Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2002, 11:33
*Butterfly*
*Butterfly* is offline
Een vraagje: Tijdje geleden was het forum van Zwaarweer.nl een drukbezochte plek. Allemaal mensen met problemen...allemaal mensen die elkaar hielpen. Ik vraag me de laatste tijd telkens af wat er toch van die mensen geworden is.....en of er ergens een dergelijk nieuw forum begonnen is.
Wie was er dus toendertijd op zwaarweer.nl? Ik heette 'Miss freeze' daarzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2002, 12:22
Elysium Dream
Eeej toevallig dat ik dit lees, kom hier namelijk niet zo heel erg vaak.

Het zwaarweer forum heb ik maandenlang gelezen, zonder wat te schrijven. Pas later heb ik me aangemeld, heette Jessie. Maar ik denk niet dat je me kent, schreef niet zo veel. Jouw naam ken ik trouwens wel hoor, maar volgens mij was jij er al minder tegen de tijd dat ik durfde te beginnen met schrijven , kan dat? Of was je er tot het einde?

Nou wat er van mij geworden is.. Ik heb acht maanden klinisch gezeten op een afdeling in Alkmaar (met wat andere zwaarweerdertjes) en daar zit ik nu nog dagklinisch. December/januari moet ik daar met ontslag, erg eng.. want ik weet dat ik nog lang niet klaar ben. Nu ben ik bezig uit te zoeken waar en hoe ik zou kunnen wonen en wat ik hierna moet gaan doen.

Er was omdat zwaarweer ging sluiten, een initiatief van de mensen zelf tot een eigen forum toch? Daar ben ik dan misschien een keer geweest, maar wat is daar eigenlijk van gekomen? Iemand een idee?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 13:59
Verwijderd
Ik zat er ook onder dezelfde naam als hier...

Ik heb nog wel contact met een aantal mensen die er zaten en hier niet komen zoals suuzj, die heeft inmiddels een lieve vriend, het gaat geloof ik wel goed met d'r, alhoewel ze er nog niet helemaal bovenop is.

Graph, hem spreek ik nog best veel.. Hij had inmiddels medicijnen gekregen en even een opleving maar zit nu weer een beetje in een terugval, maar het gaat geloof ik in ieder geval wel beter dan toen hij op dat forum zat.

Akkie, hem spreek ik niet zo heel veel, hij heeft in ieder geval iets met Miricle, die ook wel hier komt, dus kan zij denk ik beter vertellen.

Verder spreek ik nog wel mensen maar die komen hier ook dus kunnen net zo goed zelf hun verhaal doen.

Voor mij persoonlijk gaat het een heel stuk beter nu. Ik noem mezelf niet meer depressief en ben over het algemeen best gelukkig eigenlijk. Heb afgelopen zomer stap ondernomen mn relatie te beëindigen en merk de positieve werking daarvan nu ook heel sterk. Ik heb weer zin en lol in het leven, dus het gaat eigenlijk gewoon goed met me.

Verder is er idd een tijd een vervangend forum geweest op serverruimte of hoe dat ook heet van Elly, maar die wou niet die verantwoordelijkheden dragen en had haar ruimte weer nodig waarna dat forum ook is opgeheven. Er is nu nog steeds een forum waar een paar oude leden komen, het adres is http://come69.community.everyone.net...s/directory.pl daar zitten nog een aantal mensen, ikzelf kom er niet meer..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 14:06
Andora
Andora is offline
ik was d'r owk, van begin tot eind
ik was dus Miricle, juh kent muh wel denk ik... wuh hadden tog ge icq't?

nouw, met mij gaat ut goej. Heb laatste week beetjuh terugval, maar da's af en toe een dipje en verder niks. Kben psy vrij, geen medicijnen en heb dus met Akkiej, zoals Kim al zei

*knuf*
Syl
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 16:17
*Butterfly*
*Butterfly* is offline
Citaat:
Elysium Dream schreef:
Jouw naam ken ik trouwens wel hoor, maar volgens mij was jij er al minder tegen de tijd dat ik durfde te beginnen met schrijven , kan dat? Of was je er tot het einde?
Ik was er vanaf (bijna) t begin bij. Toen ben ik er een aantal maanden tussen uit geweest omdat ik t allemaal niet meer zo aankon (al die zware verhalen van iedereen ging ik zelf aan onderdoor). Toen ben ik toch weer teruggegaan, want het trok me tochwel. Daarna ben ik er tot het eind bijgebleven, maar niet meer zo intensief als in het begin (meer lezen, niet meer zoveel reageren)

Met mij gaat t nu heel goed (vergeleken met toen iig). Ik ben niet meer depressief, maar heb nog wel veel last van mijn hypochondrie. Al met al heel tevreden, want toendertijd ging t heel slecht.

