Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zat er ook onder dezelfde naam als hier...
Ik heb nog wel contact met een aantal mensen die er zaten en hier niet komen zoals suuzj, die heeft inmiddels een lieve vriend, het gaat geloof ik wel goed met d'r, alhoewel ze er nog niet helemaal bovenop is. Graph, hem spreek ik nog best veel.. Hij had inmiddels medicijnen gekregen en even een opleving maar zit nu weer een beetje in een terugval, maar het gaat geloof ik in ieder geval wel beter dan toen hij op dat forum zat. Akkie, hem spreek ik niet zo heel veel, hij heeft in ieder geval iets met Miricle, die ook wel hier komt, dus kan zij denk ik beter vertellen. Verder spreek ik nog wel mensen maar die komen hier ook dus kunnen net zo goed zelf hun verhaal doen. Voor mij persoonlijk gaat het een heel stuk beter nu. Ik noem mezelf niet meer depressief en ben over het algemeen best gelukkig eigenlijk. Heb afgelopen zomer stap ondernomen mn relatie te beëindigen en merk de positieve werking daarvan nu ook heel sterk. Ik heb weer zin en lol in het leven, dus het gaat eigenlijk gewoon goed met me. Verder is er idd een tijd een vervangend forum geweest op serverruimte of hoe dat ook heet van Elly, maar die wou niet die verantwoordelijkheden dragen en had haar ruimte weer nodig waarna dat forum ook is opgeheven. Er is nu nog steeds een forum waar een paar oude leden komen, het adres is http://come69.community.everyone.net...s/directory.pl daar zitten nog een aantal mensen, ikzelf kom er niet meer.. |
![]() |
|
Ik kwam er heel lang geleden (in een ver en grijs verleden
![]() |
![]() |
|
Jah ik zat er ook, ik zat er onder de naam McPhee..
hoe t nu gaat? nja nog steeds ups en downs, maar dankzij mn superlieve vriend zijn t nu meestal ups. Ik zit thuis eigenlijk nog steeds in dezelfde k*tsituatie, ben inmiddels gediagnotiseerd op borderliner, heb de therapie stopgezet omdat ik van de ene psych naar de andere gesleept werd. Ik heb eigenlijk niet met veel mensen contact, alleen nog met Graph (erg veel) Videl/dwerghamstertje/strange girly,coba/*twinkle en schaapje16 (of why ofzo), verder spreek ik Aktai af en toe nog een caviaatje
Laatst gewijzigd op 02-09-2002 om 21:24. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ikkeeeeeeee!
Daniel, of Fleet Admiral... Was er nét iets eerder bij dan Miricle. ![]() (Ik vanaf 27 november 2000, zij vanaf januari 2001. ![]() En, er is er nog een, Myself! kwam vroeg ook op zw en nu veel hier. ![]() Ik heb nog met best veel mensen contact van zw, op MSN, 12 mensen dus. ![]() Sommigen spreek ik best veel: Jessica, Irma, Saskia, Remmy, en nog wel wat mensen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
PJ... die kende vooral Miricle heel goed... ![]() Ik heb 'm maar een paar keer gesproken, maar hij was best ok. ![]() En die jongen die 1 bericht had gepost, en een paar dagen later kwam z'n broer vertellen dat 'ie zich dood had gereden tegen een boom... hem kenden we niet echt, hij had maar 1x gepost, maar toch... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ken me niks herinneren van meerdere gevallen..... Ik ben t er niet mee eens dat je vrienden maakte die zich later van kant maakten.....Dat was niet zo. Dat de meesten alleen maar slechter werden van Zwaarweer is waarschijnlijk wel waar. Dat heb ik veel meegemaakt, ook bij mezelf. |
![]() |
||
Citaat:
jes? woon juh nu nog bij juh pa of issiej weg? en tja.. zelfmoord viel best mee, alleen PJ en ikhaatmezelf gloof ik (ookal was de 2de niej zeker, nogal vaag) owjah... butterfly, miss freeze (linda ofzow? aargh, naam kwijt ![]() was jij nouw diegene met wie ik ging stadten? ![]() |
![]() |
|
Ik kwam er ook, maar was een laatkomertje. Onder de naam Remmert.
