Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alle coole mensen? Het zijn niet altijd de coole mensen die naar meetings gaan. Ik ga bijv niet. ![]() |
![]() |
|
nihilistix heeft wel potentie denk ik
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
damn... ![]()
||
Citaat:
maar opp. ivy is iig geeeen ska core....
||
Verwijderd
|
Citaat:
zn bandje klinkt wel oke, maar niet denderend |
![]() |
|
skacore is een mix van ska met een andere muziek... een ska kern dus.. dat houdt in ska gemixt met punk, ska gemixt met dance, ska gemixt met dat dan ook
net als hardcore ofzo... muziek met een harde kern
||
![]() |
Citaat:
en capdown is idd ska core, maar ook echt lang niet alle nummers hoor. wat de kenmerken van ska core betreft: heeft capdown oi! invloed en heeft de zanger van capdown een ruwe stem? nou.. nee! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
het enige waar jij het niet over eens bent met mij is dat operation ivy ska core is. nou ja ik vind toevallig van wel, mbt de meeste nummers van hen. en ik zou niet met termen gaan gooien als ik niet weet waar ik over praat. Laatst gewijzigd op 23-09-2002 om 10:24. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ok ok ..ik vind typische skacore mmbt.....
stel op ivy maar eens in contrast met de mmbt van de andere kant zou je natuurlijk ook ska(punk) bands met hardcore-breaks en ritmes skacore kunnen noemen... catch22? anyway... ik neem mijn woorden dan maar terug ![]() want er zullen vast wel betere skacore kenners zijn hier ergens
Laatst gewijzigd op 23-09-2002 om 10:43. |
![]() |
|
![]() |
eerst zeg je: je bent het toch eens met new noise.
dan kom je erachter dat ik dat niet ben. en dan is het opeens geen kwestie meer van 'het met iemand eens zijn'. welk bandje je in welk genre moet stoppen hoort idd niet subjectief te zijn maar zo is het nou eenmaal. er zijn ook mensen die bijv deftones nu metal noemen waarvan ik ook roep van 'nee dat is gewoon niet zo' maar ja shit happens. jij hebt een mening, ok. ik toevallig ook, dat heb je wel eens. afgezien van dat hoef je me niet zo snel te veroordelen en nog es gaan uitschelden ook. als je me nog wilt afzeiken kan je dat dan even in 1 post proppen want deze hele topic is helemaal off topic. dank je. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het gaat er om dat ze zuigen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
voor zover ik weet zijn ze niet tijdelijk uit elkaar, ik heb frank's msn en van het weekend heb ik met hem dingen lopen regelen.. de enige reden waarom alles nog niet zeker is, is omdat hij niet zeker wist of de andere bandleden wel konden enzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zou voodoo glow skulls en operation ivy gewoon niet in een ander genre weten te proppen. ska punk zou het dichtste bij komen maar less than jake enzo valt meer onder ska punk en aangezien het daar al helemaal niet op lijkt.. of je moet zelf een genre verzinnen natuurlijk. betonska ofzo.. hmm |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
[kapsones mode on] hahahah goed van mij he...ja!!!!!!![kapsones mode off] ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ik stel een compromis voor : skacore bestaat niet ![]()
|
|