Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2002, 22:55
iMaViRuSJuH
iMaViRuSJuH is offline
Ffff ik zie ut even echt niej meer zitten
twee jaar geleden, toen ik in de tweedes zat ben ik na kerstmis veranderd van school, want ik kwam bijna depressief in mun klas en zow dus ging ik naar ut college... Daar hadden we een super klas en zow echt cool! Maar ik wou eigenlijk ipv naar het college te gaan op internaat, maar da mocht dan niej want jah de overgang ging te groot zijn, maar ik was eigenlijk wel ingeschreven in dat internaat voor ev. het derde jaar... Nu was ik niej van plan van na het tweede nog es te veranderen van school maar mun moeder zei dat het misschien beter was dat ik op internaat zat (punten, ruzies met mun ouders en zow) dusjah ik wéér veranderen van school... Ut viel eigenlijk allemaal wel goed meej, had toch niet zoveel vriend(inn)en in ut college dusjah... Nu in de voorbije vakantie ging ik regelmatig tennissen met un vriendin, 't was super... Intussen zijn we beste vriendinnen en zow maar zij zit in ut college... En aangezien het op internaat al heel wat minder meevalt (niej echt toffe klas, bijna geen vrijheid meer,...) wilde ik dus eigenlijk wel graag terug naar ut college, en dat mag ik volgend jaar ook, als ik goeie punten heb. Maar nu hoor ik via 'n vriend van me, wiens emailadres ik had gegeven aan een 'vriendin' (Ciska) van me, dat Ciska hem vroeg of ie me wel graag had, want dat niet veel mensen mij graag hebben en dat ik hier in roeselare bijna geen vriendinnen heb en zow... Was ik wel erg van geschrokken, dacht dat Ciska mij ook graag had, nou zie je maar hoe achterbaks sommige mensen kunnen zijn... Heel de week dus nogal 'depressief' rondgelopen... Vanavond vraagt opeens iemand uit het college of het waar is dat ik er weggepest ben... Hij had dat gehoord... Blijkbaar vindt iedereen me daar maar zo'n dom achterlijk lelijk mens, terwijl ik da nie eens doorhad Kan ik nou niemand meer vertrouwen??? Op internaat voel ik wel dat ik 'echte' vriendinnen heb, ze nemen het altijd op voor me en zow nuja dat dat ik van Ciska ook en jah van sommige mensen uit het college ook... Ffff weet ut echt niej meer wat doe ik mis dat mensen mij zo hatelijk vinden??? Dit verhaal is misschien wel wat onduidelijk ik weet het maar ik moest het ff kwijt
Oud 22-09-2002, 19:19
lady_x
lady_x is offline
Je moet niet zo slecht over jezelf denken, je boort daardoor jezelf de grond in..
Oud 22-09-2002, 19:56
SuuS
SuuS is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Je moet niet zo slecht over jezelf denken, je boort daardoor jezelf de grond in..
Oud 25-09-2002, 14:09
Verwijderd
bedenk positieve dingen over jezelf zoveel mogelijk met een vriendin ofzo en ga niet alleen over je negatieve punten nadenken die heeft iedereen!! en dat sommige mensen verkeerde roddels over je verspreiden daar moet je je gewoon niks van aantrekken!! joe go gurl!!!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 14:44
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
iMaViRuSJuH schreef:
i'm not deaf, i'm just ignoring you
Misschien is dit wel het probleem.

Onderzoek eens waarom ze een hekel aan je hebben. Misschien ben je daadwerkelijk wel zo irritant voor ze dat ze niets met jou te maken willen hebben. Dit kan natuurlijk zo zijn zonder dat je dit door hebt.
Oud 27-09-2002, 17:29
iMaViRuSJuH
iMaViRuSJuH is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Misschien is dit wel het probleem.

Onderzoek eens waarom ze een hekel aan je hebben. Misschien ben je daadwerkelijk wel zo irritant voor ze dat ze niets met jou te maken willen hebben. Dit kan natuurlijk zo zijn zonder dat je dit door hebt.
'i'm not deaf, i'm just ignoring you' is gewoon van een liedje
en jah misschien ben ik wel irritant maar ik heb echt wel vriendinnen hoor, die mij altijd zouden verdedigen (dat heb ik deze week nog maar eens gemerkt)! En ik denk niet dat ze zoveel voor me zouden doen moest ik irritant zijn... En dat ze een hekel aan me hebben, jah, hun probleem hoewel het niej echt leuk is om aan te horen maar jah... 't zijn gewoon kleinzielige mensen ze doen maar ben er nu toch al een beetje over, heb erover gepraat met mijn 'echte' vriendinnen, duzjah... voor de rest, thx voor jullie reacties!!
xxx
Oud 28-09-2002, 10:40
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
iMaViRuSJuH schreef:
en jah misschien ben ik wel irritant maar ik heb echt wel vriendinnen hoor, die mij altijd zouden verdedigen (dat heb ik deze week nog maar eens gemerkt)! En ik denk niet dat ze zoveel voor me zouden doen moest ik irritant zijn...
Dat een paar mensen jou aardig vinden, betekent niet dat anderen jou ook aardig vinden hoor!
Kijk naar Bin Laden, die wordt ook door een aantal mensen gerespecteerd, terwijl de rest van de wereld over hem heenkotst. Nu wil ik jou niet vergelijken met Bin Laden, maar de strekking is je zo wellicht duidelijk.
Citaat:
En dat ze een hekel aan me hebben, jah, hun probleem
Ik geloof dat JIJ ermee zit. Anders had je dit topic niet geopend, bijvoorbeeld. Het is dus JOUW probleem.
Citaat:
hoewel het niej echt leuk is om aan te horen maar jah... 't zijn gewoon kleinzielige mensen ze doen maar
Erg verstandig, om problemen uit de weg te gaan in plaats van ze op te lossen. Dan voorkom je dat soort problemen ook gelijk in de toekomst en bij nieuwe mensen die je leert kennen.
Oud 28-09-2002, 17:41
iMaViRuSJuH
iMaViRuSJuH is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Dat een paar mensen jou aardig vinden, betekent niet dat anderen jou ook aardig vinden hoor!
Kijk naar Bin Laden, die wordt ook door een aantal mensen gerespecteerd, terwijl de rest van de wereld over hem heenkotst. Nu wil ik jou niet vergelijken met Bin Laden, maar de strekking is je zo wellicht duidelijk.

