| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Wat je altijd kunt doen is de ondertitel in het bestand hardcoden, dus dan plak je de ondertitel op ieder frame zeg maar.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En onnodig. En anders kun je altijd nog VobSub downloaden voor het tonen van subtitles, maar volgens mij kunnen de meeste spelers wel subtitles draaien.
|
|
||
|
Citaat:
ik zal het er verder niet over hebben maar ik moest het even kwijt. En over een weekje is mijn vriendje weer hier en dan ben ik waarschijnlijk het hele ding meteen weer vergeten
|
||
|
|
|
|
Ohh man ik moet ook nog gedichten schrijven, HEEL VEEL! En ik heb zoveel werk te doen, en ik heb volgende week een presentatie, maar we zitten de heeeele dag op school steeds enzo met dat project en als ik dan thuiskom wil ik met huisgenoten eten en een biertje drinken en forumen en slapen.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En soms is het wel nodig, want, zoals ik zei: niet alle spelers ondersteunen subtitles als je iets van een USB-stick speelt (zoals de mijne).
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
en de PS3 media server pakt het ook niet altijd (of ik kan de subtitles niet uitschakelen)Citaat:
|
|
|
|
Ja, ik heb de UE37D500. Maar gebruik je dat Allshare ofzo, of stream je de boel nog via je PC eventueel? Want als ik gewoon via USB n fillempie kijk dan pakt ie braaf de SRTs, sterker nog, je kan de boel nog tweaken ook
|
|
|
|
Holy damn, ik heb net een improvisatie-cake gebakken (als in: totaal onafgemeten meuk in een kom gooien en wat gokken met temperatuur en baktijd) en hij is FUCKING LEKKER!
Wel heel erg zoet, want er zit amandelsiroop in en ik schoot een beetje uit, maar hij is eens een keer niet droog en cacao en amandel nomzzzz....
|
|
||
|
Citaat:
Maar da's dan raar, enige wat ik kan bedenken is dan dat je nog wat oudere firmware hebt (kan je overigens updaten); want het zijn identieke TV's, behalve dat de mijne groter is.
|
|
||
|
Citaat:
2) Dat weet ik. ( )3) Het was een grapje. 4) Thanks. 5) Sommige mensen zeggen dat sperma naar kastanje smaakt. En iemand die ik ken vond humus smaken naar sperma. 6) Ik heb geen problemen met humus.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
5) Volgens mij weet ik niet hoe kastanje smaakt. Humus ook niet 7) Ik ga voor aangelengd rauw eiwit gemengd met snotjes! |
|
![]() |
|
|