Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2002, 10:54
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Ik vraag me dus net even af waarom jullie vrouwen eigenlijk seks hebben met van die prutsers van een mannen. Het lukt de man dikweils niet de vrouw klaar te laten komen en dat terweil de man zelf wel aan z'n trekken komt. En jullie laten dat gewoon toe. Mijn vriendin zegt dat het niet uitmaakt dat het niet is gelukt. Maar ik heb dan ziets van, ik ga net zolang door tot het gdvr**dm
wel lukt. Of kunnen jullie net zoveel van seks genieten als mannen zonder klaar te komen. Vinden jullie het echt niet erg?
Oud 01-10-2002, 11:20
Verwijderd
Ik zou het wel erg vinden
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
dat zou ik dus ook vinden als ik in die situatie zat.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 11:46
montella
montella is offline
Ik heb hier over gesproken met mijn meisje en zij komt ook niet altijd klaar maar dat vind zij niet echt erg.

Als we "het" even snel doen dan vind ze het wel lekker maar dan komt ze soms niet.
maar als we er de tijd voor nemen dan komt ze altijd wel.

Maar van de drie keer per week (gemiddeld he) komt ze naar haar eigen zeggen gemiddeld 2.5 keer

genoeg toch?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 11:47
Dark Angel
Dark Angel is offline
't is lief als hij door wil gaan totdat je wel klaarkomt, maar er is ook zoiets als overstimulatie. De clitoris is zo gevoelig dat stimulatie op een gegeven moment echt niet meer lekker voelt, en niet lang daarna word het pijnlijk... Denk dus even na voordat je doorduwt - misschien vind ze het op dat moment wel lekkerder als je dat orgasme voor een andere keer bewaard, en d'r een lekkere massage geeft....
Oud 01-10-2002, 11:58
Verwijderd
Citaat:
montella schreef:

Maar van de drie keer per week (gemiddeld he) komt ze naar haar eigen zeggen gemiddeld 2.5 keer

knap dat ze voor de helft komt (ff pesten, ik snap je zin en alles wel hoor )
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 13:53
Verwijderd
'k kan er ook van geniete als ik nie klaarkom hoor..

maar als 'k daar wel zin in heb dan ga 'k zelf verder.. want hij kan 't ook niet altijd even goed
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 14:19
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mannen zijn in het algemeen gewoon stumpers. Maar gelukkig heb ik er eentje die er voor de verandering wél flink wat van kan...Ghehe...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 14:56
Verwijderd
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
Mijn vriendin zegt dat het niet uitmaakt dat het niet is gelukt. Maar ik heb dan ziets van, ik ga net zolang door tot het gdvr**dm
wel lukt.
Het is niet hoelang maar hoe je het doet, I'm afraid. Misschien eens ander standje proberen? Of er een spelletje van maken?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 15:03
rabecca
rabecca is offline
Met mijn ex kwam ik heel vaak niet klaar maar daar zat ik niet echt mee eigenlijk
Ik vind de ander zowieso altijd belangerijker dan mezelf
(in bed dan he)
Oud 01-10-2002, 15:14
ZHAzha
ZHAzha is offline
het heeft bij mij heel lang geduurd totdat ik klaar kwam..
Dus ik heb eigenlijk altijd sex gehad zonder klaar te komen.. maar wat je niet kent mis je niet
Nu kan ik wel gewoon komen.. en het is iets extra's..maar het is niet zo dat ik niet van de sex geniet als ik niet kom!
Oud 01-10-2002, 15:22
Verwijderd
Citaat:
ZHAzha schreef:
Dus ik heb eigenlijk altijd sex gehad zonder klaar te komen.. maar wat je niet kent mis je niet
was je dan niet nieuwsgierig naar t komen wat je overal om je heen hoort?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 15:22
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ik zou het niet erg vinden als ik zelf niet kwam.

