Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Sta open voor anderen, maar blijf kritisch. En kom met argumenten. REIE
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
God is altijd geweest en zal altijd zijn, nou wordt het ingewikkeld:
God heeft dus geen tijd, want welk jaar moet dit voor God zijn, hij is er immers altijd geweest, geen begin, geen eind. Wij mensen leven tijdelijk wij kennen het begrip tijd omdat dat tijdelijk is. God is niet tijdelijk dus kent geen tijd. Zo bedoelen ze dat denk ik...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
REIE
|
Verwijderd
|
De ruimte is opgebouwd met deeltjes tijd, tijd is er dus altijd. een wereld zonder tijd kan niet ook niet bij god o.i.d
je zou wel kunnen zeggen dat tijd overal in het helal anders is, wij ( de mensen) bazeren tijd op het opkomen en ondergaan van de zon ( dus de snelheid waarmee de aarde draait) ja zou dus kunnen zeggen, zonder zon geen tijd, maar je hebt ook een biologische klok...en die werkt altijd! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe omnicient of omnipotent god ook zou mogen wezen, waar niks is ook god niet want anders was er niet niks, tenzij god niks is uiteraard... maw, als gelovigen niet tot pseudo-wetenschap willen vervallen zal god zich toch echt binnen het universum moeten bevinden (en dus binnen de tijd)
Laatst gewijzigd op 14-09-2002 om 09:43. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ten tweede: zeg nooit nooit, nu kom je wat zwakjes en gefrustreerd over ten derde: het enige wat ik wilde zeggen (al mocht het zo niet over komen) is dat er buiten al onze wetenschap toch iets is, dat alles te boven gaat en wij nooit zullen begrijpen. Dat is wat ik geloof, en daar hoef ik geen harde bewijzen voor. |
![]() |
|
![]() |
ik ben et eens met de stelling zeg nooit nooit maargoed. als god niet kan bewegen niet kan denken enz. zou het kunne dat hij geen tijd heb dus evenveel kan als een baksteen (voorbeeld). en dat nog niet eens want een baksteen kan afbrokkelen.want als hij beweegt is hij et ene moment hier en et andere moment daar. hij heeft dus meerdere momenten nodig en meerdere momenten achter mekaar is tijd. en als hij denkt dan redeneert hij en trek je conclucies, daarbij moet je al weer eerst de ene conclusie trekken en DAARNA de andere weer momenten dus hij MOET wel tijd hebben
||
Citaat:
Niemand hier denkt overigens pantheistische over God... Duidelijke invloeden van de drie grote monotheistische godsdiensted; jodendom, chistendom, en islam. Indianen daaraantegen denken dat God, die zij "Grote Geest" noemen in alles zit. REIE
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
IS JEZUS(vzmh),'GOD' ? Paulo | 7 | 11-08-2006 22:17 | |
Waarom zou god bestaan? akumabito | 1 | 28-08-2005 09:39 | |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
ARTistiek |
[verhaal] wicca en satanisme Verwijderd | 1 | 14-07-2002 18:51 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |