Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Faery spreekt uit eigen ervaring. |
![]() |
||
Citaat:
Behold of cliche.
||
Citaat:
*kijkt met groooooooote ogen naar freakjuh* *mond valt langzaam open* *valt op d'r knieën* *barst keihard in lachen uit* ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Jup, dat is hartstikke zinnig! ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
(als die het nog doet) nu heb je er wel van gehoord ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
*ziet linkin park t shirt* *ziet 8 kettingen aan wijde broek* *ziet traantjes en andere niet-indentificeerbare tekeningen op hoofd* *ziet tas met punk is not dead en systemofadown* *buigt*... mijn meesteres... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
dit is eigenlijk een paradox-topic
want als iemand zegt dat ie een alt ois dan is ie geen alto want een alto vind zichzelf geen alternatieveling maar hooguit anders gekleed dan het 'standaard'
Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 21:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als het zo is dat alto's zeggen dat ze geen alto's zijn, hoe zit het dan met de mensen die geen alto zijn? Want als zouden zeggen dat ze geen alto's waren dan waren ze het wel en als ze zouden zeggen dat ze het wel waren, dan waren ze het ook. Cirkelredenering, iemand? |
![]() |
||
Citaat:
het is zo dat altos niet zeggen dat ze altos zijn dus als ze zeggen dat het altos zijn dan zijn het geen of neppe altos maar als ze zeggen dat ze geen altos zijn dan hoeven ze niet perse gelijk wel altos te zijn want het kunnen ook kakkers of urban zijn. dat ze wel altos zijn als ze zeggen dat ze geen altos zijn is maar een mogelijkheid. maar bij die mogelijkheid is het wel een cirkelredeniring
||
Citaat:
![]() .. OMG.. ik ben het eens met gmeneer.. ![]() ![]() ow w8 ![]() hetejongenjeleeftijd.. echt serieus dit wat ik nu ga zeggen is geen grapje, ben jij van plan jezelf voort te planten ?
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
'Extreme' kleding.. Verwijderd | 182 | 02-06-2004 21:13 | |
Lifestyle |
Hmmz... alto`s.. Verwijderd | 464 | 09-05-2004 17:20 | |
Psychologie |
Ik Durf Mezelf Niet Meer Te Zijn... [DFU]DutchGirllie | 27 | 11-08-2002 10:02 | |
Lifestyle |
hoezo 'ben' je zo? charly not | 78 | 01-08-2002 12:42 | |
Lifestyle |
Alto's: zijn er echt zo veel als dit forum je doet denken?? Ik ben de Walrus! | 76 | 19-05-2002 16:19 | |
Lifestyle |
tjah, hopelijk een discussie waard vals licht | 5 | 09-04-2002 11:51 |