Thanks voor de link Dusjcrib, ga er even kijken. Ik kan me jouw trouwens niet meer herinneren, jij mij wel of zat ik er gewoon niet in de tijd dat jij veel online was?

Tuurlijk ken ik jou nog Miricle

Tof om te lezen dat het eigenlijk met iedereen wel goed gaat hierzo!!!!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 16:41
A loved one
A loved one is offline
Ik kwam er heel lang geleden (in een ver en grijs verleden ) ook, maar ik heb het idee dat het niemand eigenlijk helpt; om het heel bot te zeggen: je maakt vrienden die zich later van kant maken. Dat zag je heel veel, en het deed niemand eigenlijk goed om daar te zijn. Of ben ik weer eens alleen in dit opzicht?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 17:16
Verwijderd
Nja.. kheb er wel aardig tijdje gezeten en dan zeg maar door tot aan het einde..

ken jou naam wel, maar niet echt nog details zeg maar, kan me geen bepaalde dingen herinneren.. ms idd net langs elkaar heen gegaan of wat dan ook?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 17:22
Belle
Belle is offline
Jah ik zat er ook, ik zat er onder de naam McPhee..
hoe t nu gaat? nja nog steeds ups en downs, maar dankzij mn superlieve vriend zijn t nu meestal ups. Ik zit thuis eigenlijk nog steeds in dezelfde k*tsituatie, ben inmiddels gediagnotiseerd op borderliner, heb de therapie stopgezet omdat ik van de ene psych naar de andere gesleept werd.

Ik heb eigenlijk niet met veel mensen contact, alleen nog met Graph (erg veel) Videl/dwerghamstertje/strange girly,coba/*twinkle en schaapje16 (of why ofzo), verder spreek ik Aktai af en toe nog een caviaatje

Laatst gewijzigd op 02-09-2002 om 21:24.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 17:22
Belle
Belle is offline
Citaat:
A loved one schreef:
Ik kwam er heel lang geleden (in een ver en grijs verleden ) ook, maar ik heb het idee dat het niemand eigenlijk helpt; om het heel bot te zeggen: je maakt vrienden die zich later van kant maken. Dat zag je heel veel, en het deed niemand eigenlijk goed om daar te zijn. Of ben ik weer eens alleen in dit opzicht?
T heeft mij ontzettend geholpen, zonder t forum zou t waarschijnlijk heel anders met me afgelopen zijn, en t aantal echte zelfmoorden viel reuze mee, 3 of 4 als ik t me goed herinner...
Oud 02-09-2002, 17:24
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ikkeeeeeeee!

Daniel, of Fleet Admiral...

Was er nét iets eerder bij dan Miricle.
(Ik vanaf 27 november 2000, zij vanaf januari 2001. )

En, er is er nog een, Myself! kwam vroeg ook op zw en nu veel hier.

Ik heb nog met best veel mensen contact van zw, op MSN, 12 mensen dus.

Sommigen spreek ik best veel: Jessica, Irma, Saskia, Remmy, en nog wel wat mensen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 17:26
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
jessiej schreef:
T heeft mij ontzettend geholpen, zonder t forum zou t waarschijnlijk heel anders met me afgelopen zijn, en t aantal echte zelfmoorden viel reuze mee, 3 of 4 als ik t me goed herinner...
Ik weet er 2...

PJ... die kende vooral Miricle heel goed...
Ik heb 'm maar een paar keer gesproken, maar hij was best ok.

En die jongen die 1 bericht had gepost, en een paar dagen later kwam z'n broer vertellen dat 'ie zich dood had gereden tegen een boom... hem kenden we niet echt, hij had maar 1x gepost, maar toch...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 17:32
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Overigens...

Ik weet ook nog grappige dingen.

Zoals alle heibel om het topic 'sex als hulpmiddel tegen depressie' van Kees.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 18:53
*Butterfly*
*Butterfly* is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Ik weet er 2...

PJ... die kende vooral Miricle heel goed...
Ik heb 'm maar een paar keer gesproken, maar hij was best ok.