Ik geloof dat JIJ ermee zit. Anders had je dit topic niet geopend, bijvoorbeeld. Het is dus JOUW probleem.

Erg verstandig, om problemen uit de weg te gaan in plaats van ze op te lossen. Dan voorkom je dat soort problemen ook gelijk in de toekomst en bij nieuwe mensen die je leert kennen.
jahh hoe moet ik ut dan oplossen? Beetjuh gaan zeggen dat ik ze allemaal zoooo graag zie?? yeah right, no way howsay en jah IK zAt ermee, nu kunnen ze het voor mijn part allemaal aftrappen... En niet iederéén moet mij aardig vinden, ook niet iedereen vindt jou aardig en zolang de mensen die ik aardig vind, mij ook aardig vinden heb ik geen problemen (niet meer toch) en euh wrm zo'n vergelijking (bin laden) ik snapte um zonder die vgl ook wel hoor
Oud 28-09-2002, 17:49
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
iMaViRuSJuH schreef:
jahh hoe moet ik ut dan oplossen? Beetjuh gaan zeggen dat ik ze allemaal zoooo graag zie??
Door na te gaan waarom ze je niet aardig vinden, en hoe je die mening kunt beïnvloeden. Als ze je bijvoorbeeld niet aardig vinden omdat je paarse schoenen hebt (ik noem maar wat geks), zou je kunnen overwegen om geen paarse schoenen aan te trekken. Als zij jou daardoor aardiger vinden, en jij jouw doelen bij hun kan verwezenlijken, is het (denk ik) iets dat de moeite waard is.
Citaat:
En niet iederéén moet mij aardig vinden, ook niet iedereen vindt jou aardig
Het verschil is dat ik er niet om geef.
Oud 28-09-2002, 18:18
tacidvs
tacidvs is offline
"zachte heelmeesters..."
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 18:25
iMaViRuSJuH
iMaViRuSJuH is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Door na te gaan waarom ze je niet aardig vinden, en hoe je die mening kunt beïnvloeden. Als ze je bijvoorbeeld niet aardig vinden omdat je paarse schoenen hebt (ik noem maar wat geks), zou je kunnen overwegen om geen paarse schoenen aan te trekken. Als zij jou daardoor aardiger vinden, en jij jouw doelen bij hun kan verwezenlijken, is het (denk ik) iets dat de moeite waard is.

Het verschil is dat ik er niet om geef.
Mjah maar ik wil er nou niet precies beste vrienden mee worden, en ik heb geen zin om 'geen paarse schoenen' meer te dragen speciaal voor hen, het zijn nooit men beste vrienden geweest, en ze zullen het nooit worden... En als iemand me aardig vindt, heb ik liever dat dat is door men innerlijk, en niet voor men uiterlijk...
En mjah, ik was gewoon beetjuh deprie, hoe zou je zelf zijn, moest je allemaal roddels over je horen...? Nu geef ik er ook niet meer om!
Oud 28-09-2002, 20:17
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
iMaViRuSJuH schreef:
Mjah maar ik wil er nou niet precies beste vrienden mee worden, en ik heb geen zin om 'geen paarse schoenen' meer te dragen speciaal voor hen, het zijn nooit men beste vrienden geweest, en ze zullen het nooit worden... En als iemand me aardig vindt, heb ik liever dat dat is door men innerlijk, en niet voor men uiterlijk...
Doe wat je wilt, en betaal de prijs ervoor. Maar zeur er dan ook niet over.
Oud 28-09-2002, 20:34
iMaViRuSJuH
iMaViRuSJuH is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Doe wat je wilt, en betaal de prijs ervoor. Maar zeur er dan ook niet over.
gij zit ier van uwen tetter te maken éééé!!!
Oud 28-09-2002, 20:57
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
iMaViRuSJuH schreef:
gij zit ier van uwen tetter te maken éééé!!!
Wie heeft dit topic geopend?
Oud 28-09-2002, 22:05
iMaViRuSJuH
iMaViRuSJuH is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Wie heeft dit topic geopend?
dat wil toch nix zeggen
Reageren

Regels voor berichten