Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2012, 22:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
let's go!
Advertentie
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gebruikersnaam Berichten
Frayne 70
Lusi 49
Quintiano 45
Chick Rock 39
Snebbeltje 36
Sarah 31
fizzle-fluffy 24
Martiño 23
Sadye 22
Noedelhap 21
Little Phoebe 20
Miekje* 17
Etmakas 16
Trimm Trabb 16
Carn 14
kid606 13
sann 9
windstil 6
Qimm 5
Pip 5
Uomi 5
Stefenootje 4
Ingegerd 3
Paranoide 3
Macrador 3
Alpha_Omega 1
Panopticon 1
Toon topic & sluit venster
Verwijderd
Mijn amandelen zijn GEPELD.
Oud 28-11-2012, 22:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn amandelen zijn nog heel gelukkig
Oud 28-11-2012, 22:47
Verwijderd
@Stefenootje

Het is toch een absurde redenering, kom op zeg. Als persoon X niet aan Y mag zitten omdat persoon X al met Z loopt, is het toch niet logisch dat persoon X niet wil dat er anderen aan Y zitten? Dat slaat toch als kut op Dirk?
Oud 28-11-2012, 22:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je moet amandelen ook eerst bakken nadat je ze uit iemands strot rukt, fizzle.
Oud 28-11-2012, 22:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je moet amandelen ook eerst bakken nadat je ze uit iemands strot rukt, fizzle.
Dan wel van een boom
Groeien amandelen eigenlijk aan bomen? Als kind dacht ik dat een amandel in de pit van een abrikoos groeide.
Oud 28-11-2012, 22:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
@Stefenootje

Het is toch een absurde redenering, kom op zeg. Als persoon X niet aan Y mag zitten omdat persoon X al met Z loopt, is het toch niet logisch dat persoon X niet wil dat er anderen aan Y zitten? Dat slaat toch als kut op Dirk?
En dat terwijl ik ZO BEKEND STA om mijn superlogische, wakkere redenaties die geheel van de logica van deze wereld vergeven zijn.
Oud 28-11-2012, 22:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je hebt hier wel te maken met dezelfde fizzle die denkt dat wanneer een vriendin afspreekt met iemand anders, dat is om te hinten dat ze de vriendschap met fizzle niet meer ziet zitten. En dergelijken.
Oud 28-11-2012, 22:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dan wel van een boom
Groeien amandelen eigenlijk aan bomen? Als kind dacht ik dat een amandel in de pit van een abrikoos groeide.
Juh, die groeien aan bomen. En waarom vind je die zo smerig dan?
Volgens mij heb ik wel eens ongebakken amandelen op (lekker kraken en vreten maar!), maar ik kan me niet herinneren dat ik dat bijster raar vond smaken ofzo.

Macadamia's however...te vet, te weeig... ugh.
Oud 28-11-2012, 22:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Juh, die groeien aan bomen. En waarom vind je die zo smerig dan?
Volgens mij heb ik wel eens ongebakken amandelen op (lekker kraken en vreten maar!), maar ik kan me niet herinneren dat ik dat bijster raar vond smaken ofzo.

Macadamia's however...te vet, te weeig... ugh.
Ze waren superbitter! Ik heb normaal geroosterde amandelen (zonder zout en suiker verder) en die vind ik als een van de weinige nootsoorten heel prima te doen. Maar dit was echt naar
Oud 28-11-2012, 23:07
Verwijderd
Citaat:
En dat terwijl ik ZO BEKEND STA om mijn superlogische, wakkere redenaties die geheel van de logica van deze wereld vergeven zijn.
Daarom vraag ik het ook aan Steffie, gezien 't feit dat zij 't wel lijkt te begrijpen en het niet op prijs lijkt te stellen dat er met facepalms gestrooid wordt
Oud 28-11-2012, 23:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Steffie toch zelfde verhaal
Oud 28-11-2012, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Steffie toch zelfde verhaal
Ik wil niet stoken hoor, maarrr.. Ooo! Noem je Steffie nou een even grote fruitcake als jij? HOOR JE DAT STEFFIE!
Oud 28-11-2012, 23:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Martin wat loop je nou in een topic te posten wat al een kwartier dicht is
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee,ik heb een hubje die ik even omprik; zo hoeft mn PC niet aan te staan. Verder gewoon dus via de USB van de Tv. Allshare heb ik nooit goed aan de praat gekregen
Ah oke. Mja, ik vind het niet zo storend als de laptop aanstaat, gaat toch via wifi

