Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en jah misschien ben ik wel irritant maar ik heb echt wel vriendinnen hoor, die mij altijd zouden verdedigen (dat heb ik deze week nog maar eens gemerkt)! En ik denk niet dat ze zoveel voor me zouden doen moest ik irritant zijn... En dat ze een hekel aan me hebben, jah, hun probleem ![]() ![]() ![]() xxx
||||
Citaat:
Kijk naar Bin Laden, die wordt ook door een aantal mensen gerespecteerd, terwijl de rest van de wereld over hem heenkotst. Nu wil ik jou niet vergelijken met Bin Laden, maar de strekking is je zo wellicht duidelijk. Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
En mjah, ik was gewoon beetjuh deprie, hoe zou je zelf zijn, moest je allemaal roddels over je horen...? Nu geef ik er ook niet meer om!
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Materialisme. P.:NTIL | 500 | 19-05-2008 15:48 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #28 Saarah | 500 | 31-01-2007 16:45 | |
Games |
Het "slacht uw frustraties van u af" Diablo 2 LOD topic deel 4 ofzo Wuotan | 500 | 02-04-2005 21:51 | |
Muziek |
Tekstbattle spire | 259 | 01-02-2004 11:40 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 |