Advertentie | |
|
![]() |
|
Gameboy: Tetris
snes: mario world (zat er bij hé) pc: Chess nes: double dragon n64: Mario 64 playstation: één of andere Tekken ![]() playstation2: vage demo dreamcast: vaag horrorspel wat je met je gun kon doen we hadden vroeger ook nog zo'n 'pc' die je kon aansluiten op beeldscherm met spelletjes... ik heb daar superlang PONG op gespeeld.. dat ding werkte op cassettebandjes ![]()
|
![]() |
NES: Super Mario ofzoiets
SNES: Striker, een voetbalspel GB: Tetris Sega: (hoe kon t ook anders ![]() PSX: Fifa '97 N64: Wave Race DC: Crazy Taxi (ook het enige spel wat ik op DC gespeeld heb) PC: Advance Tennis PS2: Gran Turismo 3
|
![]() |
Ik:
Commodore: Bruce Lee, Commando, Uzaki of Buggy Boy. Super NES: Mario Kart NES: Mario Bros II Sega Game Gear: Ecco the Dolphin Gewone PC: Barbarian, Stunts of Prince of Persia Nintendo 64: Mario 64 PS1: Smurfen PS2: Gran Turismo 3 Game Boy: Italia 90 ------------------ *lid van Christiaan's Soul & Assurancetourix unban front* |
![]() |
||
Citaat:
![]() volgens mij was m'n eerste spel op de pc: Bricks daarna Castle en toen we wat verder waren (386) kwamen Keen, Sim City, Biomen Hazzard, Stunts, enz
|
![]() |
atari:
keystone kapers ( en is daarmee volgens mij t oudste spel wat ik ooit speelde ) gameboy: double dragon of boxxle ( allebei zelfde dag weet niet welke eerst ) pc: volgens mij kyrandia ( dit was ook t eerste spel wat ik LEUK vond ![]() nintendo: hal wrestling ![]() supernes: zelda !!! en dit was voor mij de eerste inluiding dat ik zelf ook spelletjes wou , hiervoor had ik op kyrandia na weinig intresse in spellen. (vanaf hier is de volgorde zoek btw ) nintendo64: starfox .. ik vind t nog steeds de beste game playstation : final fantasy 7 (eigenlijk rapid reload een keertje vluchtig in een winkel .. wie kent dit spel ??) neo geo: last resort ( was meteen flieft op t spel ![]() megadrive: dat zelda achtig spel met al die diertjes .. ik was vrij laat met t spelen op een megadrive. gamegear: crystal warriors gameboy color: dragon quest monsters gameboy advance: pinobee ( op de ects in engeland ) neo geo pocket color: samurai showdown saturn: een of ander panzer dragoon spel dreamcast: sonic adventure ( ook op ects ) playstation 2: tekken geloof ik, t was saai iid geval ( ook weer ects ) master system: heb ik nooit op gespeeld ![]() game.com: jurassic park 2 lynx: rygar super vision: hero boy amiga: met dat gastje die in een wolf kan veranderen kweet niet hoe t heet .. mooi spel iid geval mega cd: sonic cd ( mn favo sonic spel )
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #63, deel 2 Lorelei | 420 | 05-11-2009 19:35 | |
De Kantine |