Citaat:
Maar da's dan raar, enige wat ik kan bedenken is dan dat je nog wat oudere firmware hebt (kan je overigens updaten);
Ja, eh, zeg, beste Carn, waar zie jij mij voor aan?

Citaat:
want het zijn identieke TV's, behalve dat de mijne groter is.
huhu, moeten we weer eens opscheppen?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martin wat loop je nou in een topic te posten wat al een kwartier dicht is
Slotjes zijn voor losers zonder fb-powers
Oud 28-11-2012, 23:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wrijf het er maar in
Oud 28-11-2012, 23:29
Carn
Carn is offline

Oud 28-11-2012, 23:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kan er niet tegen als anderen dingen hebben die ik niet heb
Oud 28-11-2012, 23:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hiermee doel ik vooral op Martins FB-powers.
Nu ga ik slapen.
Oud 28-11-2012, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Hiermee doel ik vooral op Martins FB-powers.
Nu ga ik slapen.
Suuuuuuuuure you do
Oud 29-11-2012, 00:49
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Waarom ben ik nog steeds wakker? Als er nog iemand anders wakker is, wil diegene mij een trap onder mijn kont richting bed verkopen?
Oud 29-11-2012, 00:59
Verwijderd
Liever niet

Ga eens, hup, ksst. Allez.
Oud 29-11-2012, 01:19
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik lig erin!
Oud 29-11-2012, 01:21
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik word met de minuut meer verkouden
Oud 29-11-2012, 07:20
Verwijderd
ons fotobehang wordt nu geplaatst en het is echt duizend keer mooier dan ik had verwacht echt WOW

alleen is het gasfornuis nu aangesloten en zoals verwacht past het niet, omdat die domme kutten van de woningbouw niet hebben zitten opletten. Ik ga ze nu bellen, beter lossen ze hun puinhoop even lekker zelf op
Oud 29-11-2012, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Ze waren superbitter! Ik heb normaal geroosterde amandelen (zonder zout en suiker verder) en die vind ik als een van de weinige nootsoorten heel prima te doen. Maar dit was echt naar
amandelen heb je toch ook in verschillende soorten? waarvan sommigen giftig enzo!

Eh wacht, dit is vast niet geruststellend. Maar in een... Poirot-aflevering? Agatha Christie-boek? (zou zelfs nog allebei kunnen zijn!) Gingen ze zo iemand vermoorden door diegene een doos bonbons cadeau te doen waarin de normale amandellikeur was vervangen door giftige amandelolie!

Laatst gewijzigd op 29-11-2012 om 07:39.
Oud 29-11-2012, 07:34
Verwijderd
Heel verhaal.