En die jongen die 1 bericht had gepost, en een paar dagen later kwam z'n broer vertellen dat 'ie zich dood had gereden tegen een boom... hem kenden we niet echt, hij had maar 1x gepost, maar toch...
PJ kende ik ook inderdaad.....Volgensmij (sorry als ik het helemaal fout heb) is dat tweede geval niet waar. Ik weet niet meer hoe die jongen heette, maar later bleek (VOLGENSMIJ) dat t niet waar was.
Ken me niks herinneren van meerdere gevallen.....

Ik ben t er niet mee eens dat je vrienden maakte die zich later van kant maakten.....Dat was niet zo.
Dat de meesten alleen maar slechter werden van Zwaarweer is waarschijnlijk wel waar. Dat heb ik veel meegemaakt, ook bij mezelf.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 19:45
Andora
Andora is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Was er nét iets eerder bij dan Miricle.
(Ik vanaf 27 november 2000, zij vanaf januari 2001. )
mja, sorry, maar ik was er al in november hoor!

jes? woon juh nu nog bij juh pa of issiej weg?

en tja.. zelfmoord viel best mee, alleen PJ en ikhaatmezelf gloof ik (ookal was de 2de niej zeker, nogal vaag)

owjah... butterfly, miss freeze (linda ofzow? aargh, naam kwijt )
was jij nouw diegene met wie ik ging stadten?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 20:16
Remqo
Remqo is offline
Ik kwam er ook, maar was een laatkomertje. Onder de naam Remmert.

Als ik er naar terug kijk, heb ik er maar weinig aan gehad. Ik heb mensen leren kennen, maar net zo snel weer vergeten. waarschijnlijk komt dat omdat ik nooit wat boeiends te vertellen had en/of mezelf te veel op de achtergrond hield.

Ik heb nu ook voor mezelf besloten om minder contact te zoeken met depri mensen. maar dat neemt nog niet weg, dat ik geen hulp wil bieden.

Ik wil lekker aan mezelf werken, en vrolijker volk opzoeken
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 21:19
*twinkle
*twinkle is offline
me me meeee

nouja 3 x raden onder welke naam
op zwaarweer onder coba en later op D&D dus onder *twinkle

uhh jahh ik kwam er vanaf juni/juli vorig jaar? zoiets

maar het gaat op zich nu wel goed met me
heb nog wel met een paar mensen contact, het meest met; mirjam (mimsy) en uh sanne (sparkle) en skapiej en jessiej..
oooo en ook darklight maar die kent niemand verder volgens mij..
en alja (dwerghamstertje/videl) ook nog wel alleen laatste tijd iets minder..

jah dat was het wel

en zoals jullie zien ben ik een klein beetje smilie verslaafd

Laatst gewijzigd op 03-09-2002 om 21:09.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 21:24
Belle
Belle is offline
Citaat:
Blackdolfin schreef:

jes? woon juh nu nog bij juh pa of issiej weg?

ik woon nog bij mn pa
en tis nog steeds t zelfde liedje.. vanmorgen weer in elkaar gebeukt...

mis je best wel meis..

*knuf*
Oud 02-09-2002, 21:31
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Sorry Miricle dacht januari, nou ja, dan zijn we er dus ongeveer evenlang.

Al die mensen hé... Kaspertje2 (die niet Kasper maar Sander heet ), Matthijs, Ellen, Kees ('sex als hulpmiddel tegen depressie') en al die andere mensen... vraag me af hoe het nu met ze is.

Ach ja, leven gaat door.

Overigens, ik ben kennelijk een van de weinigen ( ), maar zonder zw was ik al dood geweest! Het forum heeft me zeker 5x gered toen ik op het randje stond, misschien wel vaker...

Het allerfijnste aan zw was dat er geen irritante mensen van buitenaf kwamen. We hadden geen spamaanvallen en irritante posts van onbekenden, we hadden geen beledigende opmerkingen (zoals je die hier wel eens ziet), er is (voor zover ik weet) nooit iemand geband!
Dat is wel iets waar ik bang voor was, dat groepen van die irritante k*tjongeren ons zouden vinden, en ons stille, rustige plekje zouden verstoren. (Zoals de ex-s.com sport-forummers, dat type...) Gelukkig is dat nooit gebeurt.
Eigenlijk was zw een soort van oase, een rustplek, een wereldje op zich waar je jezelf kon zijn, een plaats om naartoe te vluchten. Waar je niet alleen was, waar je jezelf kon zijn...