*'I'he Prophet, die in zn vrije tijd al genoeg onderkwakt*
Oud 01-10-2002, 15:24
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
was je dan niet nieuwsgierig naar t komen wat je overal om je heen hoort?
wel nieuwschierig.. maar ik had geen idee.. maar toen ik het bij mezelf eindelijk geriemd had.. toen dacht ik.. heyyy onder de sex wil ik het ook.
Oud 01-10-2002, 16:24
Verwijderd
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
Ik vraag me dus net even af waarom jullie vrouwen eigenlijk seks hebben met van die prutsers van een mannen. Het lukt de man dikweils niet de vrouw klaar te laten komen en dat terweil de man zelf wel aan z'n trekken komt. En jullie laten dat gewoon toe. Mijn vriendin zegt dat het niet uitmaakt dat het niet is gelukt. Maar ik heb dan ziets van, ik ga net zolang door tot het gdvr**dm
wel lukt. Of kunnen jullie net zoveel van seks genieten als mannen zonder klaar te komen. Vinden jullie het echt niet erg?
Oooh, ben jij een new-age man?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 17:57
Grenwiel
Grenwiel is offline
Dude, als iemand sex met me heeft dan gaat die dat toch niet alleen voor mij doen, ze moet er toch zelf ook plezier van krijgen of heb ik t nou mis (gruwelijk of gewoon)
Oud 02-10-2002, 00:10
verbal-violence
verbal-violence is offline
een beetje man weet zijn vrouw wel te verwennen
Oud 02-10-2002, 02:24
Verwijderd
Ik zou toch liever wel komen en het niet zo ontzetten fijn vinden als ik niet zou komen
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 07:53
verbal-violence
verbal-violence is offline
ik snap het niet, als ik zegmaar bezig ben dan komt ze vrijwel altijd op uitzondering van een aantal vluggertjes. Maar alle andere keren ging het wel, je moet gewoon weten hoe je je meisje moet stimuleren anders ben je een prutser
Oud 02-10-2002, 12:20
Verwijderd
Citaat:
ZHAzha schreef:
Nu kan ik wel gewoon komen.. en het is iets extra's..maar het is niet zo dat ik niet van de sex geniet als ik niet kom!
idem hier. als je veertien maanden seks hebt gehad zonder klaar te komen (gewoon niet kunnen, heeft niks te maken met techniek ofzo, ging gewoon niet) begint dat best een teer punt te worden, in 't begin kan je daar nog mee lachen, je kan er al eens een grapje over maken, maar uiteindelijk word je er onnozel van, gewoon omdat je wil weten hoe het voelt...
gelukkig kom ik sinds een maand of drie wel

xxx
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 15:32
emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
idem hier. als je veertien maanden seks hebt gehad zonder klaar te komen (gewoon niet kunnen, heeft niks te maken met techniek ofzo, ging gewoon niet) begint dat best een teer punt te worden, in 't begin kan je daar nog mee lachen, je kan er al eens een grapje over maken, maar uiteindelijk word je er onnozel van, gewoon omdat je wil weten hoe het voelt...
gelukkig kom ik sinds een maand of drie wel

xxx
gefeli
Oud 02-10-2002, 16:21
Verwijderd
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
Ik vraag me dus net even af waarom jullie vrouwen eigenlijk seks hebben met van die prutsers van een mannen. Het lukt de man dikweils niet de vrouw klaar te laten komen en dat terweil de man zelf wel aan z'n trekken komt.
Oh, daar hoef ik me bij mijn vriend niet druk over te maken...

IK kom wel...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 16:23
Verwijderd
Citaat:
ZHAzha schreef:
Ja, dat was bij mij ook zo... Maar dat was meer omdat wij voor elkaar de eerste waren... We hadden al twee jaar verkering en een driekwart jaar echt seks toen hij mij eindelijk kon laten komen... was voor mij ook de eerste keer...

