Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik denk dat C&M op elke school weer anders is, bij mij moet je 2 vakken kiezen uit frans2, duits2 en spaans. En je moet kiezen tussen ak en tekenen. En vanaf dit jaar moet je geloof ik ook ckv2 of 3 kiezen, maar ik weet niet precies hoe dat zit. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op sommige scholen hebben ze na de derde stromen, Maatschappij en Natuur. (Soms worden ze ook alfa en bèta genoemd hoor.)
Je moet aan het einde van de derde een van de strome kiezen, wanneer je kiest voor Maatschappij wil je dus de maatschappelijke kant op: economie of cultuur. Met Natuur kan je de natuurlijke kant op: techniek of gezondheid. Op andere scholen moet je aan het einde van de derde meteen een profiel kiezen. Er zijn vier profielen, onderverdeeld in twee stromen: Cultuur & Maatschappij Economie & Maatschappij - dit vormt de maatschappij stroom - Natuur & Techniek Natuur & Gezondheid - dit vormt de natuur-stroom - Welke vakken er precies per profiel zitten, moet je even vragen op school, dat verschilt namelijk wel eens. Er zijn ook wel een paar site over, geloof ik, ik zal eens voor je zoeken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Bij ons is het zo dat je je profiel kiest, daarnaast 2 extra vakken, en soms heb je nog uren over, die je kan opvullen met modules
||
![]() |
Citaat:
Bij C&M niet. Als je bij mij op school op het gymnasium zit kan je trouwens ook een klassieke taal in een C&M profiel kiezen, ff vergeten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Keuze uit: alle profielvakken (idv dat je geen economie2 mag doen zonder economie1), M&O, Klassieke taal en informatica. Daarnaast zijn: Frans 1 Duits 1 ANW LO Maatschappijleer Filosofie Nederlands Engels verplicht |
![]() |
|
wordt daar bij jullie geen uitleg over gegeven dan??
Bij ons zijn de decanen zoooo vaak in de klas geweest en hebben het keer op keer weer uitgelegd.. Je werd iig voldoende voorbereid en begeleid bij het maken van een keuze. Je kreeg hele boekjes die je door moest werken en uiteindelijk moet je dan tot de juiste keuze komen ![]() Hoe het zit met de profielen is denk ik nu wel voldoende uitgelegd ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
ik wil na 5havo naar vwo maar met een ander profiel? niekwever | 7 | 29-05-2016 11:50 | |
Algemene schoolzaken |
Verkeerd profiel? koekoekjex | 1 | 27-12-2015 18:49 | |
Algemene schoolzaken |
CM profiel, wat kun je er precies mee? Viickie | 31 | 27-01-2011 18:41 | |
Studeren |
Profiel kiezen Emma2812 | 16 | 21-01-2009 08:20 | |
Algemene schoolzaken |
Deelcertificaten N&G profiel halen Verwijderd | 13 | 14-07-2006 16:26 | |
Software & Hardware |
[windows] Zwervende <-> lokale profielen Tofke_H | 2 | 29-07-2003 08:53 |