... en dat mis ik nu best...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 21:31
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
jessiej schreef:
ik woon nog bij mn pa
en tis nog steeds t zelfde liedje.. vanmorgen weer in elkaar gebeukt...

mis je best wel meis..

*knuf*
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 21:32
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
A loved one schreef:
Ben ik het niet zo mee eens eigenlijk , maar wie was jij daar dan?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 21:41
*twinkle
*twinkle is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Eigenlijk was zw een soort van oase, een rustplek, een wereldje op zich waar je jezelf kon zijn, een plaats om naartoe te vluchten. Waar je niet alleen was, waar je jezelf kon zijn...
het was niet altijd zo'n paradijs hoor.. jah das mijn mening dan natuurlijk, maar van al die aankondigingen of negatieve/depressieve topics werd je ook niet bepaald vrolijk..
maar goed, het forum was er ook niet om vrolijk van te worden, het was voor erkenning en dat je je probleem/verhaal kwijt kon..
en je kon er wel jezelf zijn ja..
Oud 02-09-2002, 22:03
pinkelotje
pinkelotje is offline
Citaat:
*Butterfly* schreef:

Dat de meesten alleen maar slechter werden van Zwaarweer is waarschijnlijk wel waar. Dat heb ik veel meegemaakt, ook bij mezelf.
Ik heb er ook een tijdje opgezeten niet eens een maand ofzo omdat ik door die forum alleen maar meer depri werd. door al die andere depri mensen en ik ben al zo lekker gevoellig mens /zucht/
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 22:15
Belle
Belle is offline
Citaat:
pinkelotje schreef:

Ik heb er ook een tijdje opgezeten niet eens een maand ofzo omdat ik door die forum alleen maar meer depri werd. door al die andere depri mensen en ik ben al zo lekker gevoellig mens /zucht/
wie was jij daar dan?
Oud 02-09-2002, 22:34
Elysium Dream
Het is toch niet zo gek dat het wat slechter zou gaan.. Je post dingen die superemotioneel liggen, je wordt geconfronteerd met je problemen (herkenning bij anderen). Je praat erover, het wordt nog duidelijker. Over zulke dingen praten is gewoon moeilijk.
Maar het kan ook ontzettend veel steun bieden. Herkenning kan ook fijn zijn (je bent niet de enige met zulke problemen), je kan steun vinden bij deze mensen. Je steunt elkaar en trekt elkaar door de zware periode heen.
Misschien dat het dus slechter leek te gaan door zwaarweer, maar om beter te worden ga je volgens mij altijd effe door een dal, dus volgens mij heeft zwaarweer eigenlijk ook wel heel veel goed gedaan, zo achteraf gezien?
Of ben ik nu heel vaag aan het denken?

Liefs, Elysium Dream/Jessie
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 22:38
Belle
Belle is offline
Citaat:
Elysium Dream schreef:
Het is toch niet zo gek dat het wat slechter zou gaan.. Je post dingen die superemotioneel liggen, je wordt geconfronteerd met je problemen (herkenning bij anderen). Je praat erover, het wordt nog duidelijker. Over zulke dingen praten is gewoon moeilijk.
Maar het kan ook ontzettend veel steun bieden. Herkenning kan ook fijn zijn (je bent niet de enige met zulke problemen), je kan steun vinden bij deze mensen. Je steunt elkaar en trekt elkaar door de zware periode heen.
Misschien dat het dus slechter leek te gaan door zwaarweer, maar om beter te worden ga je volgens mij altijd effe door een dal, dus volgens mij heeft zwaarweer eigenlijk ook wel heel veel goed gedaan, zo achteraf gezien?
Of ben ik nu heel vaag aan het denken?

Liefs, Elysium Dream/Jessie
ik denk dat je helemaal gelijk hebt!!

leuk trouwens weer eens wat van je te horen meis!!
*knuffiej*
Oud 03-09-2002, 13:50
*Butterfly*
*Butterfly* is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Overigens, ik ben kennelijk een van de weinigen ( ), maar zonder zw was ik al dood geweest! Het forum heeft me zeker 5x gered toen ik op het randje stond, misschien wel vaker...

Het allerfijnste aan zw was dat er geen irritante mensen van buitenaf kwamen. We hadden geen spamaanvallen en irritante posts van onbekenden, we hadden geen beledigende opmerkingen (zoals je die hier wel eens ziet), er is (voor zover ik weet) nooit iemand geband!
Dat is wel iets waar ik bang voor was, dat groepen van die irritante k*tjongeren ons zouden vinden, en ons stille, rustige plekje zouden verstoren. (Zoals de ex-s.com sport-forummers, dat type...) Gelukkig is dat nooit gebeurt.

... en dat mis ik nu best...
Zwaarweer heeft mij ook gered denk ik. Ik kan me niet zoveel herinneren meer uit die tijd, maar ik weet dat ik er veel steun aan heb gehad. Daarom was ik ook heel blij dat toen zwaarweer ging sluiten ik eigenlijk al 'afgekickt' was van t forum. Anders had ik echt in een diep gat gevallen.
Ben t helemaal met bovenstaande eens.....Forum was echt een rustig plekje!!!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 14:06
*Butterfly*
*Butterfly* is offline
Citaat:
Blackdolfin schreef:

owjah... butterfly, miss freeze (linda ofzow? aargh, naam kwijt )
was jij nouw diegene met wie ik ging stadten?
Linda, that's right.....Ik ben nooit met jou wezen stadten...Ken wel wezen dat ik jou wel eens aan de telefoon heb gehad...(zegt Hemapoeder kleurnummer 31 jou iets?) Jij had toch contact met Fluppie (Mattijs)?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 16:36
Verwijderd
hehe, ik kwam daar toen het forum NET was opgericht. echt, er stond pas 1 bericht . Ben er naderhand nog eens wezen kijken, maar het was zo druk en ik kende er niemand enzow.. iig heb ik er toen wel een post van Daniel gezien (en ook gereageerd geloof ik?)

btw, Daniel, weet je nog dat we wel eens gebeld hebbe?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 20:15
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Myself! schreef:
hehe, ik kwam daar toen het forum NET was opgericht. echt, er stond pas 1 bericht . Ben er naderhand nog eens wezen kijken, maar het was zo druk en ik kende er niemand enzow.. iig heb ik er toen wel een post van Daniel gezien (en ook gereageerd geloof ik?)

btw, Daniel, weet je nog dat we wel eens gebeld hebbe?
Jaaaa, weet zelfs nog ongeveer waarover.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 20:21
*Butterfly*
*Butterfly* is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Jaaaa, weet zelfs nog ongeveer waarover.
Aaaaah, nu komen de smeuige (schrijf je dat zo??) details boven
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 20:27
Verwijderd
heej hois allemaal,
ik ben ongeveer een jaar geleden op zwaarweer gekomen... ik heb er erg veel steun aan gehad moet ik zeggen en dat heb ik nog steeds trouwens. met mij gaat het nu wel iets beter... heb eerst zo'n 7 weken op een crisisafdeling gezeten maar ik ben nu weer een aantal maanden op de daggroep waar ik 2 dagen per week heen ga. ik begin nu eindleijk het gevoel te krijgen dat ik er ook werkelijk dingen van leer enzo. ik heb net een patroon ontdekt in de stemmingswisselingen en daarmee kan ik dus flink aan de slag... heb een diagnose: depressieve/dysthyme stoornis ouder-kindrelatieproblemen en een bedreigde persoonlijkheidsontwikkeling. veel woorden enzo... maar ik ben nu eignlijk van plan om te laten zien dat een dysthyme stoornis NIET chronisch hoeft te zijn... (sterke woorden maar zo denk ik er in deze minuut over). ik geloof niet dat ik jou ooit gezien heb, ik denk dat ik pas kwam toen jij al weg was ofzo... via het vervolgforum heb ik nog contact met dashja, jiska, maantje, onzichtbare ik, psyche en aragnabite die ik ook op de dagbehandeling zie, en nog veel meer denk ik... (is zeer slecht in namen onthouden)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 20:40
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
*Butterfly* schreef:
Aaaaah, nu komen de smeuige (schrijf je dat zo??) details boven
Nee, geen telsex.

Jij hoopte zeker op een nieuwe forumroddel... helaas.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 20:42
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
heej hois allemaal,
ik ben ongeveer een jaar geleden op zwaar-weer gekomen... ik heb er erg veel steun aan gehad moet ik zeggen en dat heb ik nog steeds trouwens. met mij gaat het nu wel iets beter... heb eerst zo'n 7 weken op een crisisafdeling gezeten maar ik ben nu weer een aantal maanden op de daggroep waar ik 2 dagen per week heen ga. ik begin nu eindleijk het gevoel te krijgen dat ik er ook werkelijk dingen van leer enzo. ik heb net een patroon ontdekt in de stemmingswisselingen en daarmee kan ik dus flink aan de slag... heb een diagnose: depressieve/dysthyme stoornis ouder-kindrelatieproblemen en een bedreigde persoonlijkheidsontwikkeling. veel woorden enzo... maar ik ben nu eignlijk van plan om te laten zien dat een dysthyme stoornis NIET chronisch hoeft te zijn... (sterke woorden maar zo denk ik er in deze minuut over). ik geloof niet dat ik jou ooit gezien heb, ik denk dat ik pas kwam toen jij al weg was ofzo... via het vervolgforum heb ik nog contact met dashja, jiska, maantje, onzichtbare ik, psyche en aragnabite die ik ook op de dagbehandeling zie, en nog veel meer denk ik... (is zeer slecht in namen onthouden)
Hoop dat het allemaal goed komt met jou...
Vast wel!

En met alle anderen ook natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 21:05
Anne
Anne is offline
Ik was Anneee. Of Proud, ik weet het niet eens meer precies. Was er in ieder geval maar twee maanden ofzo.
Oud 03-09-2002, 21:43
Verwijderd
-

Laatst gewijzigd op 29-07-2009 om 11:48. Reden: -
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 22:39
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
ik aragnabite was
Oud 03-09-2002, 22:52
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Blackdolfin schreef:
en heb dus met Akkiej, zoals Kim al zei
cool wist k nie..
Oud 04-09-2002, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Nee, geen telsex.

Jij hoopte zeker op een nieuwe forumroddel... helaas.
ik weet niet meer waarover
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 16:58
Andora
Andora is offline
Citaat:
*Butterfly* schreef:

Linda, that's right.....Ik ben nooit met jou wezen stadten...Ken wel wezen dat ik jou wel eens aan de telefoon heb gehad...(zegt Hemapoeder kleurnummer 31 jou iets?) Jij had toch contact met Fluppie (Mattijs)?
jaaaaaaah,dat ben ik! Ik heb die poeder trouwens nogsteeds
We zijn nooit wezen stadten, maar dat gingen we een keer doen ofzow *tijd terug dat we ut daar over hadden hoor*
en jij werd helemaal blij als allemaal C&A's uitverkoop hadden ofzow *lol*

Balen zeg jes, dat juh pa nog niej weg is. Hij wou dus tog niej naar spanje ofzow? *dat was ie eerst tog van plan?*
*knuf*

Blackdolfin
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 17:53
Verwijderd
Ja, hoe gaat ut met Dashja?

Zij is echt 1 van de personen die ik daar heb leren kennen waar ik zoveel bewondering voor heb, hoop echt dat het helemaal goed komt met haar want damn, wat is zij een geweldig persoon

En met Elly? Dat vraag ik me ook echt af... eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 17:59
Belle
Belle is offline
Citaat:
Blackdolfin schreef:

Balen zeg jes, dat juh pa nog niej weg is. Hij wou dus tog niej naar spanje ofzow? *dat was ie eerst tog van plan?*
*knuf*

Blackdolfin
mja maar zoals altijd bij mn pa is het meestal plannen en daar houdt t bij op
kwou dat ie man es voorgoed uit mn leven oprotte
mja nog eventjes en dan ben ik weg daar

*knuffiej*
Oud 04-09-2002, 18:43
*Butterfly*
*Butterfly* is offline
Citaat:
Blackdolfin schreef:

jaaaaaaah,dat ben ik! Ik heb die poeder trouwens nogsteeds
We zijn nooit wezen stadten, maar dat gingen we een keer doen ofzow *tijd terug dat we ut daar over hadden hoor*
en jij werd helemaal blij als allemaal C&A's uitverkoop hadden ofzow *lol*

K gebruik die poeder ook nog steeds....]
Kweet echt niks meer daarvan trouwens
Ik blij als C&A's uitverkoop hadden *hoopt dat t idd lang geleden is*
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 19:01
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Zij is echt 1 van de personen die ik daar heb leren kennen waar ik zoveel bewondering voor heb, hoop echt dat het helemaal goed komt met haar want damn, wat is zij een geweldig persoon

Ik ook wel ja...

Kan haar wel eens een brief sturen (Elly), heb haar adres nog ergens liggen, telefoonnummer en email niet meer.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Ik ook wel ja...

Kan haar wel eens een brief sturen (Elly), heb haar adres nog ergens liggen, telefoonnummer en email niet meer.
kga et es aan Suuz vragen, die was close met d'r, dus wie weet weet die hoe het gaat
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:

met dashja gaat het nu niet zo heel geweldig geloof ik. ze heeft therapieen in een kliniek maar het wordt haar af en toe te veel enzo... hoe het met elly gaat weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 21:17
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
met dashja gaat het nu niet zo heel geweldig geloof ik. ze heeft therapieen in een kliniek maar het wordt haar af en toe te veel enzo... hoe het met elly gaat weet ik niet.

Misschien moeten we eens een reunie-meeting organiseren...?

Gelukkig heb ik inmiddels weer vrede met iedereen.
(Mwa, bijna iedereen, maar iedereen heeft wel ergens vijanden... daar ren ik niet voor weg. )
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 13:22
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
ik ben er ook heel lang geweest(bijna vanaf het begin, eind oktober gloof k).
Barb wassik daar.

Geen idee of ik er wat aan heb gehad,
k weet tenslotte nie hoe ik er nu aan toe zou zijn als ik er nooit gekomen was.
Hoe het nu met me is?
Tja laten we het maar houden op flinke ups en downs.
Ik zit nu in pre-therapie en daarna wor ik zeer ws een jaar opgenomen.. heb dus nog best veel voor de boeg, mja..

Heb met nog best wel een aantal mensjes contact,
sommige zijn hele goeie vrienden van me geworden, en sommige contacten zijn flink vervaagd..
Over het algemeen gaat t met al die mensjes wel beter(suuz, student, miricle, foxie, dawina, Mie dacht ik ook, als ik mensen vergeet sorryyyy) of zijn ze nu hard aan het vechten(denk k vooral nu aan caviaatje en dashja)

Ik ben blij dat het forum er niet meer is,
t crisisdienst spelen heeft me geen goed gedaan.
Ik heb er veel van geleerd.
Maar t was ook wel slopend.
Wil er liever ook niet te vaak meer aan terug denken..
Kan zo weer in paniek raken als ik aan sommige situaties denk, mja het ligt nu allemaal achter ons.
Oud 05-09-2002, 15:31
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ok nu ff n wat serieuzere reactie.

Ik was heel erg blij dat het forum er was, maar t was af en toe inderdaad erg slopend.. vooral als mensen het echt niet meer zagen zitten, of als er ruzie tussen bepaalde forummers..

Ik heb via dat forum wel iemand gevonden waar ik heel erg veel erkenning in vind. En wonder boven wonder heeft ze therapie op de zelfde groep als ik. (nah ok, ik ben er intussen al weg, maar ok)

Ik ben aan de ene kant blij dat het forum weg is, maar aan de andere kant toch ook weer niet.

Onderling hadden we heel veel steun aan elkaar, maar het nadeel op n gegeven moment was, was als er nieuwe mensen bij kwamen, en die dan n berichtje neerzetten waar nauwelijks op geantwoord werd.
Ook hing op t laatst iedereen alleen nog maar op t onzin gedeelte uit.

Er is wel nog n forum actief dat als vervolg van zwaarweer gebruikt word (t oude oude forum), maar daar komen niet veel mensjuhs..

Degenen die er t meeste komen zijn volgens mij : Pluishaar, Vervloekt, Knuffelbeertje (ik dus), onzichtbare_ik, kraz, Dasha, Jiska, en iemand waarvan k de naam vergeten ben :$

En af en toe komen Elly, Miricle, Suuz,Maantje, en Caafie wel ns langs.
Oud 05-09-2002, 22:41
~*Noa*~
~*Noa*~ is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Misschien moeten we eens een reunie-meeting organiseren...?

Gelukkig heb ik inmiddels weer vrede met iedereen.
(Mwa, bijna iedereen, maar iedereen heeft wel ergens vijanden... daar ren ik niet voor weg. )
Dat werd toch al georganiseerd door Alja en Jessie..??
Oud 06-09-2002, 09:17
Aktai
Aktai is offline
whoah

*gaap*

*kijkt om hoekje*

wel wel, allemaal zw-mensjes hier
ik was geloof ik ook op het forum van ZW
kwam aant einde van dat tijdelijke forum wat er nog is

was geloof ik enige niet-depressieve daaro
et was wel lol daar soms hoewel veel niet meer op algemeen keken
in de angst meer depri te worden