Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
houdbaarheid gaat idd wel achteruit, maar je moet rekenen dat je zelf ook "beter" wordt.
en spellen dus makkelijker gaat vinden. daarom doe ik aan genre-hopping. als ik merk dak 1 genre (rts bv.) aardig onder de knie heb, ga ik een tijdje shooters spelen. enz. enz. afwisseling van spijs.... ![]() |
![]() |
|
daarom prefereer ik een console boven een pc qua games
op pc zijn spellen tegenwoordig in 90% van de gevallen gewoon saai, er wordt alleen maar gekeken naar graphics, hoeveel beter et wel niet kan.. Unreal 1 ziet er nu nog super uit en draait gewoon netjes op een P166 en is ook nog es erg goed speelbaar.. da kan nu toch ook nog wel.. maar neeeee, de omgeving kan net 1 mm. strakker en meteen heb je een P4 3094534 nodig met alles erop en der aan op een console houdt men tenminste nog rekening met speelbaarheid, ook al zijn de graphics dan wat minder, da zal aan mijn reet kunnen roesten
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
|
![]() |
||
Citaat:
RTS Shooter Ik denk dat ik genoeg afwissel ![]() Nee, een game is tegenwoordig in 1-2 dagen uitgespeeld en dan is het dat. En wat is de replay waarde? Je speelt het nog een keer uit om alle secrets ofzo te halen? Of nog een keer omdat er een 2e of 3e einde zou zijn. En that's it. Neem dan een game als Deus Ex. 3 eindes en verschillende manieren om uit te spelen. Dus eerst die 3 eindes halen En dan: 'alles killen wat enemy is' Dan: 'Niks killen tenzij het verplichte kill is' Dan: 'Alleen melee wapens' Dan: 'Alleen maar sniper' Dan: 'Alles met je crossbow' Ik bedoel maar. En iedere keer ben je (ligt eraan welke manier je hebt gekozen) weer 2-3 dagen bezig. En nog steeds speel ik het graag om weer nieuwe combi's van Augmentations uit te proberen. En dan nemen we nu even Unreal2. Uitgespeeld en dan?....... Alien vs Predator2 Alles uitgespeeld en dan? NEe, houdbaarheid gaat echt bij de dure hype spellen enorm achteruit.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen Doom uitkwam, was ik net de trotse bezitter geworden van een heuse 80386-DX op 40MHz. Dat was tóen een heel modern spel, omdat iedereen gewend was aan Wolfenstein 3D. Spellen en computers gaan met hun tijd mee. Als ik Unreal Tournament nu vergelijk met Unreal Tournament 2003, dan ziet het eerste er natuurlijk niet uit. Maar dat wil niet zeggen dat ik er toentertijd geen lol aan heb gehad. |
![]() |
||
Citaat:
Had niet aan gedacht. ![]()
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind shooters waarbij de wapens geleidelijker komen zowiezo leuker, want dan gebruik je sommige wapens gewoon vaker omdat die tot de volgende het sterkst is of zo. Bio rifle gebruikte ik de 1e keer toen ik Unrel deed helemlaa niet, maar bij de 2e keer werd het bijna mijn meest gebruikte wapen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen Doom uitkwam, wisten de meeste mensen niet wat ze zagen. Echt leipe, donkere omgevingen, sfeervol aangekleed met schedels en kaarsen, overal gifpoelen en echt brute monsters. Vergeleken bij Doom was Wolfenstein 3D kinderspel.
Toen kwam Duken Nukem 3D, mijns inziens de eerste mijlpaal in het 3D-FPS genre ná Doom (ook tevens de eerste van een lange reeks Build3D engine-spellen). Dat was ook een klasse apart. Tot Quake kwam, natuurlijk opvallend omdat het het eerste écht gerenderde 3D-FPS spel was. Mensen met een Pentium konden ervan genieten, mensen die toch nog maar besloten hadden een 486-66 te kopen baalden als een stekker. Dit was de toekomst van gamen, daar was iedereen het over eens. De volgende mijlpaal IMO kwam pas weer bij Unreal. Dat spel had zulke mooie omgevingen, zulke gave monsters, en vooral zo'n ontzettend goed gebruik van sfeerverlichting en muziek die inspeelde op de actie in het spel, dat alle 3D-spellen daarvoor in één klap saai en overbodig werden. Die prestatie is nu pas weer verbeterd door Unreal 2. |
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel, ik zie weinig vernieuwends. Misschien hebben we het echt allemaal wel gehad en moeten we ons voorbereiden op mega graphics en bagger gameplay en 0 houdbaarheid.... Tot die tijd houd ik mijn 100MHz wel draaiende (en daarna helemaal) om de oude spellen te spelen ![]()
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vroeger toen ik hem speelde kende ik ze allemaal van buiten en vorige keer dacht ik er nog eens aan en ik wist niet meer welke codes het waren. ![]()
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://legacy.newdoom.com/gl/faqe.shtml
Via hier kun je 3d ondersteuning hebben. Helaas zit er geen 3dFX op mijn geforce2(3dfx is toch ook best wle oud?) want met die kun je alles als het goed is echt 3d zien. Of ik heb natuurlijk een andere versie ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
I, L, B, R... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Zombie Shooter nuismer1 | 8 | 28-02-2011 14:08 | |
Muziek |
Nymphea Aurora - Misery... (Doom/Death) Verwijderd | 35 | 25-02-2008 15:53 | |
Games |
status van de toekomstige publicatie van duke4ever freyk | 15 | 03-05-2007 13:02 | |
Games |
Vraag aan mede moderne games pessimisten knijtert! | 53 | 06-07-2006 10:45 | |
Games |
[gezocht]Hit'mup shooters bam | 9 | 01-05-2006 15:12 | |
Games |
Doom iii TAFKAB | 500 | 03-09-2004 18:41 |