![]() |
|
![]() |
ik heb nu een vbulletin boars.. net als s.com...
Maar ik weet niet hoe je categorien maakt ![]() http://worldofice.amok.dk/upload/index.php? dit is um..... Weet iemand hoe je categorien maakt? want t lukt niet echt.... En hoe kan ik hem nederlands krijgen? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
bij sommige board is het trouwens verschillend maar probeer het uit te zoeken ![]() p.s. ik weet niet of je een goeie topic maakt ![]() |
![]() |
|
![]() |
Op http://www.vbulletin.org kun je een boel templates downloaden, maar vBulletin heeft ook een aantal woorden enzo hard-coded, dus een perfecte vertaling zal wel niet lukken. Maar misschien is dat inmiddels alweer beter.
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom mensen voor vB kiezen terwijl er zoveel gratis alternatieven zijn, zoals phpbb en invisionboard... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Er zijn niet echt uitgebreide tests die weergeven welk forum beter is dan de welke en wat precies de voordelen zijn. Tenminste, ik heb er nog nooit 1 gezien. Want wat zijn de mogelijkheden? vBulletin (schijnt traag te zijn met veel users) UBB (heeft geen database!) React (duur..) Jottum (snel maar niet af) PHPBB (nog in volle ontwikkeling; wel gratis) OpenBB (same; wel gratis) Uiteraard is datgeen dat tussen haakjes staat subjectief en niet echt goed getest door mij maar hoe kun jij dan concluderen dat vBulletin beter is dan een gratis forum?
|
![]() |
OIpzich vindt ik phpbb nòg de beste....
Veel hacks/templates, en snel, makkelijk te gebruiken zie www.iceplan et.nl.nu |
![]() |
|
![]() |
keej.. vindt vbulletin al weer erg goed
![]() maar de templates hoef ik niet meer..... Heb alleen nog een nederlandse vertaling nodig.. Heb heel google alles afgezocht.. ken niks vinden.. Iemand een suggestie? Of weet een forum baas het? want dit is ook een vbulletin forum Laatst gewijzigd op 01-10-2002 om 20:39. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
(persoonlijk heb ik liever een meer uitgebreide en/of een van betaalde fora)
||
![]() |
Citaat:
<ontopic> Als je een vB license hebt, waarom draai je dan vB 2.2.6 en niet de nieuwste versie 2.2.8 ![]() </ontopic> Laatst gewijzigd op 02-10-2002 om 14:08. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
ben er weer.....
Moet nu alles over vbulletin in dit topic poste ![]() Maarja.. Willen jullie de kleuren/snelheid/gebruiksgemak testen? www.scholierenonline.nl.nu Vindt ik wel belangrijk voor me forum |
![]() |
||
Citaat:
maar die paars en geel/oranje past echt niet vind ik ( moetje ff veranderen ) ![]() Laatst gewijzigd op 02-10-2002 om 18:55. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[spel]Wie is de mol? Verwijderd | 122 | 30-01-2009 13:07 | |
Beleidszaken |
rss-feeder voor elk subforum freyk | 65 | 28-11-2005 17:49 | |
Software & Hardware |
[Software] Forums: Invision vs vBulletin BarbapapaX | 10 | 26-06-2005 18:33 | |