Dat ik paddo's nam en een badtrip kreeg...
ik vond het niet kick meer om te hallicuneren ... je bent dan in een soort wereld waar je niet uitkomt dat 5 uur duurt.... ik snapte nergens meer wat van... ik keek hele tijd naar de klok .. 20:30, tijdje later keek ik nog een keer ...20:30 ik werd helemaal gek van ''hoe kan dat .. brmzl" telkens als ik iets wou zeggen vergat ik waar ik het over had en brabbelde wat van 'laat maar zitte hmz...."
Een vriend zei wat tegen me , ik hoorde alles maar ik verstond nog maar amper nederlands

, geloof het of niet maar dat was de extreemste trip ooit... toen we buiten liepen hoorde ik ook de hele tijd een soort toon ,( dat hoge geluid als je in zo'n lange bus zit ) die van hoog naar laag ging en weer omhoog ...
toen gingen we naar een snackbar (tip : wees zo weinig mogelijk met niet trippende mensen ) ik ging zitten en staarde 5 min naar de tafel, al die lijntjes bewogen door elkaar alsof er 100 wormen op krioelden!! ik bleef maar staren van "moet je dat kijke" wat ik in mezelf dacht...
vaagheid he ?
aanstaande zaterdag (morgen) weer paddo's

dat wordt wel een goeie trip , we verblijven gewoon bij iemand thuis dat wordt wel lache
paddo's zijn bizarre dingen... neem ze alleen als je in een goeie stemming ben... als je nog geen ervaring heb en je wil het een keer gaan doen , doe niet te veel dingen tijdens het trippen...
DIT SCHRIJF IK NIET OM MENSEN AF TE SCHRIKKEN...
als je goed voorbereid ben kan het een hele leuke trip worden! en een vage!

majah