Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Waarom doe je drugs.... Vanwege de geestverruimende werking daarvan.
Ik bedoel dat lijkt me toch wel het meest logische antwoord. En dan heb je nog de antwoorden die je zelf hebt gegeven.
|
Verwijderd
|
Word er leuk mellow van (blowen) en het is toch ergens ook wel lekker. Vaak ook uit gewoonte (hm, ik blow pas een paar maanden en nu al over gewoonte spreken? :/) of uit verveling.
Als ik bij iemand zit is het vaak zo van 'Hee, ik heb nog wiet. Joint?' Er zijn gewoon geen redenen om het dan niet te doen, voor mij ![]() |
![]() |
|
Blowen doe ik nie, niet interessant (volgens mij)
Wel slik ik af en toe een pilletje. Vaak op feesten (zoals Shockers) want dan is het gewoon vet relaxed, het voelt gewoon zoooooo goed. Wel altijd zorgen dat je van tevoren met jezelf afspreekt hoeveel pillen op 1 avond en dan ook precies die hoeveelheid meenemen anders neem je teveel. Iig gaat het dus om het ontzettend relaxte gevoel wat op geen andere manier te vinden is, zolang het maar met mate is. Alcohol drink ik omdat ik het gewoon lekker vind smaken. Als je de alcohol in een drnakje proeft vind ik dat lekker (vooral bij wijn). Kweenie, smaakt gewoon lekker.
|
Ik zuip om of angeschoten te worden of om ZW@@R aangeschoten te worden, en omdat ik sommige mixjes errug lekker vind.
Ik blow omdat ik daar af en toe behoefte aan het. (grootste lol en vreetkick met mn beste vriendin) Ik slik omdat het zwaar relaxed is en heelrlijk spacen is. (denk aan een pilletje op een feest als sensation= helemaal flippppuhhh) En sos hoeft van mij niet ik heb het nog nooit gebruikt en het staat ook niet op de planning. De rest zie ik wel of ik het ga doen of niet. MDNA wil ik zekers een keer proberen. Tenslotte gebruik ik niet om stoer te doen, dat vind ik zielig. Er is me wel eens een paar keer sos aan geboden maar dat wou ik niet, vinnik niet nodig. Over het algemeen voel je je maar een half uur super tof en het is heel duur, en in verhouding kan je dan, als je perse iets gebruiken wilt, beter een pilletje slikken= langer lol en goedkoper. |
![]() |
|
![]() |
De hele sfeer eromheen is gewoon gezellig, met een hele groep jointje roken, of flink wat drinken, en dan met zn allen wat gaan doen, of gewoon lekker lui blijven zitten, is gewoon fijn zo'n wij-hebben-het-gezellig-met-elkaar-gevoel
![]() ![]() ![]()
|
tis gewoon een heel leuk gevoel (blowe, he). De gezelligheid als je met je vrienden smoort. vette lachkick en dan met zn allen naar de hotdogkraam. je kunt r ook leuke spelletjes mee verzinne (indiaantje, roulette, ...), heel plezant.
en eigelijk ook om de kick tov mn ouders (weten het maar zijn er niet zo content mee). btw: met of zonder joint, as ge u maar kunt amuseren, he Xellent |
![]() |
|
ik gebruik drugs als aanvulling op een leuke dag/avond/feest/etc.
(kan ook prima zonder; drugs zijn een aanvulling, niet het doel opzich.)
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik blow voor het effect ... En het is zeker niet om stoer te doen ik vind de smaak gewoonweg zalig ![]()
|
begonnen uit nieuwsgierigheid
als ik bezopen ben heb ik altijd weer behoefte aan pillen enzo maar neem dan toch bijna nooit meer. neem in principe om me gewoon super relaxt en vaag te voelen en rare dingen te zien. heb er in ieder geval heel veel mooie herinneringen aan overgehouden en das toch 1 van mijn levensdoelen ![]() toch heerlijk om je beste vrienden zaterdagavond te zien denken dat ze op hun werk zitten, telefonerend met een glas of dat ze een hond door een discotheek zien lopen om maar wat simpele voorbeelden te noemen uit de oneindige berg mooie dingen ![]() |
![]() |
|
![]() |
hoe ik me nu voel
daarom usen we drugs we willen verder dan normale dingen, het is spannend eva at ook van de verboden vrucht heh dus toen al deden we dingen die niet mochten.. omdat we makkelijk beinvloedbaar zijn misschien, gevoelige voor dit soort dingen.. ons echte zwakke punt misschien met seks erbij dan psiez |
![]() |
|
![]() |
ik gebruik om te experimenteren met dingen... ben nogal nieuwsgierig naar drugs zoals veel jonge mensen...
echt niet om m'n problemen te verwerken, ik zal nooit naar drugs grijpen als ik me kut voel , heb 1 keer een joint op gestoken omdat ik nogal zat te stresse mar dat doe ik nou niet meer niet nodig... drugs is lache drugs is werelden ondekken als je maar niet te ver gaat je kan mij rekenen tot de 'verstandige gebruikers'
|
kweet niet, ik blow omdat ik het gewoon gaaf vind, gezellig en de sfeer enzo...hoewel het 2 jaar geleden toen ik net begon veel leuker was als nu.
ik stop er mee dnek ik. voor een tijdje dan. ![]() paddo's heb ik gedaan om het uit te proberen, en het was heel gaaf dus ga ik het wel nog een keer doen. ik wil van alles nog wel een keer uitproberen, geen hero of coke trouwens, dat lijkt me echt zwaar kut.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |