Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2002, 10:46
Kapee
Kapee is offline
Hebben jullie huisdieren ook wel eens iets lolligs gedaan of zo?

Wij lachen ons soms een kriek omdat onze tekkel dan haar staart wil pakken.

En onze andere hond had een keer gras gegeten, maar dat was niet goed verteerd. Dus toen ging ze poepen, en toen bleef er een drolletje hangen aan een grassprietje Ze was helemaal hysterisch! Rondjes draaien, met haar staart het er proberen af te vegen en ga zo maar door! We hebben haar op 't laatst toch maar even geholpen want ze draaide zowat door(letterlijk en figuurlijk )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2002, 10:48
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Kapee schreef:

wij lachen ons een kers

leuke uitdrukking
Oud 28-01-2002, 10:57
Kapee
Kapee is offline
Citaat:
Boogie schreef:
wij lachen ons een kers

leuke uitdrukking
kers?

is een kriek een kers?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 11:17
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Kapee schreef:
kers?

is een kriek een kers?
in het vlaams wel ja, kd8 dat je daar misschien weg kwam ofzo...
Oud 28-01-2002, 11:30
Kapee
Kapee is offline
Citaat:
Boogie schreef:
in het vlaams wel ja, kd8 dat je daar misschien weg kwam ofzo...
Burgum, Friesland
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 13:27
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Kapee schreef:
Burgum, Friesland
Fryslân aaah....(maargoed, das allemaal offtopic)

euh, ik ken wel iemand die heeft 2 katten en die vliegen wel eens vechtend (stoeiend/spelend) door de kamer, das wel lachen
Oud 29-01-2002, 15:00
dance!!!
dance!!! is offline
ik heb niet echt een huisdier , maar wel een uil in de schuur en die roelt!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 16:08
Deugenietje
Deugenietje is offline
ik zeg ook 'wij lachen ons een kriek' maar ja, dit doet er dus absoluut niet toe
Oud 29-01-2002, 16:57
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
ja wij hebben 2 gekke katten
de ene rent wel eens door het hele huis en is dan vet wild
de ander is wel eens van de bank gevalle toen ze sliep
stoot der hoofd wel vaak
glijd uit op het parket als ze achter een balletje aan rent
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 17:38
femme
femme is offline
onze hond is echt helemaal gestoord.. volgens mij denktie dat hij een kat is.. hij zet heel vaak hoge ruggen op en z'n haren gaan recht overeind staan als hij staat te blaffen.. naja das misschien nog nie zo heel raar.. maar telkens als mn vader binnenkomt begint hij te niezen!! heeeel maf echt waar.. ik snap niet hoe hij het voor mekaar krijgt.. en tijdens dat niezen draait hij z'n kont ook nog naar mn vader toe.. hele rare bewegingen maakt dat beest.. kweet nie echt tot welke categorie ik hem moet rekenen eigenlijk..
Oud 30-01-2002, 17:56
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Onze kat ligt vaak in het raamkozijn te slapen en heel vaak valt ze er gewoon ineens uit. En dan nog zo ongeveer in de prullenbak ook, want die staat voor het raam
Oud 30-01-2002, 18:29
leintjuh
leintjuh is offline
mijn hond jankt als er een ambulance met sirene voor bij rijd

en als die slaapt bewegen zijn poten lijkt net of die wilt rennen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 18:46
Martin Dude
Martin Dude is offline
onze kat weet echt niet wat ie wil .. kom ik in de huiskamer .. komt ie piepend op me af (hij kan ook al niet miauwen .. ) dus ik loop met m meej naar de garage, naar zn voerbak, staat ie ongeduldig te wachten. Dan doe ik er brokjes in .. hij begint t eten, ik zet zn voer terug .. loop de garage uit ! komt ie alweer achter me aan te piepen ! loopt mee naar de huiskamer, haal ik ff wat te drinken uit de koelkast, loop ermee naar de deur (ga dan altijd naar boven naar de pc ) komt ie WeeR achter me aan piepend dat ie eten wil

coel beest wel
Oud 30-01-2002, 23:01
scala
scala is offline
mijn kat die sabbelt zeg maar aan je oor eg lol een overblijfsel van z'n jeugd ofzow=) liev
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 06:36
XxRachelxx
XxRachelxx is offline
jah mijn vriendinnetje
Dindi heeft ook een hond als
we dan met de kar gaanmet 1 pony voor op
gaat de piepen lijkt net dat ie wil zingen
áls we dan lalalalaalallala zingen
gaat ie vals zingen de hond
lijkt net echt dat ie wil zingen !!!!!
het is echt een rare hond
Oud 31-01-2002, 10:43
Mabo
Mabo is offline
Ik was een keer op vakantie en daar was ook een hond bij dat huis. Wij stonden buiten een beetje te dansen. En die hond ging met ons mee dansen. Dat was echt zo'n leuk gezicht... En we hebben een keer met voetballen op een veldje de bal in een naastgelegen weiland met een aantal koetje boes getrapt, die er ook wel raad mee wisten en elkaar uitdaagden voor een klein duel.
En de kat van mn tante kruipt altijd op het zoldertje boven de wasmachine, een vreemde plek
Oud 31-01-2002, 20:27
the exploding boy
the exploding boy is offline
* onze kat was eens ziek en kon niet naar de wc, toen kreeg ie laxeermiddel, nou ja ...hij is een pers dus veeeeeeel haar enzo en toen bleef al die poep aan z'n kont hangen ( ) Gaat ie vrolijk naar binnen.. gaat midden in de kamer zitten op z'n kont met z'n achterpoten vooruit en hij begint zichzelf met z'n voorpoten door het huis te slepen... En ik er maar achteraan rennen met een doekje

* ow en een hele lompe... ik moest naar school , dus ik pak mijn tas die al bijna dicht zat... denk: "wat zwaar" dus ik huppel naar buiten... loop ik halverwege de straat en ik denk...neej dat klopt niet... was de kat in me tas gekropen En gewoon maar blijven knorren dat beest
Ben ik maar weer naar huis gegaan

Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 21:48
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
* onze kat was eens ziek en kon niet naar de wc, toen kreeg ie laxeermiddel, enz. enz. enz.

Gaat jouw kat bij jullie op de wc?

Oud 01-02-2002, 14:08
scala
scala is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:

* ow en een hele lompe... ik moest naar school , dus ik pak mijn tas die al bijna dicht zat... denk: "wat zwaar" dus ik huppel naar buiten... loop ik halverwege de straat en ik denk...neej dat klopt niet... was de kat in me tas gekropen En gewoon maar blijven knorren dat beest
Ben ik maar weer naar huis gegaan

wahaha dies koel
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 14:34
KazzZ
KazzZ is offline
Citaat:
Martin Dude schreef:
onze kat weet echt niet wat ie wil .. kom ik in de huiskamer .. komt ie piepend op me af (hij kan ook al niet miauwen .. ) dus ik loop met m meej naar de garage, naar zn voerbak, staat ie ongeduldig te wachten. Dan doe ik er brokjes in .. hij begint t eten, ik zet zn voer terug .. loop de garage uit ! komt ie alweer achter me aan te piepen ! loopt mee naar de huiskamer, haal ik ff wat te drinken uit de koelkast, loop ermee naar de deur (ga dan altijd naar boven naar de pc ) komt ie WeeR achter me aan piepend dat ie eten wil

coel beest wel

onze kat doet dat ook... ziet ie eerst de oren van mn kop te zeuren, geef ik dr eten.. dan trekt ze een vies gezicht en loopt weg!tsss kreng! maar iz wel heel lief verder!
En onze hond dies ook raar... bang voor water, kan amper blaffen en vreet aan 1 stuk door en trekt rare koppen!hehehe

Oud 05-02-2002, 10:08
Lucky2002
Lucky2002 is offline
hoi,
ik heb een hamster gehad die eerst op zijn staartje kaal wert en toen steeds veder naar zijn kop toe dat was best wel melig om te zien

maar het was een ziekte en dat wist ik niet op een gegeven moment kon die niet meer lopen en moest ik hem in laten slapen :-(

groetjes Renee

Hoi allemaal!
Ja, wij zijn met z'n tweeen. Dus ik plaats er gelijk maar een berichtje onder. We hebben een konijn en een pers gehad. En dat konijn liep buiten en binnen, en de kat ook. Maar het konijn gedroeg zich als een kat. Hij ging op de kattenbak enzo. Alleen het raarste was, dat hij probeerde een van de katten te dekken :-). Alleen bij een kat, de andere liet hij met rust. Maf beest toch!

Oja, ik heb ook nog iets lolligs over een van mijn oudste ratjes, Mirakel. Ze is echt een wondertje want ze sprong de eerste keer al uit onze handen, voordat ze nog maar in de kooi geweest was. Toen crosste ze heel hard onder de kast door en toen de kamer rond. Daarna was ze uitgeput en kwam letterlijk hijgend terug! Verder springt ze twee meter ver van je schouder af, als ze geen zin meer heeft. Nu doet ze dat niet meer, want ze is erg oud, blind en ze heeft een gezwel :-(...

Groetjes Svetlana !
PS: Ik kan nog wel hele verhalen over onze dierentuin hier vertellen,zoals van een stoned paard enzo.. maar dan duurt het te lang. Dus stoppen we maar. Doei!!!
Oud 05-02-2002, 10:22
Ranee
Ranee is offline
een van mijn katten neemt altijd oude blaadjes mee naar binnen... die legt 'ie dan voor mijn voeten als kadootje. Hij kijkt dan naar mij, mauwt even en loopt vervolgens relaxed naar de keuken om wat te eten, zo van 'Goed, kado ligt bij de baas, nu hapje eten'. Heel erg grappig.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 12:53
Chimera
Chimera is offline
Ja. Onze katten haalden eerst behoorlijk vaak een sprong niet, en ploften dan heel droog op de grond. Een kat kan zich volgens mij schamen, gaan ze zich zitten wassen alsof er niets aan de hand is.

Een paar dagen geleden: Gijs was aan het spelen, en ik gooi een ping-pong bal weg, stuiter 'em hard tegen de grond aan. Gijs achter die bal aan, als een soort kangaroe want met iedere 'pong' sprong 'ie d'r achteraan.

En Lotje is een keer tegen de muur op gesprongen toen gijs achter haar aan zat. Wist zij veel dat ze geen houvast had op een muur
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 19:55
Lucky2002
Lucky2002 is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Ja. Onze katten haalden eerst behoorlijk vaak een sprong niet, en ploften dan heel droog op de grond. Een kat kan zich volgens mij schamen, gaan ze zich zitten wassen alsof er niets aan de hand is.

Volgens mij schamen ze zich wel. Ze doen gewoon of er nix aan de hand is door het te verbergen. Klinton, mijn katje rent altijd heel hard weg als hij iets stoms gedaan heeft en dan gaat hij in een hoekje zitten waar we hem niet kunnen zien. Hij kan niet tegen lachen :-)

Groetjes Svetlana
Oud 07-02-2002, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Ranee schreef:
een van mijn katten neemt altijd oude blaadjes mee naar binnen... die legt 'ie dan voor mijn voeten als kadootje. Hij kijkt dan naar mij, mauwt even en loopt vervolgens relaxed naar de keuken om wat te eten, zo van 'Goed, kado ligt bij de baas, nu hapje eten'. Heel erg grappig.
Lollige kat! Ik heb twee katten en die kunnen echt cool met elkaar stoeien. Een keer had de ene het bandje van de andere vast met 'r poot en ondertussen gaf ze die andere de hele tijd klappen, echt zielig
En m'n hond gaat altijd met 'r achterpoot heel gek doen als ik 'r borstel, gaat ze die poot ronddraaien of zo
En ik geef m'n konijn welles een worteltje en dan pakt ie het in z'n bek, rent ie met die wortel in z'n bekje een rondje door z'n kooi en dan gaat ie het rustig opeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2002, 10:26
Pan
Pan is offline
M'n konijn loopt de hele dag achter me aan of rondjes om me heen zodat je erover heen valt of em een schop geeft.
M'n ratten gaan touwtje treken met boterhammen en sokken of reepjes papier.
M'n verzorgpony was een keer dronken.
M'n cavia is van alles bang.. en raakt in de stress als je em 'vergeet' eten te geven en em alleen aankijkt. (dan gaattie piepen en heel hard rondjes rennen)
Oud 07-02-2002, 11:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ranee schreef:
een van mijn katten neemt altijd oude blaadjes mee naar binnen... die legt 'ie dan voor mijn voeten als kadootje.
Doen katten vaak, maar dan met prooien. Heb wel 'es gehad dat er 's morgens drie muizen voor me klaar lagen. En de kat zat er dan met zo'n trots "Goed he!"-gezicht bij.

Wordt nog wat. Onze twee katten worden zeker weten jagers (zijn al druk aan het oefenen op sokken, ze mogen nog niet naar buiten), en we gaan over een half jaar ofzo achteraf wonen, hebben dan een flink stuk grond waar FLINK wat muizen enzo zitten. Kattenparadijs
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 11:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Pan schreef:

M'n verzorgpony was een keer dronken.
Laat me raden, gistende appels?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
Doen katten vaak, maar dan met prooien. Heb wel 'es gehad dat er 's morgens drie muizen voor me klaar lagen. En de kat zat er dan met zo'n trots "Goed he!"-gezicht bij.

De katten van m'n oom deden dat ook, er lag er zelfs es een dooie muis bij m'n oom in bed

Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 08:22
Muser
Muser is offline
1 van onze 2 honden rent ook altijd achter z'n staart aan... hij drinkt ook bier... de andere hond is puppy en heet sushi (zegt dat genoeg...) en spoort ook niet helemaal, die eet haar eigen stront op, en ze glijd over onze golden retriever en gaat aan z'n ballen hangen. verder is 't 'n kreng omdat ze alles van onze oudere hond afpakt en die's 'n watje want hij durft 't niet van d'r af te pakken...

mzz, boeit dit?
Oud 08-02-2002, 08:37
Pan
Pan is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Laat me raden, gistende appels?

Ehmm... nee ze hadden em wijn gevoerd (uit de fles!)

Oud 08-02-2002, 09:10
Secreet
Secreet is offline
hmmm de ene kat drinkt uit de kraan...de andere doucht eronder en vind het leuk ...Onze hond denkt dat ze kan vliegen...hoe vaak die wel niet op d'r bek gaat...andere kat begrijpt niet hoe water of melk kan vliegen (als het in een glas zit) en slaat daarom altijd je glas uit je jatten...

meer kan ik nu ff niet bedenken...
Oud 08-02-2002, 09:11
Secreet
Secreet is offline
ow jah...de katten zitten e hele dag ong in de voorraadkast...weet oowk nie wat ze daar doen
Oud 08-02-2002, 11:08
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Secreet schreef:
hmmm de ene kat drinkt uit de kraan...de andere doucht eronder en vind het leuk ...
Die van ons ook:

Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 18:32
Anymalz
Anymalz is offline
Citaat:
Che Guevara schreef:
De katten van m'n oom deden dat ook, er lag er zelfs es een dooie muis bij m'n oom in bed

Tis pas klote als een kat een dooie muis in je SCHOEN legt en je nietsvermoedendje schoen aantrekt!!
Dat doen onze katten dus ik ben er nu wel een beetje alert op
Oud 15-02-2002, 21:06
2 good 4 You
2 good 4 You is offline
mijn kat als ze zot is kan koprol
Oud 02-03-2002, 17:52
Gwenniej
Gwenniej is offline
-onze kat kan niet tegen zijn eigen stank in de katten bak dus dan hangt ie met zijn kop uit de bak (zo'n overdekte met zon glazen deurtje) maja hij kijkt altijd zo kwaad als ie moe poepen in zijn kattebank, hij ken echt nie tegen zijn eigen stank. LOL

-onze kat die ging wel eens op de vensterbank zitten na buiten kijken en ging die net doen alsof ie van aallles zag,en leip die helemaal wild te doen enzow, en ondertussen zaten de gordijnen dicht voor de ramen
ma ja hij heeft blijkbaar een grote fantasie
Oud 02-03-2002, 22:40
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Kapee schreef:

Doet mijn kat ook altijd,dan looptie rondjes te draaien,echt een raar gezicht
En hij zit altijd achter schaduwen aan enzo,niet echt bijzonder,maar wel n grappig gezicht

Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 20:57
Verwijderd
onze kat wil alleen uit de vijver drinken en kan op commando zitten. hij is bang voor de stofzuiger en laat zich graag opsluiten
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 22:17
DaDude
DaDude is offline
Mijn fret sleept met schoenen en sokken door het hele huis heen echt heel grappig !!

Of speelt in zn eigen stronbak

[Dit bericht is aangepast door DaDude (06-03-2002).]
Oud 08-03-2002, 19:45
marla85
marla85 is offline
UHm, ik woon op een boerderij en wij hebben een kalfje, als je bij em kotm als ik ga voeren gaat ie de hele tijd aan mijn kleding zuigen in plaats van aan de fles met zn melk er in. Echt grappig
Oud 21-03-2002, 04:30
ick
ick is offline
't is goed da'k net naar de wc ben gewees anders had ik 't in me broek gedaan...

sommige situaties zie ik echt helemaal voor me... katten die mis springen enzo... echt die verhalen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten