Advertentie | |
|
![]() |
|
ja en ping 1 natuurlijk he
![]() dat zou zo vet zijn als iedereen ping 1 heeft is gamen pas echt eerlijk zeker met FPS helemaal met chaos shooters, zoals instagib dan heeft degene die 1e staat ook daadwerkelijk de meeste skill
||
![]() |
Citaat:
als jij in NL zit en de server in de VS moet de data van NL --> VS --> NL en allemaal nog verwerkt worden... Denk niet dat dat ooit gaat lukken... |
![]() |
|||
Citaat:
1 millisec is niet eens zo weinig als alle comp nou echt fucking snel zijn (gaat hard in 10 jaar tijd) en dus natuurlijk ook de verbindingen gigantische bandbreedte enz enz misschien is 1 dan wat te veel maar toch minimaal 10 verw8 ik wel
|
kan helaas nooit....
ik studeer toevallig electro, en zulke snelle electronica is niet te bouwen.... het probleem zal niet meer in de processor of de inetaansluiting zitten, maar heel simpel in de electronice... maar voorlopig is de toekomst van gamen voor mij: over een maand ADSL ![]()
|
![]() |
Ik denk dat zowiezo iedereen 24/7 online kan zijn, en dat multiplayen een stuk gemakkelijker wordt! Verder zullen de levels waarin je speelt groter worden, en de graphics nog veel gedetailleerder. Nieuwe licht-effecten, meer polygonen. Meer interactieve dingen die je kan doen. Meerdere mogelijkheden om een spel (adventure) op te lossen.
![]() Voor de rest denk ik niet dat het principe veel veranderd. Het blijft gewoon een spel en niet al te realistisch.
|
Grote stoel waar je in zit, Helm op, en bril op en dan
The Sims spelen als je zelf het poppetje bent.. leuk toch? En kan je met een hand naar optiebalk die je onderop heletijd ziet om het af te sluiten. en UT (cq alle online spellen) spelen met ping onder de 100 ![]()
|
![]() |
het zou vet zijn als bvb als iemand confusion bvb op u doet dat jijzelf confused zijt door kweet nie wat voor vette technologie, en dan na een paar minuten zijt ge trug normaal...........
i have spoken dudes greetz
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Onderzoek voor school, gameindustrie hedgy | 13 | 02-06-2012 13:24 | |
Games |
Wat wordt de toekomst van games? Verwijderd | 7 | 05-10-2009 20:28 | |
Games |
PS3 - Next-gen gaming Th0m4s | 387 | 31-12-2006 20:50 | |