Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja ik heb ook twilights hoor maar dei werken niet op internet dus, ik heb Diablo II en Starcraft origineel....
Twilight zijn goed om een spel te "testen" maar als je een spel Echt goed vind en over internet wilt spelen koop je de originle..
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Mijn mening is dat als je spellen kan kopen je dat ook moet doen. Maar als je een spel nergens kan kopen (oudere spellen of niet zo populaire spellen die je nergens kan krijgen), dan is twilight een uitkomst,en voor de consoles overtapen van een kennis.
|
CraZybites ownt twilight jah
![]() Maar ik koop somz twilight, als mn geld weer op is omdat ik Max Payne had gekocht etc etc.. Ik koop spellen als ik respect heb voor die Makers/dat spel. Ik heb alle legale reeksen van C&C ![]() ![]() En voorderest heb ik het illegaal. Commentaar = welkom ![]()
|
OK, Twilight-cd's zuigen bigtime. Je mist vaak de helft van het spel! Crazy Bytes heeft af en toe nog de movie/music/speech addon erbij. Als je illegaal spellen wilt krijgen moet je ze gewoon kopieren vanaf het origineel. En geen gezeik over beveiligingen, want dat stelt ook geen reet voor (bij de meeste games dan
![]()
|
![]() |
spellenfabrikanten beginnen altijd van; piraterij 'kost' ons zoveel $$$ ...ervan uitgaande dat iedereen die een gekopieerde versie heeft van een bep. spel, het ook origineel gekocht zou hebben. bullshit!! er wordt wel onrechtmatig gebruik gemaakt van het spel...maar dat is een ander verhaal dan 'piraterij KOST ons zoveel $$'
|
![]() |
|
We hebben toch allemaal schrikbarend veel verstand van Twilight
![]()
|
![]() |
om ff nog meer 'kennis' over te brengen; BSA heb je totaal geen last van (als end-user zijnde..)...bsa gaat alleen bedrijven af om te kijken of ze alle licenties bezitten, voor de rest nix. als dealer heb je alleen last van de buma/brein en als je wat 'groter' bent dan gemiddeld
![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door pinhead (06-10-2001).] |
![]() |
|
|