Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
als ik op 512 uit wil komen kost me dat € 65 (128 + 256)
voor €15 meer kan ik ook een 512 bank kopen en dus op 640 uitkomen wat iks handiger?? (dit komt vanaf www.paradigit.nl deze zaak zit bij mij in de buurt dus ik kan dan tenminste altijd terug als er iets misgaat)
||
![]() |
Citaat:
single/double??
|
ik zou zeggen 256 is al genoeg 512 kan ook ja maar wrm? 768 nou? 512 en 768 zie je echt geen verschil in hoor
![]() 768 komt pass veel later als 256 mbram ---> 128 word ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() met dank aan Got ramfaq: Citaat:
||
Citaat:
je ziet wel veel verschil als je met photoshop werkt en andere zware tools en als je 768 ram heb hoef je ook voor een lange tijd geen ram meer te kopen |
![]() |
||
Citaat:
Koop dus nooit meer RAM dan je nodig hebt; je zult later zien dat je daar spijt van krijgt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Heb eens een computer test gelezen waarbij stond dat Windows ME bij 256 MB het meest optimaal presteert, bij 512 was dit 70 % ofzo en bij 128 96 %...
was wel een aardige test, helaas ging ut over Win ME en niet bv, Win Xp... ![]()
|
Denken jullie dat er een verschil te merken valt wanneer ik 256 ram bijsteek in een comp die er reeds 256 heeft met windows xp?
Zou dit iets uitmaken in spelprestaties bijvoorbeeld? Of zelfs voor de framerate in sommige gevallen?
|
![]() |
|
|