Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
In Engeland komt om de haverklap een supporter op het veld maar dat word nooit uitgezonden door de Engelse pers. Heb je die supporter niet gezien tijdens Birmingham-Aston Villa? Maar dit is natuurlijk niet goed te praten. Maar hoe had jij gereageerd als je vak vol word geschoten met vuurwerk?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kom op, hier komen ze met hele vakken het veld op, wat gewoon triest is |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
daaronder kan je ook lopen, of je gaat terug naar binnen, achter de tribunes. Veld op lopen is dan ook helemaal niet nodig |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
In Engeland onderdrukt de pers alle negatieve berichten. Er gebeurt nog volop genoeg dingen in de Engelse hooligansscene. Alleen is het nu net als in Nederland, België & Duitsland naar de buitenkant verschoven. M.a.w. het probleem is naar buiten verhuist.
Over Utrecht kan ik alleen maar zeggen dat het een goede actie was. Ik zou zelf ook over de rooie zijn gegaan als een stelletje Polen vuurpijlen op me zouden richten. Iedereen ziet nu weer die beelden van opgefokte supporters van Utrecht en de zgn hooligans zijn weer het zwarte schaap. En dat terwijl in mijn ogen de veiligheidsdiensten van en rond de FC Utrecht hebben gefaald. Want als je dit vuurwerk had geweerd in het stadion, dan was de sfeer minder opgefokt geweest. Jammer dat zo'n mooie club als Utrecht een straf krijgt van de UEFA.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bovendien kent Engeland een hele andere aanpak, die het vandalisme in ieder geval niet zal reduceren. In andere landen gaat het er ook nog heftig aan toe. Met name de Balkanlanden natuurlijk en hoewel er een flink aantal Hagenezen in het vak van Legia Warschau zat zijn die Polen ook geen lieverdjes. Uiteraard verdient Utrecht een straf, dat is de taak van de UEFA om dat ook te doen. En dan ook écht de club, want is vuurwerk in de Nederlandse stadions niet verboden? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Samenvoegen fora, of: De Toekomst van dit forum Schrödinger | 348 | 13-10-2016 14:15 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Liefde & Relatie |
Chatlog gelezen van hem en z'n vriend floorzub | 65 | 17-05-2004 08:30 | |
De Kantine |
Heb jij al iemand betrapt op roken op een perron? Boogie | 123 | 09-01-2004 11:32 | |
Seksualiteit |
Het officiele Sexualiteit-Meeting topic Koen | 137 | 20-09-2002 22:55 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |