Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2001, 14:51
Verwijderd
Wat vinden jullie van dit:

Citaat:
gepost op 14-04-2001

[B]
N!ck
16 - Lid gepost op 14-04-2001 @ 01:48

--------------------------------------------------------------------------------
Illegaal of legaal...het is gewoon triest om de spellen niet gewoon te kopen...door mensen zoals jullie komen er strax helemaal geen spellen meer uit....
[B]
Mijn mening:

Ach, vlieg op. Het is net als met muziek-cd's: vraag er de helft voor en er wordt vier keer zoveel verkocht; maak je nog dikkere winst. En trouwens, als je een spel echt goed vindt, wil je het toch origineel hebben. Kijk maar eens naar de verkoopcijfers van bijvoorbeeld Diablo II.

[Dit bericht is aangepast door Stephan T (21-04-2001).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2001, 14:53
-Octavius-
-Octavius- is offline
Ja ik heb ook twilights hoor maar dei werken niet op internet dus, ik heb Diablo II en Starcraft origineel....

Twilight zijn goed om een spel te "testen" maar als je een spel Echt goed vind en over internet wilt spelen koop je de originle..
Oud 21-04-2001, 15:06
G-Scorpion
G-Scorpion is offline
Citaat:
-Octavius- schreef:
Ja ik heb ook twilights hoor maar dei werken niet op internet dus, ik heb Diablo II en Starcraft origineel....

Twilight zijn goed om een spel te "testen" maar als je een spel Echt goed vind en over internet wilt spelen koop je de originle..

Oud 21-04-2001, 15:57
Vinzz
Vinzz is offline
ten eerste vlieg ik dus echt niet op heh! tjonge! maaruhmzzz..

er zit een kern van waarheid in dat als IEDEREEN zou kopieeren dat er geen spellen meer worden gemaakt.. maja er zijn altijd van die fatsoensrakkers die ze toch kopen hihihoho!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2001, 18:09
Verwijderd
Hij had het niet over "IEDEREEN", maar over "mensen zoals jullie".
Met citaat reageren
Oud 21-04-2001, 23:40
D@mien
D@mien is offline
Mijn mening is dat als je spellen kan kopen je dat ook moet doen. Maar als je een spel nergens kan kopen (oudere spellen of niet zo populaire spellen die je nergens kan krijgen), dan is twilight een uitkomst,en voor de consoles overtapen van een kennis.
Oud 22-04-2001, 00:40
ra2freak
ra2freak is offline
Maar de meeste spellen zijn het echt niet waard om F99,- aan uit te geven dus als ik hem dan toch is wil doen heb ik hem liwver van twilight maarja waar haal je dat in een boerendorp...
Oud 22-04-2001, 12:54
snoodogg
snoodogg is offline
ik download al mijn games dus ik heb geen twilight's nogig hehe
Oud 22-04-2001, 15:34
Ik ikke dus
Ik ikke dus is offline
Ik koop nooit twillights alleen Crazy Bytes(is beter vind ik)
Met citaat reageren
Oud 27-04-2001, 11:13
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
snoodogg schreef:
ik download al mijn games dus ik heb geen twilight's nogig hehe

Het kan altijd slechter
slechterzzzzzzzz!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2001, 18:20
cait sith
cait sith is offline
huim?
Oud 29-09-2001, 18:51
Frank
Frank is offline
CraZybites ownt twilight jah
Maar ik koop somz twilight, als mn geld weer op is omdat ik Max Payne had gekocht etc etc.. Ik koop spellen als ik respect heb voor die Makers/dat spel. Ik heb alle legale reeksen van C&C En ik heb legale spellen als ze gewoon zo hard ownen (Voorbeeld: HalfLife, Unreal Tournament, Quake3)
En voorderest heb ik het illegaal.
Commentaar = welkom
Oud 30-09-2001, 10:21
Retarded
Retarded is offline
OK, Twilight-cd's zuigen bigtime. Je mist vaak de helft van het spel! Crazy Bytes heeft af en toe nog de movie/music/speech addon erbij. Als je illegaal spellen wilt krijgen moet je ze gewoon kopieren vanaf het origineel. En geen gezeik over beveiligingen, want dat stelt ook geen reet voor (bij de meeste games dan )
Oud 30-09-2001, 16:19
pinhead
pinhead is offline
twilight sux maar heeft gewoon een naam waardoor iedereen het koopt
crazy bytes is beter maarreh...ik hou het bij syndicate lekker elke maand 6cds met wat nieuwere stuff dan op twilight/cb
Met citaat reageren
Oud 30-09-2001, 16:51
Verwijderd
Mee eens dat je beter het hele spel kan kopieren. Ik heb de laatste tijd dan ook geen Twilights meer gekopieerd.
Bij de meeste spellen kan je de filmpjes bijna niet meer missen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2001, 23:13
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
G-Scorpion schreef:
Ik zou niet veel zeggen maar the man has got a point

Ik heb Diablo II en StarCraft ( Brood War ) ook gekocht NADAT ik de Twilight versie gedaan had

Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef:
Citaat:
G-Scorpion schreef:
Ik zou niet veel zeggen maar the man has got a point

Ik heb Diablo II en StarCraft ( Brood War ) ook gekocht NADAT ik de Twilight versie gedaan had
IDD

[Dit bericht is aangepast door Stephan T (02-10-2001).]
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 15:43
pinhead
pinhead is offline
spellenfabrikanten beginnen altijd van; piraterij 'kost' ons zoveel $$$ ...ervan uitgaande dat iedereen die een gekopieerde versie heeft van een bep. spel, het ook origineel gekocht zou hebben. bullshit!! er wordt wel onrechtmatig gebruik gemaakt van het spel...maar dat is een ander verhaal dan 'piraterij KOST ons zoveel $$'
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 21:40
oneMen
oneMen is offline
We hebben toch allemaal schrikbarend veel verstand van Twilight (domme BSA?) Nee ik ben het ermee eens dat spellen gewoon veel te duur zijn, zeker met de concurrentie op dit moment met aaaal die spellen op de markt... En illegale markt stimuleert volgens mij ook het kopen van games. Neem Red Alert 2, die heb ik legaal gekocht nadat het illegaal zo was bevallen. En daarnaast, wie tegen kopieeren van games is, is ook tegen Napster/Kazaa enz.. Als je daar tegen bent, dan ben je gewoon te lief voor deze wereld.

Oud 04-10-2001, 02:29
pinhead
pinhead is offline
om ff nog meer 'kennis' over te brengen; BSA heb je totaal geen last van (als end-user zijnde..)...bsa gaat alleen bedrijven af om te kijken of ze alle licenties bezitten, voor de rest nix. als dealer heb je alleen last van de buma/brein en als je wat 'groter' bent dan gemiddeld , dan krijg je problemen met de fiod maar daar zal ik jullie nie mee lastig vallen

[Dit bericht is aangepast door pinhead (06-10-2001).]
Met citaat reageren
Oud 04-10-2001, 15:38
Megagun
Megagun is offline
hmm ik had eens een spel.. was van maker van cd-r en cd-rw
Reageren

Regels voor berichten