Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij heb ik wel eens ongebakken amandelen op (lekker kraken en vreten maar!), maar ik kan me niet herinneren dat ik dat bijster raar vond smaken ofzo. Macadamia's however...te vet, te weeig... ugh.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ons fotobehang wordt nu geplaatst en het is echt duizend keer mooier dan ik had verwacht
![]() ![]() alleen is het gasfornuis nu aangesloten en zoals verwacht past het niet, omdat die domme kutten van de woningbouw niet hebben zitten opletten. Ik ga ze nu bellen, beter lossen ze hun puinhoop even lekker zelf op ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eh wacht, dit is vast niet geruststellend. Maar in een... Poirot-aflevering? Agatha Christie-boek? (zou zelfs nog allebei kunnen zijn!) Gingen ze zo iemand vermoorden door diegene een doos bonbons cadeau te doen waarin de normale amandellikeur was vervangen door giftige amandelolie! Laatst gewijzigd op 29-11-2012 om 07:39. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heel verhaal.
Nou, we hebben dus een keuken laten plaatsen. Daar is werkelijk alles bij fout gegaan, de één wist niet wat de ander kwam doen en omdat we een boiler hebben genomen en onze geiser hebben weggedaan, was er nog veel meer onduidelijkheid. eerst keuken plaatsen zonder de tegels te vervangen, toen keuken plaatsen zonder de geiser weg te halen. Bla bla bla, heb de hele week gebeld met jan en alleman. Uiteindelijk toch goed gekomen, behalve dan het stopcontact voor de boiler. Kwamen die lui dat installeren zegt die ene: tja, dit had eigenlijk moeten gebeuren voor de keuken was geplaatst....nou zal ie godverdomme helemaal mooi worden zeg, die was er dus WEKENLANG al uit, en dat wist dat bedrijf ook wel NEEM IK AAN, het is hun opdracht en zij hebben dezelfde factuur als ik. Maar, nu zit er dus een stopcontact achter het gasfornuis, maar nu past mijn gasfornuis niet meer in het nisje. En niet zo'n klein beetje ook, steekt zo'n tien cm uit naar voren. En nou zegt dat wijf aan de telefoon dat ze dat in principe helemaal niet hadden hoeven doen, dat ik blij mag zijn dat ze een stopcontact uberhaupt hebben geplaatst. WTF ik heb die boiler toch ook besteld bij jullie ![]() ![]() Nah, ze gaan nu maandag een oplossing proberen te vinden maar het zal blijven uitsteken dat gasfornuis. Ik kan daar zo kankerkwaad van worden he, oh oh oh het wijkt eens af van het normale standaard keukentje dat ze er altijd bij iedereen inpleuren en dan krijg je dit :'''''''') |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Oh jezus pip sterkte!
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Etmakas Paranoide naamzoek ik ben HARD op zoek naar een coach voor russische uitspraak! Snel en hard! Voor dat stuk waar ik laatst de eerste zin van postte, Ya li v pole da ne travushka bila. Het heeft niet per se met wiet te maken maar ik wil best een joint voor je regelen als je me komt helpen en dat graag wil
![]() |
![]() |
|
Maar het russische stuk gaat dus over een meisje dat uitgehuwelijkt is aan een oude man van wie ze niet houdt en ze zingt hoe ze een blaadje gras was dat afgesneden is en ligt te verdorren en ze vindt zichzelf superzielig. Op een heel mooie Russische manier met lyrische melodielijnen natuurlijk.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Goeiemorgen. Ik ben gisteren om 9 uur richting bed gegaan en om 10 uur gaan slapen. En ik ben nu net 10 minuten wakker
![]() ![]()
|
|