Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vraag me af wat er gezegd zou worden als die man idd op een badkamertje terecht was gekomen. Dan zou men het hebben over de slechte behandeling die hij wel niet kreeg.
Wel heel triest uiteraard, maar ik vind het weldegelijk een fout van de overheid. Die artsen kunnen niet meer doen als ze al doen. Zit het ziekenhuis vol, dan moet de man naar een ander ziekenhuis, maar extra mensen op plaatsen zetten die helemaal niet bedoeld zijn voor zieken, dat is ook geen oplossing!!! Maar uiteraard is dit heel triest voor zowel die man, de nabestaanden EN de internist. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, dat is dus het beleid van het kabinet: als we maar genoeg mensen laten doodgaan, lost het probleem van de wachtlijsten zich vanzelf op. ![]() Het is nu eenmaal buitengewoon naief om te denken de problemen met de wachtlijsten zich vanzelf oplossen door er geen geld meer aan te spenderen. Ik wil niet zeggen dat eindeloos geld erin pompen wel automatisch effect heeft, maar hier schiet al helemaal geen hond iets mee op.
||
Citaat:
Je moet als arts ergens een grent trekken anders blijf je bezig, artsen werken in vergelijking al heel veel. Ik denk dus ook dat het de schuld van de overheid is, als je er een keer aan zoiets begint kun je het als arts niet maken om het de volgende keer en de keer daarop en de keer daarop niet te doen.
|
![]() |
|
|