Als ik er naar terug kijk, heb ik er maar weinig aan gehad. Ik heb mensen leren kennen, maar net zo snel weer vergeten. waarschijnlijk komt dat omdat ik nooit wat boeiends te vertellen had en/of mezelf te veel op de achtergrond hield. Ik heb nu ook voor mezelf besloten om minder contact te zoeken met depri mensen. maar dat neemt nog niet weg, dat ik geen hulp wil bieden. Ik wil lekker aan mezelf werken, en vrolijker volk opzoeken ![]() |
![]() |
|
me me meeee
![]() nouja 3 x raden onder welke naam ![]() op zwaarweer onder coba en later op D&D dus onder *twinkle uhh jahh ik kwam er vanaf juni/juli vorig jaar? zoiets ![]() maar het gaat op zich nu wel goed met me ![]() heb nog wel met een paar mensen contact, het meest met; mirjam (mimsy) en uh sanne (sparkle) en skapiej en jessiej.. oooo en ook darklight maar die kent niemand verder volgens mij.. ![]() en alja (dwerghamstertje/videl) ook nog wel ![]() jah dat was het wel ![]() en zoals jullie zien ben ik een klein beetje smilie verslaafd ![]()
Laatst gewijzigd op 03-09-2002 om 21:09. |
![]() |
|
![]() |
Sorry Miricle dacht januari, nou ja, dan zijn we er dus ongeveer evenlang.
![]() Al die mensen hé... Kaspertje2 (die niet Kasper maar Sander heet ![]() Ach ja, leven gaat door. Overigens, ik ben kennelijk een van de weinigen ( ![]() Het allerfijnste aan zw was dat er geen irritante mensen van buitenaf kwamen. ![]() Dat is wel iets waar ik bang voor was, dat groepen van die irritante k*tjongeren ons zouden vinden, en ons stille, rustige plekje zouden verstoren. (Zoals de ex-s.com sport-forummers, dat type...) Gelukkig is dat nooit gebeurt. ![]() Eigenlijk was zw een soort van oase, een rustplek, een wereldje op zich waar je jezelf kon zijn, een plaats om naartoe te vluchten. Waar je niet alleen was, waar je jezelf kon zijn... ... en dat mis ik nu best... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar goed, het forum was er ook niet om vrolijk van te worden, het was voor erkenning en dat je je probleem/verhaal kwijt kon.. en je kon er wel jezelf zijn ja..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Het is toch niet zo gek dat het wat slechter zou gaan.. Je post dingen die superemotioneel liggen, je wordt geconfronteerd met je problemen (herkenning bij anderen). Je praat erover, het wordt nog duidelijker. Over zulke dingen praten is gewoon moeilijk.
Maar het kan ook ontzettend veel steun bieden. Herkenning kan ook fijn zijn (je bent niet de enige met zulke problemen), je kan steun vinden bij deze mensen. Je steunt elkaar en trekt elkaar door de zware periode heen. Misschien dat het dus slechter leek te gaan door zwaarweer, maar om beter te worden ga je volgens mij altijd effe door een dal, dus volgens mij heeft zwaarweer eigenlijk ook wel heel veel goed gedaan, zo achteraf gezien? Of ben ik nu heel vaag aan het denken? ![]() Liefs, Elysium Dream/Jessie |
![]() |
||
Citaat:
leuk trouwens weer eens wat van je te horen meis!! *knuffiej*
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben t helemaal met bovenstaande eens.....Forum was echt een rustig plekje!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hehe, ik kwam daar toen het forum NET was opgericht. echt, er stond pas 1 bericht
![]() btw, Daniel, weet je nog dat we wel eens gebeld hebbe? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
heej hois allemaal,
ik ben ongeveer een jaar geleden op zwaarweer gekomen... ik heb er erg veel steun aan gehad moet ik zeggen en dat heb ik nog steeds trouwens. met mij gaat het nu wel iets beter... heb eerst zo'n 7 weken op een crisisafdeling gezeten maar ik ben nu weer een aantal maanden op de daggroep waar ik 2 dagen per week heen ga. ik begin nu eindleijk het gevoel te krijgen dat ik er ook werkelijk dingen van leer enzo. ik heb net een patroon ontdekt in de stemmingswisselingen en daarmee kan ik dus flink aan de slag... heb een diagnose: depressieve/dysthyme stoornis ouder-kindrelatieproblemen en een bedreigde persoonlijkheidsontwikkeling. veel woorden enzo... maar ik ben nu eignlijk van plan om te laten zien dat een dysthyme stoornis NIET chronisch hoeft te zijn... (sterke woorden maar zo denk ik er in deze minuut over). ik geloof niet dat ik jou ooit gezien heb, ik denk dat ik pas kwam toen jij al weg was ofzo... via het vervolgforum heb ik nog contact met dashja, jiska, maantje, onzichtbare ik, psyche en aragnabite die ik ook op de dagbehandeling zie, en nog veel meer denk ik... (is zeer slecht in namen onthouden) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vast wel! En met alle anderen ook natuurlijk! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() We zijn nooit wezen stadten, maar dat gingen we een keer doen ofzow *tijd terug dat we ut daar over hadden hoor* en jij werd helemaal blij als allemaal C&A's uitverkoop hadden ofzow *lol* Balen zeg jes, dat juh pa nog niej weg is. Hij wou dus tog niej naar spanje ofzow? *dat was ie eerst tog van plan?* *knuf* Blackdolfin |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() kwou dat ie man es voorgoed uit mn leven oprotte ![]() ![]() mja nog eventjes en dan ben ik weg daar ![]() *knuffiej*
||
![]() |
Citaat:
Kweet echt niks meer daarvan trouwens ![]() Ik blij als C&A's uitverkoop hadden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kan haar wel eens een brief sturen (Elly), heb haar adres nog ergens liggen, telefoonnummer en email niet meer. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Misschien moeten we eens een reunie-meeting organiseren...? Gelukkig heb ik inmiddels weer vrede met iedereen. ![]() (Mwa, bijna iedereen, maar iedereen heeft wel ergens vijanden... daar ren ik niet voor weg. ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben er ook heel lang geweest(bijna vanaf het begin, eind oktober gloof k).
