Advertentie | |
|
![]() |
|
naja, wij hebben wel een keer een duif gehad die de hele tijd op hetzelfde plekje bleef zitten (maandne achter elkaar)
en we hebben een egeltje in de tuin gehad ![]() en op dit moment hebben we een stalk-katje ![]()
|
Verwijderd
|
Er was deze zomer een buizerd een de tuin... Maar niet echt lang. er was een merel op het gras, en dat ding kwam zo uit de lucht vallen, kneep het beest dood, en toen ik aan kwam rennen met een pan water om hem weg te jagen (mijn jonge katjes waren ook in de tuin!) vloog hij net als een helikopter weer de lucht in.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() you're back ![]() 't was erg leuk zo te horen?! ![]() ![]() 'k zal niet het hele topic verknoeien, maare welkom terug ![]() ontopic: nee, wij hebben nooit van die beesten ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb een baby-egeltje gehad, als huisdier. zat ook in de tuin en ik kon m zo oppakken en hij wou niet weglopen dus toen heb ik m maar "gehouden". geweldig beestje. kwam altijd naar me toe gelopen naar verloop van tijd.
trouwens, vleermuizen kun je geweldig lokken, he? ga maar es op het gras (of waar dan ook) liggen en gooi heel laag kleine steentjes/bierdopjes/net wat omhoog als je een vleemuis ziet. komen ze zó over je hoofd gedoken. geweldig om te zien!
|
Op het metrostation Wilhelminaplein in Rotterdam heb ik ze weer gezien.. Bij de zuidelijke ingang zitten ze het vaakst. Ook beneden kan je ze wel eens zien. Het plafond heeft daar allemaal kleine gaatjes waar ze zich aan vast kunnen klampen. Vandaag zaten er minstens een stuk of 6.
|
wij hebben eigenlijk iedere zomer vleermuizen. dit jaar hadden we ook een vlaamse gaaien gezinnetje in de tuin....lekker irritant
![]() ![]()
|
Ik zie ze wel es vliegen, en ik hoor ze wel es piepen
![]()
|
![]() |
|
|