![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel: heeft imand de samenstelling van een eurocent?
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb ook een nikkel allergie, maar van geld heb ik nooit last gehad. Wel van oorbellen, kettinkjes, armbanden, bh haakjes, ringen, haar elastiekjes (die ik vaak om mijn polsen draag, zit zon metaal dingetje aan).
Hoe meer nikkel, hoe eerder ik uitslag krijg. En op lange termijn gaat het sowieso fout, ook al zit er weinig nikkel in. Ik zorg er dus ook voor dat mijn piercings van zilver of titanium zijn. Handschoentjes is wel DE oplossing lijkt mij, maar voor je al opgelopen verwondingen en blaasjes enzo heb je allerlei homeopatische cremes.. die zijn je best aan te raden. Ik weet zo snel niet hoe het heet maar ik heb een klein geel tubetje staan van vsm. Cat
||
Citaat:
![]()
|
er bestaat een middeltje wat een soort laagje om je hand heen maakt, gebruikte mun broertje met bollenpellen, is allergies voor bollen, maar had er opeens geen last meer van toen ie dat spul gebruikte, vraag me niet hoe het heet, want dat weet ik of mun broertje niet
![]()
|
1 eurocent:
met koper bedekt staal 2 eurocent: met koper bedekt staal 5 eurocent: met koper bedekt staal 10 eurocent: Noords goud (een legering van 89% koper, 5% aluminium, 5% zink en 1% tin) 20 eurocent: Noords goud 50 eurocent: Noords goud 1 euro: Buitenrand: nikkel-geel koper Kern, drie lagen: koper-nikkel/nikkel/koper-nikkel 2 euro: Buitenrand: Koper-nikkel Kern, drie lagen: nikkel-geel koper nikkel nikkel-geel koper (bron) Als je dus allergisch bent voor nikkel, ligt het aan de 1 euro en 2 euro munten.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Allergisch voor zilver? Afwezignummer2 | 10 | 18-03-2010 17:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
creationistische wetenschapsfilosofie Kapee | 271 | 15-04-2006 12:54 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Fysica : Massadichtheid fcb-fan | 3 | 24-01-2005 19:42 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |