Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2002, 13:02
nps
nps is offline
slechtste ervaringen ooit met drugs? (nou? )
Oud 17-09-2002, 13:20
Quiana
Quiana is offline
Ghehe
Heb een keer op een feestje nogal wat gedronken, en ben vervolgens met mn ex gaan blowen..
Gevolg: lag kotsend in hun woonkamer, begon te janken, te lachen, en te gillen tegelijkertijd..
(jaja, slechte indruk op ouders )
Kan niet zo goed tegen die mengeling
Oud 17-09-2002, 14:58
Locke
Locke is offline
Behalve misselijk en kotsen niks bijzonders eigenlijk ..
Oud 17-09-2002, 15:36
]{ing
]{ing is offline
Behalve een enkele keer out gaan of kotsen (enkel combinatie alcohol & thc) niets..
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 16:49
Verwijderd
Toen was zo dronken dat m'n moeder me op moest komen halen (niet trots op).
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 16:56
ook harrie
ook harrie is offline
een keer out gegaan
op een normale werkdag, hele dag gewerkt, savonds half uur op terras gezeten, 7 pilsjes gedronken op terras, naar huis gegaan, thuis 3 joints gerookt met een vriend in een uurtje tijd
toen moest ik naar de wc en toen ging ik out, paar seconden maar
en een paar keer gekotst, maar kotsen is wel lagge
Oud 17-09-2002, 18:43
Verwijderd
paranoia geworden van veel thc.

Gekotst van vieze sjag in joint,
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 19:20
Jules
Jules is offline
dit jaar Lowlands .. beetje veel geblowt in korte tijd, mn hart ging ineens supersnel kloppen, k begon te zweten, kwerd helemaal wit en koud, man, ik voelde me echt klote
Oud 18-09-2002, 09:57
Mafheid
Mafheid is offline
Hmzz, ooit ns in t ziekenhuis beland wegens alcohol vergiftiging.
Dat was lichamelijk de meest onfijne ervaring.

Op lowlands had ik laatst iets te veel gecombineert, alles flipte een beetje, dacht dat ik een hersenbloeding zou krijgen of zo, en werd paranoia. Maar na een uurtje was dat alweer over.

Laatst gewijzigd op 18-09-2002 om 10:01.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 20:57
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
heb vaak zat gehad dat ik helemaal weg kwijt was.
of dat ik op mysteryland stond en t idee had dat iedereen op m'n rug aan het tikken was
of 2 dagen ziek zijn na combinatie van xtc en tequila

maar slechtste ervaring was elektriciteit
heb ik een paar keer gehad na meerdere avonden achter elkaar pillen en andere drugs gebruikt te hebben. op t moment dat in slaap valt zijn je hersens zo verstoord dat je dan elektrische schokken in je kop voelt, echt een vreselijk gevoel. 1e keer was ik ook doodsbang
heb t daarna nog een paar keer gehad, met bizarre hallucinaties erbij. gewoon dromen (nachtmerrie) terwijl je wakker bent omdat je slaapfuncties zo verstoord zijn. ben toen ook nog een keer voor een paar seconden verlamd geweest.
nee leuk was t niet
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 21:17
Griller
Griller is offline
vergeetachtig worden door blowen..
Oud 19-09-2002, 10:20
whizzer
whizzer is offline
op een kampreunie knetterstoned naar je bed strompelen, sta je best wel voor lul kan ik je verzekeren........
Oud 19-09-2002, 10:36
miro
miro is offline
Ik gebruik zelf geen drugs maar ik heb een keer een vriend gehad die constant stoned was. Dat is mijn slechtste ervaring met drugs.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 10:40
Locke
Locke is offline
Citaat:
miro schreef:
Ik gebruik zelf geen drugs maar ik heb een keer een vriend gehad die constant stoned was. Dat is mijn slechtste ervaring met drugs.
Erg hoor
Oud 27-09-2002, 16:17
mood indigow
mood indigow is offline
dat ik geen reet merkte van die paddoos die ik had gegeten..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 16:29
Shutdown
Shutdown is offline
Dat ik paddo's nam en een badtrip kreeg...

ik vond het niet kick meer om te hallicuneren ... je bent dan in een soort wereld waar je niet uitkomt dat 5 uur duurt.... ik snapte nergens meer wat van... ik keek hele tijd naar de klok .. 20:30, tijdje later keek ik nog een keer ...20:30 ik werd helemaal gek van ''hoe kan dat .. brmzl" telkens als ik iets wou zeggen vergat ik waar ik het over had en brabbelde wat van 'laat maar zitte hmz...."

Een vriend zei wat tegen me , ik hoorde alles maar ik verstond nog maar amper nederlands , geloof het of niet maar dat was de extreemste trip ooit... toen we buiten liepen hoorde ik ook de hele tijd een soort toon ,( dat hoge geluid als je in zo'n lange bus zit ) die van hoog naar laag ging en weer omhoog ...

toen gingen we naar een snackbar (tip : wees zo weinig mogelijk met niet trippende mensen ) ik ging zitten en staarde 5 min naar de tafel, al die lijntjes bewogen door elkaar alsof er 100 wormen op krioelden!! ik bleef maar staren van "moet je dat kijke" wat ik in mezelf dacht...

vaagheid he ?

aanstaande zaterdag (morgen) weer paddo's dat wordt wel een goeie trip , we verblijven gewoon bij iemand thuis dat wordt wel lache

paddo's zijn bizarre dingen... neem ze alleen als je in een goeie stemming ben... als je nog geen ervaring heb en je wil het een keer gaan doen , doe niet te veel dingen tijdens het trippen...

DIT SCHRIJF IK NIET OM MENSEN AF TE SCHRIKKEN...

als je goed voorbereid ben kan het een hele leuke trip worden! en een vage! majah
Oud 30-09-2002, 17:58
apekop123
apekop123 is offline
Ik had een hele sterke trip van Salvia. Het was niet echt een bad trip maar omdat de trip zo sterk was (ik wist niet meer wie ik was en ik had ook niet meer door dat ik een mens was) leek het op een bad trip. Die keer was igg best wel kut. Ik heb ook een keer een echte Bad Trip gehad van blowen, toen ik nog helemaal niet ervaren was en iemand een pure joint (reefeer) had gedraaid van een 6 euro zakje (ik denk dak dat nu wel zonder problemen kan smoken )
Oud 30-09-2002, 18:25
Mindfields
Mindfields is offline
hmm

blowen ergens tegenover het gemeentehuis, naar de burgerking, vervolgens naar een vriend en daar de wasbak vol kotsen
Oud 30-09-2002, 18:47
poecilotheria
poecilotheria is offline
hmmm ja eigenlijk niet echt kloteervaringen mee gehad alleen wel es dat ik iets te veel blow en zuip op 1 avond gevolg: nekken als gekken maarja shit happens hehe
Oud 30-09-2002, 18:52
moison100
moison100 is offline
paranoia geworden, half out gegaan.m gekosts.. dat was alles d8 iik wel....
Oud 30-09-2002, 21:42
Shao
Shao is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef:
slechtste ervaringen ooit met drugs? (nou? )
geen tot nu toe
Oud 02-10-2002, 13:28
C r Y p S
C r Y p S is offline
Heeeeeeeeeeeeee hersenloze mossel! Dat ik jou nog eens HIER tegen zou komen, dat had ik nou ook weer niet gedacht. Ik ben nogal anoniem hierzo, maar als je ff goed nadenkt... Dat jongetje wat heel lang geleden bij jou op bezoek was in Cappelle a/d Ijssel & steeds van die brieven stuurde enzo & die nu lekker naar zuid-amerika gaat zeilen

Maar nu ff on-topic.... Heb alleen met alcohol een kutervaring gehad waarbij ik de badkamertegeltjes alle kanten op zag draaien terwijl ik met m'n hoofd boven de wc druk bezig was bewusteloos te raken...

Dus geef mij maar een lekkere pijp met wiet
Oud 02-10-2002, 16:29
PiNoW
PiNoW is offline
uhm.. behalve me ontzettend moe en kut voelen en kotsen van teveel thc en alcohol niks..
paddo's waren ontzettend gaaf, we zaten met een heleboel mensen int stadspark en iedereen droeg allemaal fel gekleurde kleren dat was zo mooi. ik had echt het gevoel alsof dat 'Mijn wereld' was..
echt slechte ervaringen met drugs heb ik nooit gehad, khoop ook niet dat ik die zal hebben..
Oud 02-10-2002, 17:51
MasterPITO
MasterPITO is offline
Slechtste ervaringen van mij zijn een combinatie van roken drinken en blowen, dan raak ik meestal zeker wel aan de kots. En dat een vriend van mij die paddo's had gedaan dacht dat ie kon schaatsen op zo'n meertje bij ons terwijl t zomer was. Die was dus helemaal gek
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 18:12
Günther
Günther is offline
lopen kotsen 1 x van wiet op nuchtere maag, en 1x van een te sterk gemengde hasj-trip owjah dat van die supersnelle hartkloppingen had ik op lowlands ook maar dat kwam omdat ik f*ckin` veel ephedra had geslikt in combinatie met space-e`s (<--trip pillen) maar dat was niet negetief maar positief ik voond het echt wel gaaf dik energiek om 05:00 terwijl iedereen net ging slapen
Oud 02-10-2002, 20:12
punxnotdead
punxnotdead is offline
nog geen slechte ervaringen gehad maja ik ben ook niet egt zown junk ofzo, ik blow alleen en ook niet egt vaak, trouens ook nog nooit gekotst van drank ofzo
Reageren

Regels voor berichten