![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb wel eens met meisjes gezoend... en 1 keer vond ik dat best opwindend... en ik zou best wel een keer een one night stand willen hebben met een meisje... of ik nou klaarkom of niet, dat probleem zie ik later wel... ik heb altijd nog 2 handen en een tong... Ik ken wel een paar homo's die nog nooit seks hebben gehad met een meisje. En dat vind ik best wel stom! Het is toch verschikkelijk om bij voorbaat dingen uit te sluiten omdat het idee je tegen staat. Ik wil er wel eens een keer over mee kunnen praten... Afgelopen zomer ben ik op vakantie geweest naar Mallorca en mijn bedoeling was ook om met een meisje te neuken. Ik had al condooms gekocht enzo. Maar het grote probleem was: ik zat op het verkeerde deel van het eiland, waar je dus helemaal niet uit kon gaan. Maar ik ga binnenkort wel eens naar een trashy skihut ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat snap ik ook niet helemaal bertbart... Bovendien zijn er mensen die alléén seks willen hebben met iemand van wie ze écht houden.
Het kan zijn dat een homo zich in eerste instantie hetero voelt of niet wil weten dat hij homo is omdat homo's soms belachelijk worden gemaakt en de omgeving geschokt kan reageren. Als een homo seks met een meisje heeft en zich ook aangetrokken voelt tot sommige meisjes is hij trouwens imo niet homo maar biseksueel. Ik ben dan ook van mening dat óók bertbart eigenlijk een beetje biseksueel is. |
![]() |
|
Bertbart, je vind het flauw om van tevoren iets uit te sluiten.
Nou heb ik nog nooit iets met een meisje uitgevreten, en ik wil me daar ook niet aan wagen omdat ik niet opgewonden raak van vrouwen! Dus stel dan zou het zelfs leuk zijn, omdat het misschien fysiek goed voelt. Maar het is gewoon niet leuk als je niets voelt als je naar het meisje kijkt! Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik een keer met een meisje gezoend heb, maar daar zat een verhaal achter! We wilden weten of meisjes heel anders dan jongens zouden zoenen, dus ik wilde dat wel uitproberen. Dat was dus echt NIKS, maar dat kan ook aan dat ene meisje gelegen hebben.
||
![]() |
Citaat:
een hetero kan zich ook aangetrokken voelen door iemand van hetzelfde geslacht, in dit geval vind ik dus ook niet dat diegene opeens biseksueel is, dat heeft te maken met verliefd zijn op, niet met aangetrokken voelen door ![]()
|
No way Shoarmaschaap!
Ten eerste voel ik niet die drang tot voortplanting, om dat met een vrouw te gaan doen... Ten tweede voel ik niet de drang tot nageslacht, kan kinderen niet uitstaan
||
![]() |
Citaat:
Oh ja, en er zijn btw ook genoeg hetero mannen/vrouwen die geen kinderen willen |
![]() |
||
Citaat:
Probeer alles en behoud het goede!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Hmm Nou is het misschien een goede zaak om vast te stellen wanneer iemand Hetero of Homo of Bi is...
Ik vond altijd dat als je je aangetrokken voelde tot iemand van jezelfde geslacht, je homoseksueel was, en als je je aangetrokken voelt tot iemand van het andere geslacht hetero. En tot beiden: bi. Maar dat je opgewonden raakt van fantasie.. okej maar je moet (als jongen) nog altijd je penis in dat gaatje stoppen... moet je dan denken dat dat een anus is ofzo??? ![]() (ik ben echt serieus trouwens... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hetero meisjes kunnen elkaar toch ook geil vinden?
|
![]() |
Ik beschouw mijzelf als hetero, maar jongens winden mij niet op. Ik vind de lichamen van meisjes mooier en opwindender.
Toch ben ik nooit op een meisje verliefd geworden. Misschien omdat ze te ingewikkeld zijn voor mij. Ik voel vriendschap en liefde voor meisjes. Maar geen verliefdheid. Misschien was ik wel gewoon homo geweest als dat de standaard was geweest en iedereen in mijn omgeving homo was. Dan zou ik wellicht de verliefdheid voor jongens als iets bijkomends beschouwen en meer aandacht besteden aan de opwinding door meisjes. Ik veronderstel dat alle homo's iets van opwinding moeten voelen bij een vrouw. Toch zeker alle mannelijke. Alhoewel als vrouw seks ook maar pijnlijk is wanneer je niet opgewonden genoeg bent. Btw, als een meisje (of desnoods een schaap) de juiste dingen met me doet, kom ik gewoon klaar. Denk ik. Ik heb het eigelijk nog niet uitgetest. Maar om nou mijn vriend te laten vallen om uit te testen of een meisje me kan laten klaarkomen, zoveel is het me nou ook weer niet waard. Ik denk dat mijn vriend een schaap ook wel als overspel of mogelijke concurrentie beschouwt ![]()
||
Citaat:
Goh kan dat dan? ![]()
|
seks is uiteindelijk toch iets lichamelijks en t lijkt me dus ook niet heel onlogisch dat door het gevoel van het neuken, of seks in t algemeen, ook een homo kan klaarkomen tijdens seks met een meisje.
ik ken ook wel mensen die zelfs bijna "seks-relaties" hadden waarvan de eens dus een heterovrouw was en de andere eenhomoseksuele man. t heeft niets met de gevoelens voor elkaar te maken maar van het genot van seks opzich. |
![]() |
|
Bij vrouwen lijkt dit me nog enigzins mogelijk. Maar mannen moeten toch een stijve krijgen voor de seks (lijkt me wel iig... een slappe neukt zo slap
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Cthulhu schreef op 23-09-2003 @ 01:33:
Ik beschouw mijzelf als hetero, maar jongens winden mij niet op. Ik vind de lichamen van meisjes mooier en opwindender. Toch ben ik nooit op een meisje verliefd geworden. Misschien omdat ze te ingewikkeld zijn voor mij. Ik voel vriendschap en liefde voor meisjes. Maar geen verliefdheid. Misschien was ik wel gewoon homo geweest als dat de standaard was geweest en iedereen in mijn omgeving homo was. Dan zou ik wellicht de verliefdheid voor jongens als iets bijkomends beschouwen en meer aandacht besteden aan de opwinding door meisjes. Ik veronderstel dat alle homo's iets van opwinding moeten voelen bij een vrouw. Toch zeker alle mannelijke. Alhoewel als vrouw seks ook maar pijnlijk is wanneer je niet opgewonden genoeg bent. -------------------------------------------------------------------------------- Hmm... Psychisch hetero en lichamelijk lesbi??? Goh kan dat dan? => ben het Totaal met cthulhu eens! kvind lichamen van meisjes veel mooier, gezichten vaak ook. toch wordt ik verliefd op jongens, en zou mezelf ook totaal niet samen zien met een meisje. je kunt als homo dus best ook meisjeslichamen mooi vinden, zoals sommige meisjes dat ook vinden. maar natuurlijk heeft niet iedere homo dat.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een stukje waarheid over de Islam Kaka8 | 4 | 23-01-2011 10:18 | |
Seksualiteit |
wat vinden jullie van homo's? -MBI- | 500 | 03-11-2008 20:33 | |
Seksualiteit |
gay Verwijderd | 145 | 18-01-2005 16:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Scholen weigeren scholieren-Expreszo Verwijderd | 385 | 22-10-2004 13:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gadhafi: Alleen homo's kunnen aids krijgen Rabbi Daniel | 64 | 23-07-2003 00:25 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 |