantaseren, omdat ik het van mezelf niet accepteerde, maar dat is nooit gelukt. Je kan toch ook niet van iedere hetero verwachten dat hij een keertje sex heeft met iemand van het eigen geslacht om het 'uit te proberen'
Ik hoef niet verliefd op een te jongen zijn om daar seks mee te hebben...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 13:32
Spaatje
Spaatje is offline
Citaat:
bertbart schreef op 22-09-2003 @ 13:51:
Nee, maar moet je niet op meisjes vallen om daar sex mee te hebben? Als jij homo bent dan word je tog helemaal niet opgewonden van meisjes?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 13:44
Verwijderd
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 21-09-2003 @ 22:40:
Maar dat wordt vaak anders opgelost. Kunstmatige inseminatie, draagmoeder, donorvader, geadopteerde kinderen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 15:02
Roos
Roos is offline
Citaat:
Spaatje schreef op 22-09-2003 @ 14:32:
Nee, maar moet je niet op meisjes vallen om daar sex mee te hebben? Als jij homo bent dan word je tog helemaal niet opgewonden van meisjes?
Kom jij nooit buiten ofzo?
Hetero meisjes kunnen elkaar toch ook geil vinden?
Oud 22-09-2003, 15:27
miro
miro is offline
Ligt er volgens mij maar net aan wat voor waarde je aan seks hecht.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 18:05
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Spaatje schreef op 22-09-2003 @ 14:32:
Wereldvreemd?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 21:25
Boeing 747-400
Citaat:
bertbart schreef op 22-09-2003 @ 13:51:
Nee, maar je moet die jongen wel leuk vinden toch?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 00:33
Cthulhu
Cthulhu is offline
Ik beschouw mijzelf als hetero, maar jongens winden mij niet op. Ik vind de lichamen van meisjes mooier en opwindender.
Toch ben ik nooit op een meisje verliefd geworden. Misschien omdat ze te ingewikkeld zijn voor mij. Ik voel vriendschap en liefde voor meisjes. Maar geen verliefdheid.

Misschien was ik wel gewoon homo geweest als dat de standaard was geweest en iedereen in mijn omgeving homo was. Dan zou ik wellicht de verliefdheid voor jongens als iets bijkomends beschouwen en meer aandacht besteden aan de opwinding door meisjes.

Ik veronderstel dat alle homo's iets van opwinding moeten voelen bij een vrouw. Toch zeker alle mannelijke. Alhoewel als vrouw seks ook maar pijnlijk is wanneer je niet opgewonden genoeg bent.

Btw, als een meisje (of desnoods een schaap) de juiste dingen met me doet, kom ik gewoon klaar. Denk ik. Ik heb het eigelijk nog niet uitgetest. Maar om nou mijn vriend te laten vallen om uit te testen of een meisje me kan laten klaarkomen, zoveel is het me nou ook weer niet waard. Ik denk dat mijn vriend een schaap ook wel als overspel of mogelijke concurrentie beschouwt .
Oud 23-09-2003, 08:54
Spaatje
Spaatje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-09-2003 @ 19:05:
Wereldvreemd?
Rustig maar, ik zeg alleen iets. Dat is mijn mening. Ik zie het vanuit me eigen ervaring. Ik ben ook homo maar ik heb voelde helemaal nix toen ik de kans had. Er gebeurde gewoon helemaal niets!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 09:22
Boeing 747-400
Citaat:
Cthulhu schreef op 23-09-2003 @ 01:33:
Ik veronderstel dat alle homo's iets van opwinding moeten voelen bij een vrouw. Toch zeker alle mannelijke.
Dat is dus een verkeerde veronderstelling. Dat heb ik absoluut niet.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 10:01
Phreeck
Phreeck is offline
Citaat:
Ik beschouw mijzelf als hetero, maar jongens winden mij niet op. Ik vind de lichamen van meisjes mooier en opwindender.
Toch ben ik nooit op een meisje verliefd geworden. Misschien omdat ze te ingewikkeld zijn voor mij. Ik voel vriendschap en liefde voor meisjes. Maar geen verliefdheid.

Misschien was ik wel gewoon homo geweest als dat de standaard was geweest en iedereen in mijn omgeving homo was. Dan zou ik wellicht de verliefdheid voor jongens als iets bijkomends beschouwen en meer aandacht besteden aan de opwinding door meisjes.

Ik veronderstel dat alle homo's iets van opwinding moeten voelen bij een vrouw. Toch zeker alle mannelijke. Alhoewel als vrouw seks ook maar pijnlijk is wanneer je niet opgewonden genoeg bent.
Hmm... Psychisch hetero en lichamelijk lesbi???
Goh kan dat dan?
Oud 23-09-2003, 10:14
naan
naan is offline
seks is uiteindelijk toch iets lichamelijks en t lijkt me dus ook niet heel onlogisch dat door het gevoel van het neuken, of seks in t algemeen, ook een homo kan klaarkomen tijdens seks met een meisje.
ik ken ook wel mensen die zelfs bijna "seks-relaties" hadden waarvan de eens dus een heterovrouw was en de andere eenhomoseksuele man. t heeft niets met de gevoelens voor elkaar te maken maar van het genot van seks opzich.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 13:00
Phreeck
Phreeck is offline
Bij vrouwen lijkt dit me nog enigzins mogelijk. Maar mannen moeten toch een stijve krijgen voor de seks (lijkt me wel iig... een slappe neukt zo slap )
Oud 23-09-2003, 15:02
Isa
Isa is offline
Citaat:
Hoe zit dit???
misschien is er toch nog wat besef van natuurlijkhied over.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:02
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Spaatje schreef op 23-09-2003 @ 09:54:
Rustig maar, ik zeg alleen iets. Dat is mijn mening. Ik zie het vanuit me eigen ervaring. Ik ben ook homo maar ik heb voelde helemaal nix toen ik de kans had. Er gebeurde gewoon helemaal niets!
Hmm, dat snap ik dus niet. Ik ben in princiepe hetero, maar als (hypothetisch) een jongen mij manueel zou stimuleren, zou ik daar wel opgewonden van worden.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 17:54
Spaatje
Spaatje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-09-2003 @ 17:02:
Hmm, dat snap ik dus niet. Ik ben in princiepe hetero, maar als (hypothetisch) een jongen mij manueel zou stimuleren, zou ik daar wel opgewonden van worden.
Het is misschien vreemd, maar ik voel egt gewoon noppes meer bij meisjes. Dat is de afgelopen maanden steeds minder geworden, dat ik nog voor meisjes voelde. Ik stond afgelopen vakantie met een mooi meisje naakt in de zee, was helder weer kon alles zo zien. Maar ik voelde gewoon egt helemaal niets. Egt niets. Terwijl ik van een jongen met kleding aan al opgewonden kan raken. Ik denk dat als een meisje mij 'manueel zou stimuleren' dan het misschien in het begin ffies opwindend is, maar dat het er al snel af is gewoon omdat het een meisje is!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 18:31
Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline

--------------------------------------------------------------------------------

Hmm... Psychisch hetero en lichamelijk lesbi???
Goh kan dat dan?

=> ben het Totaal met cthulhu eens! kvind lichamen van meisjes veel mooier, gezichten vaak ook. toch wordt ik verliefd op jongens, en zou mezelf ook totaal niet samen zien met een meisje. je kunt als homo dus best ook meisjeslichamen mooi vinden, zoals sommige meisjes dat ook vinden. maar natuurlijk heeft niet iedere homo dat.
Oud 23-09-2003, 20:17
Phreeck
Phreeck is offline
Nou ik vind meisjeslichamen wel mooier!

...

Hmzz naja ik ben ook nog steeds hetero
Oud 23-09-2003, 20:37
Vice
Vice is offline
Ach, niet iedereen is het zelfde. Ik heb zelf ook wel eens met een jongen gezoend zonder gevoelens. En ik vond het nou niet echt opwindend.
Oud 23-09-2003, 21:14
Miss G. Fish
Miss G. Fish is offline
Nou, ik zou wel heel graag een keer met een homo willen zoenen, mijn droomjongen is helaas homo......

Regels voor berichten