*GRIJNS*
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 16:25
Verwijderd
Citaat:
emperor crono schreef:
gefeli
je moet m'n vriend feliciteren

xxx
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 00:11
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

wheehehehe je heerscht hier met je nawoordjes man
Oud 03-10-2002, 13:44
lienttje
lienttje is offline
sex is tog niet alleen klaarkomen ik bedoel het gaat om het hele spel en als het helespel meer dan goed is is het klaarkomen niet belangrijkl
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 14:09
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
lienttje schreef:
hoezo zet je daar rolleyes achter
Oud 03-10-2002, 15:31
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
Het lukt de man dikweils niet de vrouw klaar te laten komen en dat terweil de man zelf wel aan z'n trekken komt.
Niet om vervelend te doen, maar daar heb ik dus geen last van. Waarom praat jij over alle mannen alsof het prutsers zijn? Heb je een comlexje ofzo?
Oud 03-10-2002, 15:49
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

Maar kijk, dat ben jou. Ik ben nog nooit met een jongen geweest die iets gelukt is
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 16:00
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Maar kijk, dat ben jou. Ik ben nog nooit met een jongen geweest die iets gelukt is
Er is tot nu toe ook maar 1x een meisje iets gelukt hoor.

*'I'he Prophet, van wie zn leraren op de basisschool al voorspelden dat hij een "lastige klant" zou worden*
Oud 03-10-2002, 16:02
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Er is tot nu toe ook maar 1x een meisje iets gelukt hoor.
serieus??
Oud 03-10-2002, 16:05
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
serieus??
Ja, heel serieus. Nou heb ik wel niet zoveel ervaring, maar toch ben ik maar 1x door een meisje klaargekomen.

*'I'he Prophet, een echte doe het zelver"
Oud 03-10-2002, 17:20
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
Mijn vriendin zegt dat het niet uitmaakt dat het niet is gelukt. Maar ik heb dan ziets van, ik ga net zolang door tot het gdvr**dm
wel lukt.
Nu weten we ook gelijk hoe het komt dat sommige vrouwen (moeten) faken!!!!!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 19:30
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

*'I'he Prophet, een echte doe het zelver"
hoe verzin je t?
Oud 03-10-2002, 19:56
kastdeur
kastdeur is offline
dank je wel voor je medelevende tip
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:21
Pletterprater
Pletterprater is offline
Hmmm, vond het wel mooi, als mijn vriendin kwam... ow, en ik liet mijn vriendin komen, zonder dat we sex hadden of dat ze het ooit had gehad ... de hele omgekeerde wereld lijkt het wel, als ik zo die berichtjes lees
Oud 03-10-2002, 21:25
silla02
silla02 is offline
uhmmm nou ik kwam ook bijna nooit klaar...maarja zo erg vond ik het nie...ik vond ut zowiezo wel lekker om zo intiem te zijn en dan hoef ik niet per se te komen..
En ja jammer dan...maar faken doe ik zeker nie!! Ik weet nie waarom, maar ik ga nie net doen alsof!! Vind ik maar lullig
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 21:07
Ellaha
Ellaha is offline
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
Hehe ik vraag et me ook af

Maar ik vind et onzin dat als je vriendin zegt dat het niet uitmaakt als et niet gelukt is, jij dan toch doorgaat!! Want misschien lukt et even niet, of heeeft ze al genoeg ervan genoten!?

En ehhm ik kan idd van sex genieten, zonder klaar te komen... (als et maar niet altijd is)
En net zoveel als de man jaaaaaaa! haha misschien zelfs meeeer, wie weet
Oud 07-10-2002, 15:14
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ik eerst ook niet! Je vraagt het je af hè? Maar gelukkig lukt het mijn vriend wel, anders zou ik er voor altijd nieuwsgierig naar blijven...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik eerst ook niet! Je vraagt het je af hè? Maar gelukkig lukt het mijn vriend wel, anders zou ik er voor altijd nieuwsgierig naar blijven...
Hmz, ik kan het zelf gelukkig
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 15:59
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Hmz, ik kan het zelf gelukkig
Ik ook, maar ik bedoel hoe het zou zijn als een vent het voor je doet.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten