hoe doen ze dat live dan??? bij de concerten zie ik matt t meeste achter de synthesizer of piano zitten WIE SPeELT ER DAN GITAAR?? of wie zorgt voor de "digitale" geluidjes tijdens de nummers??
Bij concerten zit ie vaak achter de piano met zun gitaar om, en de bassist heeft een 5 snaar geloof ik die soms ook aardig in de buurt van een gitaar komt. En die piepjes enzo, die effecten zitten al in Matt's gitaar.
tkoele aan muse is vinnik juist dat ze een # kunnen hebben met drums, piano, bas en zang en dat et zo klopt en zo rockt dat je denkt dat er gitaar bij zit maar dat et dan niet zo is
disaster schreef: tkoele aan muse is vinnik juist dat ze een # kunnen hebben met drums, piano, bas en zang en dat et zo klopt en zo rockt dat je denkt dat er gitaar bij zit maar dat et dan niet zo is
Plus de zanger van Muse gebruikt 2 mircofoons. Een normale voor normaal geluid en eentje waardoor zijn stem vervormd wordt. Als zijn stem vervormd wordt klinkt dat een beetje als een gitaar. De solo in Muscle Museum is zo gemaakt.
SODA schreef: Plus de zanger van Muse gebruikt 2 mircofoons. Een normale voor normaal geluid en eentje waardoor zijn stem vervormd wordt. Als zijn stem vervormd wordt klinkt dat een beetje als een gitaar. De solo in Muscle Museum is zo gemaakt.
denk ik, maar met muse weet je het nooit zeker
Klopt, dit hoor je ook in Micro Cuts