Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2002, 19:21
nees
nees is offline
ik hoop dat hier me iemand mee kan helpen heb nu al een tijdje met een meisje van zestien en dat loopt opzich best goed alleen ik ken ook al een tijdje een meid van 21 en met haaar kan ik goed praten en ik voel dat er best wel wat meer is ze is ook best wel knap en lief net zoals dat meisje van zestien alleen omdat ik nu niet goed weet wat ik moet doen loop iksoms weleens te katten op me vriendin terwijl ze het niet verdient en o ja dan nog een probleem die van 21 gaat binnenkort emigreren naar canada
Oud 17-09-2002, 19:25
Verwijderd
volg je hart
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 19:28
nees
nees is offline
ja dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan een van de twee doe ik dan pijn en dat vind ik niet leuk raak er altijd wel iemand aan kwijt
Oud 17-09-2002, 19:30
PardonMe
PardonMe is offline
ja je zult inderdaad een keuze moeten maken..
Je vriendin, of dat andere meisje..
Op wie ben je verliefd? op je vriendin of misschien toch op dat andere meisje? en dan niet alleen leuk vinden, maar echt verliefd zijn..?
En bedenk wel dat dat andere meisje binnenkort naar Canada gaat, dus dat je die niet zult zien..
Volg je hart.. Je moet gaan voor degene op wie je verliefd bent..

Iig veel succes en vertel het die meisjes tijdig, dus niet je vriendin een tijd aan het lijntje houden en dan toch voor die ander kiezen, en houd ook niet dat andere meisje aan het lijntje door haar hoop te geven dat je haar leuk vindt en dan toch bij je vriendin te blijven..

Gewoon gaan voor degene voor wie je het meeste voelt..
Oud 17-09-2002, 19:31
stout!
stout! is offline
Het lijkt me dat je gewoon een vriendin hebt. Je moet zelf uitzoeken of ze genoeg voor je betekent. Als ze dat doet, dan moet je ook echt voor haar kiezen. Zoals je zelf al zegt, ze verdient het niet om afgekat te worden omdat jij het moeilijk vindt een keuze te maken.

Het gaat nog niet eens om dat andere meisje. Als je besluit bij je vriendin te blijven omdat dat andere meisje naar Canada gaat, zit er ook iets niet helemaal goed.
Als je bij je vriendin niet vindt wat je nodig hebt in een relatie is het begrijpelijk dat je het uitmaakt en misschien iets met een ander meisje wil beginnen. Maar doe het wel op een nette manier.
Oud 17-09-2002, 19:32
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
nees schreef:
ja dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan een van de twee doe ik dan pijn en dat vind ik niet leuk raak er altijd wel iemand aan kwijt
Tja inderdaad zal je, wat je ook doet, altijd een van de twee pijn doen..
Maar wij kunnen ook niet voor jou gaan kiezen, met welke je verder moet. Alleen jij kunt zeggen wat jouw gevoelens zijn en beslissen met wie je verder wilt..
Denk gewoon goed na over je gevoelens en ga geen overhaaste beslissingen nemen.. Alleen jij kunt zeggen voor wie je meer voelt..
Oud 17-09-2002, 19:33
nees
nees is offline
ik weeet het niet ze hebben allebei heel veel speciaals de ene die naar canada gaat die is lief en een echte knuffelbeer en me vriendin is zorgzaam en kan me echt niet missen pff ken je niet op allebei verliefd zijn nee dat kan ook niet life sucks af en toe echt
Oud 17-09-2002, 19:38
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
nees schreef:
ik weeet het niet ze hebben allebei heel veel speciaals de ene die naar canada gaat die is lief en een echte knuffelbeer en me vriendin is zorgzaam en kan me echt niet missen pff ken je niet op allebei verliefd zijn nee dat kan ook niet life sucks af en toe echt
Ik neem aan dat je vriendin, niet voor niets je vriendin is.. Je was iig dus wel verliefd op haar.. Zijn je gevoelens voor haar afgenomen? heb je iets nodig wat je niet bij haar vindt..? Is ze toch niet de juiste persoon voor je...?

En dat andere meisje, kan zij de plaats innemen van jou vriendin? Zul je bij haar wel vinden wat je zoekt..? enz enz..
Ga dat eens bij jezelf na..

Ik ben van mening overigens dat je niet verliefd kunt zijn op 2 personen.. Je kunt best een ander leuk vinden, maar echt verliefd zijn dat kun je, naar mijn mening, maar op 1 persoon tegelijk..

Wat betekent je vriendin nog voor je?? Als dat niet meer genoeg is, dan moet je het sowieso uitmaken, ben ik van mening, want dan doe je haar tekort, of dat andere meisje er nou wel of niet is..
Oud 17-09-2002, 19:41
Verwijderd
Citaat:
nees schreef:
dat doe je sowieso want je moet iemand kiezen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 19:51
Orion16
Orion16 is offline
Als dat ene meisje binnenkort gaat emigreren naar Canada zal dat wel vreselijk pijn doen. Dat kun je beter voorkomen, lijkt me, is toch het beste voor jezelf?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 11:28
Mystique
Mystique is offline
Nou kijk je kunt met dat meisje van 21 iets nemen maar na 2 maanden is dat over. Op zo'n afstand zal dat nooit goed gaan tenzij je mee emigreerd. Maar waar je wel goed over na moet denken is over je gevoelens tegenover je vriendin. Wees eerlijk en hou haar niet onnodig aan het lijntje. Het lijkt alsof je iets mist in je relatie, bijvoorbeel dgoed met haar kunnen praten. Als praten (of iets anders wat je evt mist) essentieel voor je is zul je je relatie meoeten verbeteren en met haar praten, lukt het niet dan moet je eens nagaan of je wel zo'n relatie wilt. succes iig. Tis niet een van de makkelijkste keuzes waar je voor staat.
Reageren

Regels voor berichten