Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb wel een "freestyle" van DJ Whoo Kid met Biggie en Puffy, en die heet 'The Wickedest' Maar zal wel eens ff kijken, ben wel benieuwd ja... Ken je How To Rob An Industry Nigga van hem... ft Madd Rapper..
|
Verwijderd
|
Wat een verschrikkelijk mislukt kut nummer. Het faalt echt op elk gebied:
-ontiegelijk nietszeggend laag-intellectuele teksten -synths en beats van een paar cent (50 ofzo) Het is het enige wat ik ken maar ik vraag me toch af welke drugs eminem allemaal in de club aan het taken was toen hij deze jongen contracteerde. My ...50cents... for the rap scene. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind In Da Club wel een goede nummer, het klinkt lekker. Maar text-gezien is het gewoon weer een standaard nummer met texten die eigenlijk nergens over gaan.
Wanksta vond ik al helemaal niets, maja Dre en Eminem zagen blijkbaar wel wat in hem, heeft een platencontract van een miljoen dollar gekregen. Ik las een recensie in de veronica gids over zn album, en daar stond in dat In De Club en Heat de lekkerste nummers op het album zijn, ik zal Heat es gaan downloaden.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-03-2003 om 19:12. |
![]() |
||
Citaat:
ohh ja sorry ik ken alleen maar 2paC ![]() ![]() ![]() xxxdelal
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het gaat erom dat hij zich zo mag en kan gedragen en dat Ja Rule en Nelly FAKE ZIJN!!! en ga nou maar in de Spaan spelen... |
![]() |
|
oe hijs op de box /mtv te zien in nederland en daar komt een topic te voorschijn
![]() nummer zelfs vind ik redelijk , puur club nummer idd wel erg snel saai .. nieuwste album is wel okie.. (heat,patiently waiting, 21 questions,backdown...) bootlegs als "greatest street hits" enzo waar ie rapt over andermans beats enzo vind ik wel vetjes (till i collapse,no introduction enz.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() respect man... want niemand kent die shit van hem ze zien die clip met dre en eminem en dan ben je gelijk hot terwijl ze niets weten over hem en van zijn vroegere shit... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap niet wat jullie tegen "wanksta" hebben haha.... Ik vind die beat en die geile bosaap stem van hem zo lauw hahaha... serieus.. lekkerste nummer voor mij dan van dit moment
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 |