Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik weeet het niet ze hebben allebei heel veel speciaals de ene die naar canada gaat die is lief en een echte knuffelbeer en me vriendin is zorgzaam en kan me echt niet missen pff ken je niet op allebei verliefd zijn nee dat kan ook niet life sucks af en toe echt
||
Citaat:
En dat andere meisje, kan zij de plaats innemen van jou vriendin? Zul je bij haar wel vinden wat je zoekt..? enz enz.. Ga dat eens bij jezelf na.. Ik ben van mening overigens dat je niet verliefd kunt zijn op 2 personen.. Je kunt best een ander leuk vinden, maar echt verliefd zijn dat kun je, naar mijn mening, maar op 1 persoon tegelijk.. Wat betekent je vriendin nog voor je?? Als dat niet meer genoeg is, dan moet je het sowieso uitmaken, ben ik van mening, want dan doe je haar tekort, of dat andere meisje er nou wel of niet is..
|
Nou kijk je kunt met dat meisje van 21 iets nemen maar na 2 maanden is dat over. Op zo'n afstand zal dat nooit goed gaan tenzij je mee emigreerd. Maar waar je wel goed over na moet denken is over je gevoelens tegenover je vriendin. Wees eerlijk en hou haar niet onnodig aan het lijntje. Het lijkt alsof je iets mist in je relatie, bijvoorbeel dgoed met haar kunnen praten. Als praten (of iets anders wat je evt mist) essentieel voor je is zul je je relatie meoeten verbeteren en met haar praten, lukt het niet dan moet je eens nagaan of je wel zo'n relatie wilt. succes iig. Tis niet een van de makkelijkste keuzes waar je voor staat.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Keuze Daaaan | 6 | 23-05-2005 12:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Keuze zozze | 4 | 21-12-2003 17:42 | |
Psychologie |
Keuze-> keuze-> keuze-> spijt? Optima | 11 | 03-06-2003 11:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Als beide mogelijke keuzes waarheid worden, wat is (de waarde van) een keuze dan? John Sickbock | 4 | 25-09-2002 20:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Keuzes Edwin uit Kaasstad | 0 | 08-03-2002 11:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Keuzes (wraak gedicht!) anonymous girl | 2 | 26-08-2001 14:20 |