Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En onze hond dies ook raar... bang voor water, kan amper blaffen en vreet aan 1 stuk door ![]()
|
![]() |
hoi,
ik heb een hamster gehad die eerst op zijn staartje kaal wert en toen steeds veder naar zijn kop toe dat was best wel melig om te zien maar het was een ziekte en dat wist ik niet op een gegeven moment kon die niet meer lopen en moest ik hem in laten slapen :-( groetjes Renee Hoi allemaal! Ja, wij zijn met z'n tweeen. Dus ik plaats er gelijk maar een berichtje onder. We hebben een konijn en een pers gehad. En dat konijn liep buiten en binnen, en de kat ook. Maar het konijn gedroeg zich als een kat. Hij ging op de kattenbak enzo. Alleen het raarste was, dat hij probeerde een van de katten te dekken :-). Alleen bij een kat, de andere liet hij met rust. Maf beest toch! Oja, ik heb ook nog iets lolligs over een van mijn oudste ratjes, Mirakel. Ze is echt een wondertje want ze sprong de eerste keer al uit onze handen, voordat ze nog maar in de kooi geweest was. Toen crosste ze heel hard onder de kast door en toen de kamer rond. Daarna was ze uitgeput en kwam letterlijk hijgend terug! Verder springt ze twee meter ver van je schouder af, als ze geen zin meer heeft. Nu doet ze dat niet meer, want ze is erg oud, blind en ze heeft een gezwel :-(... Groetjes Svetlana ! PS: Ik kan nog wel hele verhalen over onze dierentuin hier vertellen,zoals van een stoned paard enzo.. maar dan duurt het te lang. Dus stoppen we maar. Doei!!!
|
Ja. Onze katten haalden eerst behoorlijk vaak een sprong niet, en ploften dan heel droog op de grond. Een kat kan zich volgens mij schamen, gaan ze zich zitten wassen alsof er niets aan de hand is.
Een paar dagen geleden: Gijs was aan het spelen, en ik gooi een ping-pong bal weg, stuiter 'em hard tegen de grond aan. Gijs achter die bal aan, als een soort kangaroe want met iedere 'pong' sprong 'ie d'r achteraan. En Lotje is een keer tegen de muur op gesprongen toen gijs achter haar aan zat. Wist zij veel dat ze geen houvast had op een muur ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij schamen ze zich wel. Ze doen gewoon of er nix aan de hand is door het te verbergen. Klinton, mijn katje rent altijd heel hard weg als hij iets stoms gedaan heeft en dan gaat hij in een hoekje zitten waar we hem niet kunnen zien. Hij kan niet tegen lachen :-) Groetjes Svetlana
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En m'n hond gaat altijd met 'r achterpoot heel gek doen als ik 'r borstel, gaat ze die poot ronddraaien of zo ![]() En ik geef m'n konijn welles een worteltje en dan pakt ie het in z'n bek, rent ie met die wortel in z'n bekje een rondje door z'n kooi en dan gaat ie het rustig opeten ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
M'n konijn loopt de hele dag achter me aan of rondjes om me heen zodat je erover heen valt of em een schop geeft.
M'n ratten gaan touwtje treken met boterhammen en sokken of reepjes papier. M'n verzorgpony was een keer dronken. M'n cavia is van alles bang.. en raakt in de stress als je em 'vergeet' eten te geven en em alleen aankijkt. (dan gaattie piepen en heel hard rondjes rennen)
||
Citaat:
Wordt nog wat. Onze twee katten worden zeker weten jagers (zijn al druk aan het oefenen op sokken, ze mogen nog niet naar buiten), en we gaan over een half jaar ofzo achteraf wonen, hebben dan een flink stuk grond waar FLINK wat muizen enzo zitten. Kattenparadijs ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
1 van onze 2 honden rent ook altijd achter z'n staart aan... hij drinkt ook bier... de andere hond is puppy en heet sushi (zegt dat genoeg...) en spoort ook niet helemaal, die eet haar eigen stront op, en ze glijd over onze golden retriever en gaat aan z'n ballen hangen. verder is 't 'n kreng omdat ze alles van onze oudere hond afpakt en die's 'n watje want hij durft 't niet van d'r af te pakken...
mzz, boeit dit?
|
hmmm de ene kat drinkt uit de kraan...de andere doucht eronder en vind het leuk
![]() meer kan ik nu ff niet bedenken...
||
![]() |
Citaat:
Dat doen onze katten dus ik ben er nu wel een beetje alert op
|
-onze kat kan niet tegen zijn eigen stank in de katten bak dus dan hangt ie met zijn kop uit de bak (zo'n overdekte met zon glazen deurtje) maja hij kijkt altijd zo kwaad als ie moe poepen in zijn kattebank, hij ken echt nie tegen zijn eigen stank. LOL
![]() ![]() ![]() -onze kat die ging wel eens op de vensterbank zitten na buiten kijken en ging die net doen alsof ie van aallles zag,en leip die helemaal wild te doen enzow, en ondertussen zaten de gordijnen dicht voor de ramen ![]() ma ja hij heeft blijkbaar een grote fantasie ![]()
|
![]() |
UHm, ik woon op een boerderij en wij hebben een kalfje, als je bij em kotm als ik ga voeren gaat ie de hele tijd aan mijn kleding zuigen in plaats van aan de fles met zn melk er in. Echt grappig
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Grappige acties van onze huisdieren?! Eend | 34 | 26-11-2003 19:29 | |
Flora & Fauna |
enge vissen in tasmanzee Ninnoc | 6 | 15-07-2003 19:29 |