Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
hmm, the 6th sense was redelijk niet echt subliem ofzo, maar zeker beter als de normale hollywood film..
unbreakable vond ik daarintegen wel heel goed, maar vooral door de verdienste van Samuel L. Jackson en stuart little,signs en wide awake heb ik niet gezien..
||
Citaat:
Ripper
|
![]() |
Ik heb alleen Unbreakable en the sixtht sense gezien. Signs heb ik (nog)niet gezien, dus die laat ik buiten beschouwing.
Maar goed, over Shyamalan. Ik vind hem erg getalenteerd. Ik vind het gewoon geweldig zoals hij het onwerkelijke comineerd met het echte leven. Toen ik net the sixth sense had gezien, dacht ik echt dat er overal geesten rondliepen. ![]() *****SPOILER******** Ook is Shyamalan goed om het verhaal op het eind helemaal om te gooien. ******/SPOILER******** Het einde van unbreakable vond ik ook erg vermakelijk, wanneer Bruce Willis gaat waar de mensen zijn op het eind. Veel mensen vonden dit maar niks, maar ik vond het wel wat hebben. De films van Shyamalan moeten het vooral hebben van het verhaal en niet van de special effects. Ik houd altijd wel van dit soort films. Kortom Shyamalan is naar mijn mening 1 van de betere regisseurs op dit moment ![]() Laatst gewijzigd op 23-09-2002 om 15:54. |
![]() |
||
*******SPOILER********
Citaat:
En de mensen die de film nog niet gezien hebben, vinden dat nu niet meer...
Laatst gewijzigd op 23-09-2002 om 10:27. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar voor de mensen die de film moeten zien: Sorry, sorry, sorry |
![]() |
|
![]() |
The Sixth Sense, verrassend en spannend...
Unbreakable, sterk verhaal maar helaas te traag naar mijn idee... Signs, zeer sterk en geeft een totaal andere kijk op films als Independence day etc.
||
Citaat:
![]() Ik heb even in 2 posts spoiler warnings gezet....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai #1116 Verwijderd | 500 | 09-09-2010 13:27 | |
Films, TV & Radio |
Hedde gij nog fillems gezien of wa? (filmtopic) Verwijderd | 500 | 07-09-2009 09:06 | |
Films, TV & Radio |
Je lievelingsfillum!!! Iotje | 88 | 09-06-2003 19:38 | |
Films, TV & Radio |
Zelf bedachte films please geef je mening erover Verwijderd | 71 | 13-05-2003 13:46 | |
Films, TV & Radio |
beste horror top 3 Buzzzfuzzz.vs | 57 | 17-08-2002 17:47 | |
Films, TV & Radio |
Signs Martijn | 12 | 13-08-2002 10:35 |