Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar als er iemand nood heeft aan totale verwarring dan wil ik best hybridisatie uitleggen ![]() ![]()
|
nog ff een vraagje snap je uitleg nog niet helemaal (heb ook maar mavo gedaan) vind eigenlijk dat ik erg goed kon volgen maar wat is in vredesnaam een
Orbitaal weet dat het ook al hierboven ergens wordt uitglegd maar die snap ik niet helemaal dus wie kan het mij eenvoudiger /beter uitleggen. hierna zal ik je braaf met rust laten ![]() That's me
Laatst gewijzigd op 13-05-2002 om 18:45. |
![]() |
|
![]() |
een atoom kan opgevat worden als een kern, deze bestaat uit positieve en neutrale deeltjes (protonen en neutronen)
waaromheen een wolk van elektronen "hangt" (lees: cirkelt) in het atoommodel van rutherford en bohr lijkt het atoom op een soort zonnestelsel, waarin de elektronen in vaste banen om de kern draaien, deze banen worden orbitalen genoemd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Ben(die zich afvraagt of hier enige science fictions fans zijn, zo ja, dan wijst hij hen er op dat vanavond Star Wars Epidosde 2 draait ![]()
|
sjeessus!~wat een gechat hierzo. Het mag hier niet gezellig worden hoor. Straks komt er nog eens een exacte vakkenmeeting! Dat wil niemand dus niet te veel chatten jah!
![]() ![]() ![]() PS: jullie hebben het nou toch verkknald dus ik kan wel ff melden dat ik vanavond ms ook maar ga kijken
||
![]() |
Citaat:
Wat leuk niet! Ik heb hem toch gisteravond gezien(22 uur begon hij) met een heleboel andere mensen!! ![]() En hij is echt ![]() ![]() Yoda can kick some ass!! ![]() ![]() ![]() Bij ons hebben we de première altijd op donderdag. Soms op woensdag. Ook kennen we zoiets als een sneak previeuw. Dat betekent dat je voor ongeveer 5 euro een film kunt zien (je weet niet welke) die soms pas weken later officieel uit komt! ![]() Zo heb ik een aantal mooie films kunnen zien (ruim) voordat ze uiteindelijk uitgbracht werden. [/belangrijk off-topic] Groetjes Ben(die er over nadenkt er nog een keer heen te gaan! )
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
PWS natuurkunde => magnetisme elmo99 | 0 | 10-06-2005 10:29 | |
[Na] Magnetisme Shredder | 8 | 25-02-2005 18:07 | |