Barb wassik daar. Geen idee of ik er wat aan heb gehad, k weet tenslotte nie hoe ik er nu aan toe zou zijn als ik er nooit gekomen was. Hoe het nu met me is? Tja laten we het maar houden op flinke ups en downs. Ik zit nu in pre-therapie en daarna wor ik zeer ws een jaar opgenomen.. heb dus nog best veel voor de boeg, mja.. Heb met nog best wel een aantal mensjes contact, sommige zijn hele goeie vrienden van me geworden, en sommige contacten zijn flink vervaagd.. Over het algemeen gaat t met al die mensjes wel beter(suuz, student, miricle, foxie, dawina, Mie dacht ik ook, als ik mensen vergeet sorryyyy) of zijn ze nu hard aan het vechten(denk k vooral nu aan caviaatje en dashja) Ik ben blij dat het forum er niet meer is, t crisisdienst spelen heeft me geen goed gedaan. Ik heb er veel van geleerd. Maar t was ook wel slopend. Wil er liever ook niet te vaak meer aan terug denken.. Kan zo weer in paniek raken als ik aan sommige situaties denk, mja het ligt nu allemaal achter ons.
|
Ok nu ff n wat serieuzere reactie.
Ik was heel erg blij dat het forum er was, maar t was af en toe inderdaad erg slopend.. vooral als mensen het echt niet meer zagen zitten, of als er ruzie tussen bepaalde forummers.. Ik heb via dat forum wel iemand gevonden waar ik heel erg veel erkenning in vind. En wonder boven wonder heeft ze therapie op de zelfde groep als ik. (nah ok, ik ben er intussen al weg, maar ok) Ik ben aan de ene kant blij dat het forum weg is, maar aan de andere kant toch ook weer niet. Onderling hadden we heel veel steun aan elkaar, maar het nadeel op n gegeven moment was, was als er nieuwe mensen bij kwamen, en die dan n berichtje neerzetten waar nauwelijks op geantwoord werd. Ook hing op t laatst iedereen alleen nog maar op t onzin gedeelte uit. Er is wel nog n forum actief dat als vervolg van zwaarweer gebruikt word (t oude oude forum), maar daar komen niet veel mensjuhs.. Degenen die er t meeste komen zijn volgens mij : Pluishaar, Vervloekt, Knuffelbeertje (ik dus ![]() En af en toe komen Elly, Miricle, Suuz,Maantje, en Caafie wel ns langs.
||
Citaat:
|
whoah
*gaap* *kijkt om hoekje* wel wel, allemaal zw-mensjes hier ik was geloof ik ook op het forum van ZW kwam aant einde van dat tijdelijke forum wat er nog is was geloof ik enige niet-depressieve daaro et was wel lol daar soms hoewel veel niet meer op algemeen keken in de angst meer depri te worden maar et ware leuke tijden daar en ik moet zeggen dat ik er alleen maar profijt van heb gehad ondaks dat ik nie derpi was/ben ! IK HEB MIJN VRIENDIN DAAR ONTMOET! de mooie, knappe, elegante, lekkere Miricle of BlackDolfin hier ^_^ ah, memories, memories leuk om jullie nog eens actief te zien *hugs and kisses* Aktai May Gaia guide you
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
heb jij een "psychische stoornis" ? (of hoe je dat netjes zegt) RammsteinRulez | 133 | 16-08-2009 12:12 | |
Psychologie |
Internetidentiteit Antoni | 29 | 20-08-2006 10:49 | |
Beleidszaken |
(psych) AM beleid een beetje overdreven.. ~~dolce~~ | 94 | 27-12-2003 10:24 | |
Psychologie |
Het nieuwe beleid van Psychologie Simon | 20 | 22-01-2002 12:37 |