Nou, we hebben dus een keuken laten plaatsen. Daar is werkelijk alles bij fout gegaan, de één wist niet wat de ander kwam doen en omdat we een boiler hebben genomen en onze geiser hebben weggedaan, was er nog veel meer onduidelijkheid. eerst keuken plaatsen zonder de tegels te vervangen, toen keuken plaatsen zonder de geiser weg te halen. Bla bla bla, heb de hele week gebeld met jan en alleman. Uiteindelijk toch goed gekomen, behalve dan het stopcontact voor de boiler. Kwamen die lui dat installeren zegt die ene: tja, dit had eigenlijk moeten gebeuren voor de keuken was geplaatst....nou zal ie godverdomme helemaal mooi worden zeg, die was er dus WEKENLANG al uit, en dat wist dat bedrijf ook wel NEEM IK AAN, het is hun opdracht en zij hebben dezelfde factuur als ik.
Maar, nu zit er dus een stopcontact achter het gasfornuis, maar nu past mijn gasfornuis niet meer in het nisje. En niet zo'n klein beetje ook, steekt zo'n tien cm uit naar voren. En nou zegt dat wijf aan de telefoon dat ze dat in principe helemaal niet hadden hoeven doen, dat ik blij mag zijn dat ze een stopcontact uberhaupt hebben geplaatst. WTF ik heb die boiler toch ook besteld bij jullie

Nah, ze gaan nu maandag een oplossing proberen te vinden maar het zal blijven uitsteken dat gasfornuis. Ik kan daar zo kankerkwaad van worden he, oh oh oh het wijkt eens af van het normale standaard keukentje dat ze er altijd bij iedereen inpleuren en dan krijg je dit :'''''''')
Oud 29-11-2012, 07:39
Verwijderd
en nu ga ik mijn haar opsteken, mijn broek waar ik mezelf het lekkerst in vind én met flinke decolleté naar de bouwvakkerszaak op de hoek om te vragen of ze please please please please vandaag of morgen willen komen om dingen voor me op te hangen.
Oud 29-11-2012, 07:39
Verwijderd
Citaat:
Heel verhaal.

Nou, we hebben dus een keuken laten plaatsen. Daar is werkelijk alles bij fout gegaan, de één wist niet wat de ander kwam doen en omdat we een boiler hebben genomen en onze geiser hebben weggedaan, was er nog veel meer onduidelijkheid. eerst keuken plaatsen zonder de tegels te vervangen, toen keuken plaatsen zonder de geiser weg te halen. Bla bla bla, heb de hele week gebeld met jan en alleman. Uiteindelijk toch goed gekomen, behalve dan het stopcontact voor de boiler. Kwamen die lui dat installeren zegt die ene: tja, dit had eigenlijk moeten gebeuren voor de keuken was geplaatst....nou zal ie godverdomme helemaal mooi worden zeg, die was er dus WEKENLANG al uit, en dat wist dat bedrijf ook wel NEEM IK AAN, het is hun opdracht en zij hebben dezelfde factuur als ik.
Maar, nu zit er dus een stopcontact achter het gasfornuis, maar nu past mijn gasfornuis niet meer in het nisje. En niet zo'n klein beetje ook, steekt zo'n tien cm uit naar voren. En nou zegt dat wijf aan de telefoon dat ze dat in principe helemaal niet hadden hoeven doen, dat ik blij mag zijn dat ze een stopcontact uberhaupt hebben geplaatst. WTF ik heb die boiler toch ook besteld bij jullie

Nah, ze gaan nu maandag een oplossing proberen te vinden maar het zal blijven uitsteken dat gasfornuis. Ik kan daar zo kankerkwaad van worden he, oh oh oh het wijkt eens af van het normale standaard keukentje dat ze er altijd bij iedereen inpleuren en dan krijg je dit :'''''''')
omg wat een gefaal
Oud 29-11-2012, 07:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh jezus pip sterkte!

Citaat:
amandelen heb je toch ook in verschillende soorten? waarvan sommigen giftig enzo!

Eh wacht, dit is vast niet geruststellend. Maar in een... Poirot-aflevering? Agatha Christie-boek? (zou zelfs nog allebei kunnen zijn!) Gingen ze zo iemand vermoorden door diegene een doos bonbons cadeau te doen waarin de normale amandellikeur was vervangen door giftige amandelolie!
oh god Nee k denk dat ze niet giftig waren, maar het waren wel bitteramandelen ofzo. En rauw. Ik heb ze bij de biologische winkel gekocht dus het zullen wel de goorste gezondste bittere vieze yogashitamandelen zijn die er zijn
Oud 29-11-2012, 07:57
Verwijderd
nee er zal wel een waarschuwing op hebben gestaan als het giftige waren
Oud 29-11-2012, 07:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nouja en ik forum nog dus het zal inderdaad wel goed zijn
Oud 29-11-2012, 08:18
Verwijderd
zooo mijn tietjes hebben goed werk geleverd, omg mascara op, luchtje op, leren jasje van anne en een laag hemdje dus. Aan de telefoon had ie gezegd dat het pas volgende week kon, maar toen ik daar net in persoon kwam had ie nog wel een gaatje vandaag. Tieten
Oud 29-11-2012, 08:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Haha goed bezig
Oud 29-11-2012, 08:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn flirtcharmes hebben me laatst ook nog een onmiddellijke gratis schoenreparatie opgeleverd
Oud 29-11-2012, 08:24
Verwijderd

het verbaast me heel vaak hoe tamelijk simpel het eigenlijk is, stukje vlees laten zien en hoppa. Ik vind dat heel grappig

maar nu moet ik echt slapen want ik weet niet precies hoe laat dat gaatje van 'm is. Daag!!!
Oud 29-11-2012, 08:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Etmakas Paranoide naamzoek ik ben HARD op zoek naar een coach voor russische uitspraak! Snel en hard! Voor dat stuk waar ik laatst de eerste zin van postte, Ya li v pole da ne travushka bila. Het heeft niet per se met wiet te maken maar ik wil best een joint voor je regelen als je me komt helpen en dat graag wil
Oud 29-11-2012, 08:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

het verbaast me heel vaak hoe tamelijk simpel het eigenlijk is, stukje vlees laten zien en hoppa. Ik vind dat heel grappig

maar nu moet ik echt slapen want ik weet niet precies hoe laat dat gaatje van 'm is. Daag!!!
Wat je gaat nu pas slapen? omg
Oud 29-11-2012, 08:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar het russische stuk gaat dus over een meisje dat uitgehuwelijkt is aan een oude man van wie ze niet houdt en ze zingt hoe ze een blaadje gras was dat afgesneden is en ligt te verdorren en ze vindt zichzelf superzielig. Op een heel mooie Russische manier met lyrische melodielijnen natuurlijk.
Oud 29-11-2012, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Wat je gaat nu pas slapen? omg
nachtdienst
Oud 29-11-2012, 08:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dacht ik al ja. Lijkt me zwaar!
Oud 29-11-2012, 09:24
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
zooo mijn tietjes hebben goed werk geleverd, omg mascara op, luchtje op, leren jasje van anne en een laag hemdje dus. Aan de telefoon had ie gezegd dat het pas volgende week kon, maar toen ik daar net in persoon kwam had ie nog wel een gaatje vandaag. Tieten
Oud 29-11-2012, 09:28
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
pip *aai*
Oud 29-11-2012, 09:31
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nou, ik ben weer wakker! En t*ringverkouden En ik moet echt super veel doen. Nadat mevrouw de advocaat langs is geweest race ik naar de stad en dan ga ik maar eens even goed sinterklaasinkopen doen!
Oud 29-11-2012, 09:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
huhu, moeten we weer eens opscheppen?
:ertursmiley:
Oud 29-11-2012, 09:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik kan er niet tegen als anderen dingen hebben die ik niet heb
Bereid je dan maar voor op een heul zwoar leven!
Oud 29-11-2012, 09:43
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen. Ik ben gisteren om 9 uur richting bed gegaan en om 10 uur gaan slapen. En ik ben nu net 10 minuten wakker Ik had nog wel 2 uur extra kunnen slapen maar er ligt een paper op me te wachten helaas
Oud 29-11-2012, 09:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Lekker, zo'n lange nacht

Regels voor berichten