Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2005, 15:44
LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
Ik heb nu al een heel tijdje een vaste vriend, en alles gaat heel goed tussen ons. De seks is ook heel goed vind ik maar ik wil wel eens meer variatie, we zijn beiden elkaar eerste. Nu doen we alleen nog maar ik boven, hij boven,... Ik weet dat er nog heeel veel verschillende verstaan, zoals doggy en schildpadje enzo. En ik zou die graag eens uitproberen, en mn vriend volgens mij ook. Alleen weet'k niet goed hoe we er aan moeten beginnen. Niet zo zeer van de posities enzo maar ik vind er over praten voor de daad zo onromantisch, dan is het zo van nu ga jij zo sta, dan ik zo en... Kwil het spontaan houden zeg maar . Maar zomaar opeens op mn handen en knieen ga zitte gaat ook niet echt vind ik bv...Dus hoe pak ik het het beste aan dan?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 15:52
Guinevere
Guinevere is offline
Je hoeft er niet perse onder het avondeten over te praten hoor! Tijdens het voorspel werkt het juist opgeilend als je iets zegt/fluistert als "Wil je me een keer op deze manier nemen?" "Het lijkt me geil als..." "Mag ik je...?" Zoiets.

Of evalueren tijdens het naspel <3
Oud 20-01-2005, 15:53
sgaapje
sgaapje is offline
Terwijl jullie bezig bent met zo'n standaard standje een beetje ondeugend vragen of jullie niet eens wat anders zouden proberen, en dan op handen en knieen gaan zitten.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 16:27
Fade of Light
Fade of Light is offline
Om vervolgens heel tactloos en onromantisch te zeggen "NIET IN ME KONT BOREN HE!"

:+
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 16:40
Verwijderd
Nog altijd beter dan tijdens het eten
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 17:00
Sade
Sade is offline
Citaat:
Guinevere schreef op 20-01-2005 @ 16:52 :
evalueren tijdens het naspel <3
Dat is denk ik de beste tip. Dus gewoon, als je een keer seks hebt gehad, erover beginnen dat je best eens iets meer uit zou willen proberen. Daar stemt hij vast wel mee in.
Vervolgens ga je dat uitproberen als jullie daarna weer seks hebben. Wisselen van standje gaat vrij automatisch, je geeft gewoon aan wat je wil doen. Ook kun je er aan denken om eens ergens anders seks te hebben dan in bed, dat dwingt vaak automatisch al een ander standje af
Oud 20-01-2005, 17:24
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Guinevere schreef op 20-01-2005 @ 16:52 :
Je hoeft er niet perse onder het avondeten over te praten hoor! Tijdens het voorspel werkt het juist opgeilend als je iets zegt/fluistert als "Wil je me een keer op deze manier nemen?" "Het lijkt me geil als..." "Mag ik je...?" Zoiets.

Of evalueren tijdens het naspel <3
Oud 20-01-2005, 17:30
Verwijderd
Citaat:
LA BLADIRA schreef op 20-01-2005 @ 16:44 :
Niet zo zeer van de posities enzo maar ik vind er over praten voor de daad zo onromantisch, dan is het zo van nu ga jij zo sta, dan ik zo en... Kwil het spontaan houden zeg maar .
Beste optie is toch echt om erover te praten, en hem duidelijk te maken wat jij wil en of hij daar voor open staat. Een goed moment zou idd tijdens het naspel zijn. Ik bedoel, als jullie het eenmaal van elkaar weten dmv praten, gaat het de volgende keren spontaan
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 19:06
Verwijderd
Na de seks zeggen 'Hee, zullen we de volgende keer eens...?' En dan de volgende keer er gewoon mee beginnen, zelf alvast goed gaan zitten.
Je kunt ook hem in de juiste houding duwen hand vastpakken en op de goede plek leggen, knie vastpakken om z'n been te buigen, enzovoort.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 19:54
Envy
Envy is offline
Gewoon tijdens de sex zeggen: 'Zullen we eens ... proberen?'
Oud 21-01-2005, 11:46
waves
waves is offline
schat het lijkt me lekker als...

of er een andere keer over praten idd
Oud 21-01-2005, 12:49
Artus
Artus is offline
Citaat:
Envy schreef op 20-01-2005 @ 20:54 :
Gewoon tijdens de sex zeggen: 'Zullen we eens ... proberen?'
Oud 21-01-2005, 12:51
Mo6
Mo6 is offline
het is helemaal niet verkeerd om erover te praten hoor, zolang je het maar op de juiste manier brengt, zoals Guinevere ook al beschreef. Ik zeg meestal tijdens de seks ook gewoon wat ik wil, maar breng het dan altijd op een mooie manier. eerst ff een lekkere kreun en vervolgens met een halfhijgende stem van geilheid gewoon zeggen wat je kwijt wilt... werkt gegarandeerd!
Oud 21-01-2005, 13:02
Verwijderd
ga op je buik liggen vuile slet en laat je achterlangs geneukt worden/
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 16:31
Verwijderd
Citaat:
sgaapje schreef op 20-01-2005 @ 16:53 :
Terwijl jullie bezig bent met zo'n standaard standje een beetje ondeugend vragen of jullie niet eens wat anders zouden proberen, en dan op handen en knieen gaan zitten.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten