Advertentie | |
|
![]() |
|
ik slik ook antidepressiva
maar elk medicijn reageert op elk lichaam anders!! dus niemand kan je vertellen hoe jij dit zou ervaren! maar tis in iedergeval wel zoow dat het een paar weken duurt voordat het begint te werken en je zou er vast wel moe van worden in het begin.. reactievermorguh kan trouwens ook minder worden maar zoals ik al zei, ik zou nie kunnuh zegguh wat voor een bijwerkinguh jij zou krijguh.. |
![]() |
||
Citaat:
litium is een stemmingsstabilisator toch ?
||
Citaat:
Opmerking: Ieder middel heeft een andere uitwerking op verschillende personen. Het zegt dus vrij weinig of Jantje middel a heeft en daarbij baat heeft of Pietje middel b. Alleen uitproberen heeft zin. Wat mij betreft was het de moeite zeker waard |
![]() |
||
Citaat:
hoe ervaar je die ?
||
Citaat:
Trek hier geen conclusies uit want ieder medicijn heeft een andere uitwerking op verschillende personen. Het enige dat ik hiermee wil zeggen is dat je niet angstig hoeft te zijn om het te gaan gebruiken. Het is niet verslavend dus als het niet werkt kun je altijd weer stoppen |
![]() |
|
|