Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2002, 13:01
Ilona1
Ilona1 is offline
Waarom doet het als ik naar bed wil gaan met iemand het nou zo onwijs pijn en lukt het niet? Ik ontspan me echt!! En verder gaat alles prima, voel me op mijn gemak, ben er aan toe.. Ben al naar de dokter geweest, die zag niets raars, maar volgens mij is mijn maagdenvlies te stug, als ik druk erop doet het al pijn, iemand hier ervaring mee?
xxx
Oud 17-01-2002, 13:17
eztah
eztah is offline
ik hep het ook gehad, dat je echt ligt te creperen.. niet leuk nee..
misschien kan het eraan liggen dat je niet nat genoeg bent ofzo? want ook al is je maagdenvlies niet 'gescheurd', het moet gewoon passen..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 13:41
@pie
@pie is offline
Citaat:
Ilona1 schreef:
Waarom doet het als ik naar bed wil gaan met iemand het nou zo onwijs pijn en lukt het niet? Ik ontspan me echt!! En verder gaat alles prima, voel me op mijn gemak, ben er aan toe.. Ben al naar de dokter geweest, die zag niets raars, maar volgens mij is mijn maagdenvlies te stug, als ik druk erop doet het al pijn, iemand hier ervaring mee?
xxx
geen ervaring mee :-P maar als het maagdenvlies in de weg zit kan je huisarts et een stukje wegsnijden.. als ie alleen nix zag ofzo, denk ik toch dat je ergens anders aan moet denken...
Oud 17-01-2002, 13:46
Verwijderd
Dat heb ik oook!!!

Mijn vriend en ik proberen het nu al bijna een jaar, maar het doet gewoon zo ongelofelijk pijn!
De vorige keer toen ik bij hem sliep, was ik het zat, ik wilde er gewoon vanaf. Dus huppa, wij weer proberen, dan maar pijn, maakte me niets uit. Maar ja, in het begin goed het heel goed. Toen kreeg ik ineens een hele pijnlijke steek, auw auw auw, ik begon te huilen en schreeuwde bijna dat hij op moest houden. Deed echt onwijs pijn!

Maar ik heb al bedacht dat ik misschien niet vochtig genoeg wordt, doordat ik de pil slik. Zoiets staat in de bijsluiter. Maar ja, we hebben het ook met véél spuug geprobeerd, doet evenveel pijn.

Hmm... wanneer mensen tips hebben, heel graag... Ik wil er ook gewoon vanaf...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 14:03
noukkk
noukkk is offline
hmmmzzz heel vervelend, gelukkig zelf nooit gehad, misschien moet je eens glijmiddel gebruiken ofzo... werkt beter dan spuug...
het kan trouwens ook zijn dat je onbewust die spier spant enzo... vaginisme is dat geloof ik.. moet je maar eens op www.sexwoordenboek.nl kijken daar staat wel het een en ander uitgelegd over dit probleem

veel suc6
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 14:05
Ilona1
Ilona1 is offline
Jij begrijpt me dus!! Ik heb dat dus ook, terwijl ik er zeg maar gewoon zo ontzettend naar verlang!!!!! Het is echt zo vervelend! Heb jij misschien msn ofzo? xxx
Oud 17-01-2002, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Ilona1 schreef:
Jij begrijpt me dus!! Ik heb dat dus ook, terwijl ik er zeg maar gewoon zo ontzettend naar verlang!!!!! Het is echt zo vervelend! Heb jij misschien msn ofzo? xxx
Nee, ik heb geen MSN, maar wel e-mail:
andijvie_@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 14:13
Ilona1
Ilona1 is offline
Okeej, ik mail je wel snel een keer ofzo!!
Ik heb idd. op http://www.sexwoordenboek.nl gekeken en daar stond iets over bij de P van pijn bij vrijen. Stug maagdenvlies stond er idd tussen. Maar andijvie, kan jij tampons gebruiken???
Oud 17-01-2002, 14:16
ThaFox
ThaFox is offline
Even op je tandtjes bijten en daarna een kaars erin rammen....
Doet eventjes pijn maar daarna is je vliesje er nie meer>>>>
Oud 17-01-2002, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Ilona1 schreef:
Okeej, ik mail je wel snel een keer ofzo!!
Ik heb idd. op http://www.sexwoordenboek.nl gekeken en daar stond iets over bij de P van pijn bij vrijen. Stug maagdenvlies stond er idd tussen. Maar andijvie, kan jij tampons gebruiken???
Ik heb het ooit eens geprobeert, maar dat ding ging er dus echt niet in. Misschien dat het me nu zou lukken, maar prettig is het niet. Doet ook pijn.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 14:18
Verwijderd
Citaat:
ThaFox schreef:
Even op je tandtjes bijten en daarna een kaars erin rammen....
Doet eventjes pijn maar daarna is je vliesje er nie meer>>>>
Ok, daar kom ik:

Dat dácht ik dus ook. Hij 'ramde' en het deed zo'n pijn dat ik alles voor mijn ogen zag draaien en de pijn bleef maar aanwezig. Heel afschuwelijk...

Maar morgen he, dan gaan we gewoon dat ding er helemaal inrammen Hopla... (kijk, dat zeg ik nu dus ook al bijna een jaar...)
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 14:21
Ilona1
Ilona1 is offline
Tampons gebruiken lukt me ook niet! Dat doet te pijn.
Oud 18-01-2002, 00:08
JFK
JFK is offline
Ik ben dan man maar heb ervaring hiermee...
Ze was geen maagd meer maar t begon gewoon te bloeden!Was geen prettige ervaring!Kan ook misschien dat je te nauw bent en dat je eerst (klinkt misschien stom) t op moet bouwen...bv met eerst 2 vingers en dan langzaam verder!veel suc6 iig!

greetz

[Dit bericht is aangepast door JFK (18-01-2002).]
Oud 18-01-2002, 10:32
Joosie
Joosie is offline
Ik en mijn vriendin hebben dus hetzelfde probleem. Ze heeft gewoon echt super veel pijn tijdens et vrijen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 13:45
Mey
Mey is offline
Het deed bij mij ook ontzettend veel pijn... maar ik heb ff `doorgeduwd` om zo maar eens te zeggen, en toen was het over.
Maar elke keer dat we het doen doet het toch nog pijn aan het begin
dat is na een paar seconden over
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten