![]() |
||
Citaat:
Hij heeft geen probleeem, jij hebt een probleem ![]() -Desecrator
||
![]() |
Citaat:
Mocht je je verstand kunnen verplaatsen naar je schoonmoeder/oma etc, lijkt me de kans iets groter .. hoop ik voor je dan huh |
![]() |
||
Citaat:
de dag ervoor zou bij mij niet helpen...... eerder ut kwartier ervoor.... maar ja.... van mij vriendin kom ik gwoon spontaan klaar.... als ik er alleen zie al.. haha ![]()
|
4 maand is nog vroeg oordeel ff na een jaar ofzow ontwikkelen doe je ook langer als je 18e en sexueel vanaf +- je 12e dat zijn nogal een aantal jaren die jongens in moeten halen gezien zij zich verder moeten ontwikkelen.
||
![]() |
Citaat:
Juist! Ik heb meer het id dat jij er problemen mee hebt, maar k. Ik heb ooit eens gehoord dat hij dan ook aan iets kan gaan denken waardoor hij bijna niet meer kan komen ofzo.. Weet niet of het echt zo is. (lekker vaag...) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
te snel klaarkomen urjenn | 18 | 15-03-2013 08:51 | |
De Kantine |
Saaie amandelen #1745 fizzle-fluffy | 500 | 29-11-2012 20:00 | |
Seksualiteit |
Te vroeg :( martijn1905 | 4 | 08-04-2004 16:31 | |
Seksualiteit |
Truuks om man sneller te laten klaarkomen? carla-tje | 19 | 24-04-2003 12:18 | |
Seksualiteit |
Penislengte, te vroeg klaarkomen, one night stands Vejito | 1 | 30-10-2002 18:05 | |
Seksualiteit |
Probleempjes.. Jose Cuervo | 9 | 11-03-2002 16:36 |