Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Independency heeft gelijk, men heeft daar jarenover gedaan om een robot te maken die een gat in de deur zou boren en door het 20 cm brede gangetje zou kruipen. De volkskrant van vandaag zegt dat het nog een jaar zal duren voor ze de volgende deur kunnen openen.
||
Citaat:
Tja, ze kunnen maar beter voorzichtig zijn om de staat van de pyramide te behouden. Hoewel, het lijkt mij wel geinig als ze dat ding steen voor steen afbraken tot ze bij die gang kwamen, dan kunnen ze gelijk die verzakkingen herstellen. Dat ding heeft na die duizenden jaren wel een onderhoudsbeurtje nodig. REIE
|
![]() |
Ik vind dat de vraag om 'maar even uit te leggen wat ze willen weten' een enorm zwaktebod is. Zeker wanneer je kijkt naar de enorme waarde die van fundamenteel onderzoek uitgaat. Waarom moet alles meteen practisch toepasbaar zijn? Dit is pure wetenschap. Echt onderzoek. Waardevol onderzoek.
||
Citaat:
Ik denk dat er nog wel andere verborgen kamers zullen zijn. Ze weten nog zo weinig van de piramides.
||
Citaat:
Misschien dat rechts of links echter nog een deur zit, maar zover ik begrepen was zou deze "deur" recht ten opzichte van het kleine deurtje staan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 69 #2 Verwijderd | 500 | 01-06-2010 19:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atlantis Roos17 | 73 | 22-10-2004 21:54 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Profielwerkstukideetjes voor Natuurkunde Tha White Eagle | 15 | 13-06-2003 19:03 | |
nog steeds een interessante vraag: hoe zijn de piramides zo nauwkeurig gebouwd? Verwijderd | 27 | 27-09-2002 14:47 |